Wednesday, February 12, 2014

URDU: آپ نماز کے لئے مقامی، قومی اور عالمی رہنماؤں سے کرتے ہیں؟

آج کا وعدہ: خدا كى دنیا ہے ۔

آپ نماز کے لئے مقامی، قومی اور عالمی رہنماؤں سے کرتے ہیں؟

تا کہ ہم امن اور خاموشی، میں دینداری اور وقار میں رہ سکتے ہیں اس طرح بادشاہوں اور دوسرے تمام لوگ جو اختیار میں ہیں کے لئے دعاگو ہیں ۔
1 تیمتھیس 2:2 ن

بادشاہوں اور حکام کے لئے دعائیں
ایک وجہ ہے پال ہم لگاتار سب ان لوگوں کے لئے دعا کے لئے حکم دیتا ہے ۔ فیصلوں کو براہ راست کبھی کبھی دیرپا،، ہے کہ ہماری زندگی پر اثر انداز ہے ۔ جب میرے ملک کے رہنماؤں کو اچھے فیصلے کریں، میری زندگی بہتر جاتا ہے. جب وہ گزر قوانین کی آواز اور بس، میرا خاندان ہیں بہتر رات کے وقت سوتا ہے. میرا چرچ رہنماؤں متقی، روح کی ہدایت کے فیصلے کرنے تو بہتر ہاتھ میں میری جان ہے ۔ جب میرے باس دانا انتخاب بناتا ہے، کمپنی کی بڑھتی ہوئی اور میرا کام محفوظ ہے ۔ جب میرے والدین ان امور کو اچھی طرح سنبھال اور خدا کی مرضی میں رہنے میں وہ ٹھوس اور آواز دے مصلحت پر انحصار کر سکتے ہیں ۔ تاکہ میں چکو خدا انہیں میں حکمت اور دینداری سے متعلق تمام ہیں کا کہنا ہے کہ اور کیا میں عطا کرے گا کہ دعا اپنے کردار کی طاقت آنا، ہمارے خاندان کئی نسلوں تک کو متاثر کرے گی ۔

یہ ہمارے "امن اور خاموشی میں" رہنے میں مدد ملتی ہے کیونکہ ہم اتھارٹی میں ان لوگوں کے لئے ہم پر دعا اور چونکہ ترقی دینے کی یہ ہمارے اندر علامات "دینداری اور وقار" کی کوششیں بہت سے طریقوں میں زمین پر ہمارے عیسائی گواہ کے پورے اپ یہ سادہ اوصاف کا کل میزان ہے

ہم لوگ بہت امن پسند ہونے کے لئے بلائے ہیں — خدا کے ساتھ اپنی نجات کے ساتھ، زمین پر ہمارے حالات اور ہمارے ارد گرد ان لوگوں کے ساتھ میل ملاپ کی ہو ۔ اور ہم پاک اور لطفِ زندگی بسر کرنے ہیں — ڈالنے کے لئے "ایک طرف تاریکی اور روشنی کی آرمری پر رکھ کے اعمال" (رومیوں 13:12) ۔ یہ مسلسل اور جان بوجھ کر نماز کے ذریعے ہے — دوسروں کو خود کے لئے — جو ان کی خوبیاں حاصل کر رہے ہیں ۔

مرضی کے مطابق سے معانقہ ہمیشگی ، ٹم لہایی، جیری کردینے اور فرینک ایم مارٹن، ٹیندہلی گھر پبلشرز (2004 ء)، ص 37 از

یہ دور سے آپ اپنے آپ کو چلے گئے ہیں کی قیادت کرنے کے لئے مشکل ہے ۔
مصنف نامعلوم
مشمول مقدس، نئے رہنے والے ترجمہ اور ٹیندہلی پبلشنگ ہاؤس کے دیگر مطبوعات سے اخذ کیا جاتا ہے


No comments:

Post a Comment