Wednesday, February 12, 2014

GREEK: Να σας προσεύχομαι για τις τοπικές, εθνικές και ηγέτες του κόσμου;

Σημερινή υπόσχεση: ο Θεός είναι υπεύθυνος για τον κόσμο

Να σας προσεύχομαι για τις τοπικές, εθνικές και ηγέτες του κόσμου;

Προσεύχονται με αυτό τον τρόπο για βασιλιάδες και όλους τους άλλους που έχουν την εξουσία, ώστε να ζούμε με ειρήνη και ησυχία, με ευσέβεια και αξιοπρέπεια.
1 Τιμόθεο 2:2 NLT

Προσευχές για βασιλιάδες και αρχές
Υπάρχει ένας λόγος Paul εντολές μας να σταθερά προσευχηθούμε για όλους αυτούς τους ανθρώπους. Οι αποφάσεις που κάνουν να έχουν μια άμεση, μερικές φορές διαρκεί, αντίκτυπο στην ζωή μας. Όταν οι ηγέτες της χώρας μου κάνουν καλές αποφάσεις, η ζωή μου πηγαίνει καλύτερα. Όταν οι νόμοι που περνούν είναι ήχο και μόνο, η οικογένειά μου κοιμάται καλύτερα τη νύχτα. Όταν μου εκκλησιαστικοί ηγέτες αποφασίζουν θεοσεβή, πνεύμα-σκηνοθεσία, η ψυχή μου είναι στα καλύτερα χέρια. Όταν το αφεντικό μου κάνει σοφές επιλογές, η εταιρεία μεγαλώνει και η δουλειά μου είναι ασφαλής. Όταν οι γονείς μου χειρίζονται τις υποθέσεις τους καλά και μείνετε στο θέλημα του Θεού, μπορεί να εξαρτάται η συμβουλή που δίνουν να είναι στερεά και ήχος. Τη δύναμη του χαρακτήρα τους, θα επηρεάσει μας οικογένεια για τις γενεές για να έρθει, έτσι προσεύχομαι ειλικρινά ότι ο Θεός θα τους χορηγήσει Σοφία και ευσέβεια σε όλα αυτά που λέμε και κάνουμε.

Προσευχόμαστε για εκείνους στην αρχή πάνω μας, διότι βοηθά μας ζουν σε «ειρήνη και ησυχία.» Και επειδή αναπτύσσεται μέσα μας τα χαρακτηριστικά της «ευσέβεια και αξιοπρέπεια.» Με πολλούς τρόπους τις ιδιότητες αυτές απλό συνοψίσω όλη μας χριστιανική μαρτυρία στη γη.

Εμείς καλούμαστε να γίνουμε φιλήσυχοι άνθρωποι-να είναι σε ειρήνη με τον Θεό, με την σωτηρία μας, μας κατάσταση στη γη, και με τους γύρω μας. Και είμαστε να ζήσουν τη ζωή ιερά και αξιοπρεπή — να θέσει "στην άκρη τις πράξεις του σκότους και να θέσει στην πανοπλία του φωτός» (Ρωμαίους 13:12). Είναι μέσα από τη συνεπή και σκόπιμη προσευχή — για άλλους, καθώς και τους εαυτούς μας-ότι αυτές οι ιδιότητες έχουν παραχθεί.

Προσαρμοστεί από Αγκαλιάζοντας την αιωνιότητα από Tim LaHaye, Jerry Jenkins και Frank Martin μ.,, Tyndale σπίτι εκδότες (2004), p 37

Είναι δύσκολο να οδηγήσει μακρύτερα από ό, τι έχετε τον εαυτό σας πάει.
ΣΥΓΓΡΑΦΈΑΣ ΆΓΝΩΣΤΟ
Περιεχόμενο προέρχεται από την Αγία Γραφή, νέο διαβίωσης μετάφραση και άλλων εκδόσεων του εκδοτικού οίκου Tyndale


No comments:

Post a Comment