Wednesday, February 12, 2014

ESTORIAN: Kas te palvetada kohalikul, riigi ja maailma liidrid?


Tänapäeva lubadus: Jumal ei ole eest maailmas

Kas te palvetada kohalikul, riigi ja maailma liidrid?

Palveta nii kuningad ja kõik teised, kes on asutuse, nii et me saaksid elada rahu ja vaikuse, godliness ja väärikus.
1Tm 2:2 NLT

Palveid kuningad ja asutused
On põhjust Paul käsib meid palvetama pidevalt kõik need inimesed. Otsuste tegemisel on mõnikord kestab otsest mõju meie elus. Kui kodumaal juhid teha õigeid otsuseid, minu elu läheb paremaks. Millal need seadused on heli ja lihtsalt, minu pere magab paremini inimese kohta öö eest. Kui minu kiriku juhid teevad vaga, vaimu suunatud otsuseid, mu hing on parem käsi. Kui mu boss teeb tarku valikuid, ettevõte kasvab ja minu töö on kaitstud. Kui mu vanemad hakkama nende asjade hästi ja jääb Jumala tahe, võib sõltuda annavad tugeva ja usaldusväärse kaitsja. Oma iseloomu tugevuse mõjutab meie pere põlvkondade ees, nii et ma tulihingeliselt palvetada, et Jumal annab neile tarkust ja kõik nad ütlevad ja ei godliness.

Me palvetame asutus neile meie üle sest see aitab meil elada "rahu ja vaikus." Ja kuna see arendab meis tunnused "godliness ja väärikus." Paljuski Kokkuvõttes need lihtsad omadused kogu meie kristliku tunnistaja maal.

Me oleme kutsutud olema rahulik rahvas — oleks rahu Jumalaga, meie pääste, meie olukord maal, ja meie ümber. Ja me tahame elada Püha ja väärikas elu — panna "kõrvale pimeduse ja valguse armor panna teod" (Roomlastele 13:12). Läbi järjepideva ja tahtliku palve — teisi, samuti ise – need omadused on saadud.

Kohandatud Omaks Eternity poolt Tim LaHaye, Jerry Jenkins ja Frank M. Martin,, Tyndale maja kirjastajad (2004), p 37

On raske kaasa kaugemal kui olete läinud ise.
AUTOR TEADMATA
Piibel, uus elu tõlge ja muude trükiste Tyndale Kirjastus saadud sisaldus

No comments:

Post a Comment