Wednesday, February 12, 2014

UKRAINIAN: Зробити вас молитися за місцеві, національні та світові лідери?

Original

Сьогоднішні обіцянку: Бог є відповідальним за світу

Зробити вас молитися за місцеві, національні та світові лідери?

Молитись таким чином королів і всі інші, хто у владі, так що ми можемо жити в мирі та Спок, в благочесті та гідності.
Тимофія 2:2 ПМТ

Молитви для царів і влада
Існує причина, Павло наказує нам послідовно молитися за всі ці люди. Рішень, які вони роблять мати прямий, іноді міцного, вплив на наше життя. Коли лідерів моєї країни приймати правильні рішення, моє життя йде краще. Коли закони, вони проходять є звук і просто, моя сім'я спить краще на ніч. Коли моїх церковних лідерів легеня благочестиво, спрямовані дух, душа моя, в руках краще. Коли мій бос робить правильний вибір, компанія зростає, і моя робота є безпечним. Коли мої батьки вели свої справи добре і залишатися в воля Божа, я може залежати від адвоката, що вони дають тверді і звуку. Сильний характер, їх вплине нашої сім'ї для майбутніх поколінь, щоб прийти, так що я щиро Моліться, що Бог буде надавати їм мудрість і благочестя у все, що вони говорять і робити.

Ми молимося за тих, хто у владі над нами, тому що він допомагає нам жити в "мир і спокій". І тому, що вона розвивається всередині нас риси "благочестя і гідності." Багато в чому ці прості якості підсумувати весь наш християнське свідчення на землі.

Ми покликані бути мирних жителів — бути у мирі з Богом, твого Наше спасіння, наша ситуація на землі і тих, хто навколо нас. І ми повинні жити Святий і гідного життя — поставити "бік справи темряви і покласти на броню світла" (римлян 13:12). Саме через послідовного та умисне молитва — для інших, а також себе — яка отримана ці якості.

Взяті з Підтримуючи вічність , Тім LaHaye, Джеррі Дженкінс і Френк Мартін м., Тіндейл будинку видавців (2004), p 37,

Важко привести далі, ніж ви пройшли себе.
АВТОР НЕВІДОМИЙ
Вміст походить від Священну Біблію, ринг та інших публікацій Тіндейл видавництва

No comments:

Post a Comment