Wednesday, February 12, 2014

CATALAN: Té vostè pregar per local, nacional i líders mundials?


Promesa d'avui: Déu és l'encarregat del món

Té vostè pregar per local, nacional i líders mundials?

Pregui d'aquesta manera per als reis i tots els altres que estan en l'autoritat, de manera que podem viure en pau i tranquil·litat, de pietat i dignitat.
1 Timoteu 2:2 NLT

Oracions per Reis i autoritats
Hi ha una raó Paul ens coherentment pregar per totes aquestes persones mana. Les decisions que elaboren tenen una connexió directa a vegades duren, impacte en la nostra vida. Quan els líders del meu país prendre bones decisions, la meva vida passa millor. Quan les lleis que passen són només, la meva família i so dorm millor a la nit. Quan el meu líders eclesiàstics prendre decisions pietosa, esperit dirigides, la meva ànima és en millors mans. Quan el meu cap fa decisions sàvies, l'empresa creix i la meva feina és segur. Quan els meus pares manejar els seus assumptes bé i quedar-se a la voluntat de Déu, jo pot dependre del Consell que donen per ser sòlids i ferms. La força del seu caràcter afectarà la nostra família durant generacions per venir, així que vaig pregar ferventment que Déu s'atribueixen saviesa i pietat en tot el que diuen i fan.

Preguem per a aquells en l'autoritat sobre nosaltres perquè ajuda a nosaltres vivim "pau i tranquilitat." I perquè es desenvolupa dins de nosaltres els trets de "pietat i dignitat". En molts sentits aquestes qualitats simples resumir tota la nostre testimoniatge cristià en la terra.

Estem cridats a ser gent tranquil·la — estar en pau amb Déu, amb la nostra salvació, amb la nostra situació a la terra i amb qui ens envolten. I estem a viure una vida digna i sagrat — per posar "banda els fets de foscor i posar en l'armadura de la llum" (Romans 13:12). És a través de la pregària constant i deliberada — per altres, així com nosaltres mateixos — que s'obtenen aquestes qualitats.

Adaptat de Abraçant l'eternitat per Tim LaHaye, Jerry Jenkins i Frank M. Martin, Tyndale House Publishers (2004), p 37,

És difícil de portar més lluny del que ha passat a tu mateix.
AUTOR DESCONEGUT
Contingut es deriva de la Santa Bíblia, nova traducció vivint i altres publicacions de Tyndale editorial

No comments:

Post a Comment