Wednesday, February 12, 2014

LUTHUANIAN: Ar jus melstis už vietos, šalies ir pasaulio lyderiai?

Šiandienos pažadas: Dievas vadovauja pasaulyje

Ar jus melstis už vietos, šalies ir pasaulio lyderiai?

Girdi tokiu būdu karaliai ir visiems kitiems, kurie yra valdžioje, kad mes galime gyventi taikoje ir ramybe, pobożnością ir orumą.
1 Timotiejui 2:2 NLT

Malda už karalių ir institucijos
Nėra priežasties Paul įsako mums nuolat melstis už visų šių žmonių. Sprendimus jie padaryti tiesiogiai, kartais trunkantis, įtakos mūsų gyvenime. Kai mano šalies vadovai priimti gerus sprendimus, mano gyvenimas eina geriau. Kada pravesti įstatymų yra mokus ir tiesiog, mano šeima miega geriau naktį. Kai mano bažnyčios vadovai sprendimus Dievo, Dvasios nukreipti, mano siela yra geriau rankas. Kai mano viršininkas pateikia išmintingas pasirinkimas, įmonė auga ir mano darbas yra apsaugoti. Kai mano tėvai gerai tvarkyti savo reikalus ir gyventi Dievo valia, aš gali priklausyti jie suteikia tvirtą ir patikimą advokatas. Jų charakterio stiprumo paveiks mūsų šeimos kartoms į priekį, todėl aš nuoširdžiai melstis, kad Dievas suteiks jiems išminties ir pobożnością, visi jie daro ir sako.

Mes melstis už tuos įgaliojimus per mus nes ji padeda mums gyventi "tylos ir ramybės." Ir todėl, kad ji vystosi mumyse bruožai "pobożnością ir orumą." Daugeliu šių savybes apibendrinti visą mūsų krikščionių liudytojas žemėje.

Esame pašaukti būti taiki tauta — būti taikoje su Dievu, mūsų išganymo, su mūsų padėtis žemėje, ir tų aplink mus. Ir mes norime gyventi šventa ir orų gyvenimą-įdėti "panaikinti iš tamsos ir padėkite ant šviesos šarvai" (ROM 13:12). Tai per nuosekliai ir apgalvotai malda — kiti, taip pat save — kad šios savybės yra gautas.

Adaptuota iš Apimantis amžinybės iš Tim LaHaye, Jerry Jenkins ir Frank M. Martin, Tyndale namas leidėjai (2004), p. 37

Sunku vesti toliau nei jūs nuėjo sau.
AUTORIUS NEŽINOMAS
Medžiaga yra gaunama Šventąjį Raštą, Naujoji Gyvenimas Vertimo ir kitų leidinių, Tyndale leidykla


No comments:

Post a Comment