Wednesday, February 12, 2014

ROMANIAN: Nu vă rugaţi-vă pentru locale, naţionale şi liderii lumii?

Astăzi promisiune: Dumnezeu se ocupă de lume

Nu vă rugaţi-vă pentru locale, naţionale şi liderii lumii?

Rugaţi-vă de acest fel pentru regi şi toţi ceilalţi care sunt în autoritatea, astfel încât să putem trăi în pace şi linişte, în evlavie şi demnitatea.
1 Timotei 2:2 NLT

Rugăciuni pentru regi şi autorităţile
Există un motiv Pavel ne porunceşte să constant se roagă pentru toţi aceşti oameni. Deciziile pe care le face au direct, uneori de durată, impactul asupra vieţii noastre. Când liderii ţării mele să ia decizii bune, viaţa mea merge mai bine. Când legile trec sunt sunet şi doar, familia mea doarme mai bine la noapte. Când meu liderii bisericii decizii dumnezeiesc, regizat de spiritul, sufletul meu este în mâini mai bune. Atunci când şeful meu face alegeri înţelepte, compania creşte şi meu loc de muncă este sigur. Atunci când părinţii mei se ocupe de afacerile lor de bine şi de şedere în voia lui Dumnezeu, am depinde sfatul ei da să fie solid şi sunet. Puterea de caracterul lor va afecta familia noastră pentru generaţiile viitoare, aşa că mă rog fervent că Dumnezeu le va acorda înţelepciune şi evlavie în toate acestea spus şi de a face.

Ne rugam pentru cei în autoritate peste noi, deoarece ajută să ne trăi în pace şi linişte." Şi pentru că se dezvoltă în noi trăsături de "evlavia şi demnitate." În multe feluri aceste calităţi simplu rezuma întregul nostru mărturia creştină pe pământ.

Suntem chemaţi să fie liniştită oameni — să fie la pace cu Dumnezeu, cu mântuirea noastră, cu situaţia noastră pe pământ, şi cu cei din jurul nostru. Şi vrem să trăim viaţa sfântă şi demnă — pentru a pune "deoparte faptele de întuneric şi pune pe armura de lumina" (Romani 13:12). Este prin rugăciune, coerente şi deliberată — pentru alţii, precum şi noi înşine — că aceste calităţi sunt obţinute.

Adaptat de la Îmbrăţişând eternitate de Tim LaHaye, Jerry Jenkins și Frank M. Martin,, Tyndale House Publishers (2004), p 37

Este dificil de a duce mai departe decât aţi trecut-te.
AUTOR NECUNOSCUT
Conţinutul este derivat din Biblie Sfânt, New Living Translation şi alte publicaţii Tyndale Editura


No comments:

Post a Comment