Wednesday, February 12, 2014

LATVIAN: Vai jūs lūdzieties par vietējā, valsts un pasaules līderiem?

Šodienas solījumu: Dievs, kas ir atbildīga par pasaules

Vai jūs lūdzieties par vietējā, valsts un pasaules līderiem?

Lūgšanas šādā veidā karaļi un visus pārējos, kas ir iestāde, tā, lai mēs varētu dzīvot mierā un rāmas, dievbijība un cieņu.
1 Timotejam 2:2 NLT

Lūgšanas karaļi un pašvaldībām
Ir iemesls Paul komandas mums konsekventi lūgšanas par visiem šiem cilvēkiem. Lēmumus, viņi dara, ir tieša, reizēm ilgst ietekme uz mūsu dzīvi. Kad mana valsts līderi darīt labus lēmumus, mana dzīve iet labāk. Kad tie iet likumi ir skaņu un vienkārši, manu ģimeni neguļ labāk naktī. Kad manas baznīcas līderi dievbijīgs, gars vērsti lēmumi, mana dvēsele ir labāk rokās. Kad mans priekšnieks dod saprātīgu izvēli, uzņēmums aug un mans darbs ir droša. Maniem vecākiem rīkoties to lietu labi un palikt Dieva gribai, es var atkarīgs tās sniedz stabilu un skaņu padomu. Noslēdzoties spēka ietekmē mūsu ģimenes paaudzēm nākt, tāpēc es dedzīgi lūgšanas, ka Dievs piešķirs tiem, gudrību un dievbijība, visiem viņiem teikt un darīt.

Mēs lūdzam tiem iestāde pār mums, jo tas palīdz mums dzīvot "miers un rāmums. Un tāpēc, ka tā attīsta mūsos iezīmes "dievbijība un cieņu." Daudzējādā ziņā šīs vienkāršas īpašības apkopojot visu mūsu Kristīgo liecību uz zemes.

Mēs esam aicināti būt mierīgiem cilvēkiem — lai miers ar Dievu, mūsu pestīšana, ar mūsu situāciju uz zemes un ar tām apkārt mums. Un mēs esam svēti un cilvēka cienīgu dzīvi dzīvot — likt "malā darbiem no tumsas un gaismas bruņas ieslēdzu" (Romiešiem 13:12). Tas ir konsekventi un apzināti lūgšanā — citi, kā arī paši — šīm īpašībām ir iegūta.

Pielāgots no Slēpdamies mūžību ar Tim LaHaye, Jerry Jenkins un Frank M. Martin, Tyndale House Publishers (2004), p. 37

Ir grūti dzīvot tālāk, nekā tu esi aizgājis pats.
AUTORS NEZINĀMS
Saturs ir atvasināts no Holy Bible, jauno dzīves tulkošanas un citas publikācijas Tyndale Publishing House


No comments:

Post a Comment