Wednesday, February 12, 2014

HEBREW: האם להתפלל עבור המקומיים, לאומי לבין מנהיגי העולם?

ההבטחה של היום: אלוהים הוא אחראי על העולם

האם להתפלל עבור המקומיים, לאומי לבין מנהיגי העולם?

מתפלל בדרך זו על מלכים ועל כל האחרים שנמצאים ברשות, כך שנוכל לגור בבית השלום, השקט, מתן תורה וכבוד.
הראשונה לטימותיאוס 2:2 NLT

תפילות לכל המלכים ורשויות
יש סיבה פול מצווה עלינו להתפלל באופן עקבי על כל האנשים האלה. ההחלטות שהם עושים יש קישור ישיר, לפעמים קיימא, להשפיע על החיים שלנו. כאשר המנהיגים של המדינה שלי החלטות טובות, החיים שלי הולך יותר טוב. כאשר החוקים שהם עוברים הם קול פשוט, שלי ושל משפחתי ישן טוב יותר בלילה. כאשר מנהיגי הכנסייה שלי החלטות צדיק, מכוון רוח, הנשמה שלי הוא בידיים טובות יותר. כאשר הבוס שלי עושה החלטות נבונות, גדלה החברה והתפקיד שלי מאובטח. כאשר ההורים שלי לטפל בענייניהם היטב, לשמור על רצון האל, שאני יכול לסמוך על המועצה שהם נותנים להיות מוצק וסאונד. כוחו של אופיים תשפיע על המשפחה שלנו לדורות לבוא, אז אני מתפלל בלהט כי אלוהים יעניק להם תבונה, מתן תורה כל הם אומר ועושה.

אנו מתפללים עבור אלה ברשות מעלינו כי היא מסייעת לנו לחיות עם"שלוה השקט." . ובגלל זה מתפתח בתוכנו את התכונות של "מתן תורה וכבוד". במובנים רבים תכונות אלה פשוט לסכם את כל העדה הנוצרית שלנו על כדור הארץ.

אנו נקראים להיות שוחרי שלום – תשלימו עם אלוהים, עם הישועה שלנו, עם המצב שלנו על כדור הארץ, ועם הסובבים אותנו. אנחנו לחיות חיים קדושים ומכובד — לשים "הצידה מעשיו של החושך, לבש השריון של אור" (אל הרומיים 13:12). זה דרך עקבית ומכוונת תפילה – אחרים, כמו גם את עצמנו — שמושגות תכונות אלה.

ממאמרו של חובק עולם על ידי טים LaHaye, ג'רי ג'נקינס, פרנק מרטן מ', Tyndale הבית מפרסמים (2004), p 37

קשה להוביל רחוק יותר ממך. את עצמך.
מחבר לא ידוע
תוכן נגזר מן התנ ך, תרגום חיים חדש ופרסומים אחרים של הוצאת Tyndale


No comments:

Post a Comment