Wednesday, February 12, 2014

SLOVENIAN: Delati vi molite za lokalni, nacionalni in svetovni voditelji?

Današnji obljubo: Bog je odgovoren za svet

Delati vi molite za lokalni, nacionalni in svetovni voditelji?

Molite ta način za kralji in vsi ostali, ki so na oblasti, tako da lahko živimo v miru in tišini, pobožnost in dostojanstvo.
1 Timoteju 2:2 NLT

Molitve za kings in organi
Obstaja razlog, Paul ukazi nas dosledno molite za vse te ljudi. Odločitve, ki bi imela neposreden vpliv, včasih traja, vplivajo na naše življenje. Ko voditelji moji državi dobre odločitve, moje življenje gre bolje. Ko so zakoni, ki gresta zvok in samo, moja družina bolje spi ponoči. Ko voditelji mojih cerkve bi pobožno, duha, usmerjene odločitve, moja duša je bolje v rokah. Ko je moj šef naredi modrih odločitev, podjetje raste in moje delo je varno. Ko moji starši tudi ročaj svoje zadeve in ostanejo v božji volji, lahko sem odvisna od zagovornika, ki dajejo trdno in zvok. Moč svoje narave bo vplivala na naše družine za generacije, tako goreče molite, da bo Bog jih odobri, modrost in pobožnost v vsi rečejo, in naredijo.

Molimo za tiste na oblasti nad nami, ker pomaga nas živeti v "miru in tišini." In ker se razvija v nas lastnosti "pobožnost in dostojanstvo." V mnogih pogledih te preproste lastnosti povzamemo celotno naše krščansko pričevanje na zemlji.

Poklicani smo, da bo mirne ljudi – v miru z Bogom, z naše zveličanje z naš položaj na zemlji in s tistimi, ki so okoli nas. In želimo živeti sveti in dostojno življenje – postaviti "razveljavi dejanja teme in dal na oklep svetlobe" (Rimljani 13:12). Je skozi dosledno in namerno molitev-za drugim, kot tudi sami-ki te lastnosti dobimo.

Povzet po Zajema večnost z Tim LaHaye, Jerry Jenkins in Frank M. Martin,, Tyndale House založniki (2004), p 37

To je težje vodila dlje, kot ste šli sami.
NEZNANI AVTOR
Vsebina izhaja iz Svetega pisma, New Living prevod in drugih publikacij Tyndale založbi


No comments:

Post a Comment