Wednesday, February 12, 2014

SLOVAK: Sa budete modliť za miestnych, národných a svetových vodcov?

Dnešný sľub: Boh má na starosti sveta

Sa budete modliť za miestnych, národných a svetových vodcov?

Modlite sa týmto spôsobom za kráľov a všetkých ostatných, ktorí sú pri moci, tak, že môžeme žiť v mieri a pokoji, zbožnosti a dôstojnosť.
1 Timoteovi 2:2 NLT

Modlitby za kráľov a orgány
Tam je dôvod, prečo Pavel príkazy nás dôsledne sa modlili za všetkých týchto ľudí. Rozhodnutia, ktoré sa majú priamy, niekedy trvalý, vplyv na náš život. Keď predstaviteľov mojej krajiny urobiť správne rozhodnutia, môj život ide lepšie. Keď prejdú zákony sú zvuk a spravodlivý, moja rodina lepšie spí v noci. Keď môj cirkevní predstavitelia zbožný, duch-Réžia rozhodnutia, moja duša je v lepších rukách. Keď môj šéf robí múdro, firma rastie a mojou úlohou je bezpečné. Keď moji rodičia dobre zvládnuť svoje záležitosti a pobyt v Božej vôle, som závisieť na poradcu dávajú solídny a zvuk. Sila ich charakteru ovplyvní naša rodina generácií prísť, tak vrúcne sa modliť, aby Boh im pridelí múdrosti a zbožnosti vo všetkých hovoria a robia.

Modlíme sa za tých pri moci nad nami, pretože to pomáha nás žiť v "mier a pokoj. A pretože sa vyvíja v nás črty "zbožnosti a dôstojnosť. V mnohých ohľadoch tieto jednoduché vlastnosti zhrnul celé naše kresťanské svedectvo na zemi.

Sme povolaní byť mierumilovní ľudia — byť v mieri s Bohom, s našej spásy, s našou situáciou na zemi a s tými okolo nás. A my sme žiť svätý a dôstojný život – dať "stranou skutky tmy a dal na brnenie svetla" (Rimanom 13:12). Je to prostredníctvom konzistentné a zámerné modlitby — iní, ako aj sami – že tieto vlastnosti sú získané.

Prevzaté z Všeobjímající večnosti od Tim LaHaye, Jerry Jenkins a Frank M. Martin,, Tyndale House vydavateľov (2004), p 37

Je ťažké viesť ďalej, než ste šli sami.
AUTOR NEZNÁMY
Obsah pochádza z Biblie, New Living Translation a iných publikácií Tyndale vydavateľstvo


No comments:

Post a Comment