Wednesday, February 12, 2014

FINNISH: Tehdä voit rukoilla paikallis-, ja maailman johtajat?

Päivän lupaus: Jumala vastaa maailman

Tehdä voit rukoilla paikallis-, ja maailman johtajat?

Rukoilla näin kuninkaat ja muita, jotka ovat viranomaiset, jotta voimme elää rauhassa ja hiljaisuus, Jumaluuden ja arvokkaasti.
1 Tim 2:2 NLT

Rukoukset ja kuninkaat ja viranomaisten
On syytä Paavali käskee meitä rukoilemaan kaikki nämä ihmiset jatkuvasti. Päätöksistä on suora, joskus pysyvästi vaikutus elämäämme. Kun maani johtajat tekevät hyviä päätöksiä, elämäni menee paremmin. Kun ne kulkevat lait ovat ääni ja vain, minun perhe nukkuu paremmin yöllä. Kun kirkon johtajat tekevät Jumalaa pelkäävä, hengen suunnattu päätöksiä, minun sieluni on paremmin käsissä. Kun pomoni tekee viisaita valintoja, yritys kasvaa ja työni on suojattu. Kun vanhempani hoitaa asiansa hyvin ja pysyä Jumalan tahto, voi riippua neuvoa antavat vankan ja ääni. Vahvuus luonnetta vaikuttaa meidän perheen sukupolvien tulemaan, niin hartaasti rukoilla, että Jumala antaa heille viisautta ja jumalisuuden kaikki he sanovat ja tekevät.

Rukoilemme valtaapitäville meitä koska se auttaa meitä elää "rauha ja hiljaisuus." Ja koska se kehittyy meissä piirteitä "jumalisuuden ja ihmisarvo" Monin tavoin näitä yksinkertaisia ominaisuuksia summa kokonaan kristillisen todistuksen maan päällä.

Meidät on kutsuttu olemaan rauhallisia ihmisiä — rauhassa Jumalan kanssa, meidän pelastuksemme, meidän tilanteeseen maapallolla ja näiden ympärillämme. Ja olemme pyhä ja arvokas elämään — laittaa "syrjään tekoja pimeyden ja laita valossa Armor" (roomalaiset 13:12). Se on johdonmukainen ja tahallinen rukouksen kautta — muut, sekä itse — mikä nämä ominaisuudet saavutetaan.

Mukautettu Käsittää ikuisuuden by Tim LaHaye, Jerry Jenkins ja Frank M. Martin,, Tyndale House julkaisijat (2004), 37 p

On vaikeaa johtaa kauemmaksi kuin olet käynyt itse.
TEKIJÄ TUNTEMATON
Sisältö on peräisin Pyhä Raamattu, New Living Translation ja muiden julkaisujen Tyndale kustantamo


No comments:

Post a Comment