Wednesday, February 12, 2014

PERSIAN: شما دعا کنید برای محلی، ملی و رهبران جهان میکنید؟

امروز وعده: خدا است مسئول جهان

شما دعا کنید برای محلی، ملی و رهبران جهان میکنید؟

طوری که ما را در صلح و ملایمت، زندگی می تواند در عبادت و عزت این راه را برای پادشاهان و دیگران که در قدرت، دعا می کنم.
اول تیموتاوس 2:2 NLT

نماز برای پادشاهان و مقامات
یک دلیل وجود دارد پل دستورات ما را به طور مداوم دعا برای همه این افراد است. تصمیم گیری آنها را باید مستقیم گاهی پایدار، تاثیر بر زندگی ما. هنگامی که رهبران کشور من تصمیم خوب، زندگی من بهتر می رود. هنگامی که قوانین آنها عبور صدا و فقط, خانواده من به بهتر خواب در شب. وقتی که من رهبران کلیسا تصمیم گیری قدسی، روح به کارگردانی، روح من در دست بهتر است. هنگامی که رئیس من باعث انتخاب عاقلانه، رشد شرکت و کار من امن است. هنگامی که پدر و مادر من امور خود را به خوبی اداره کند و ماندن در خدا، من می تواند وکیل آنها را جامد و صدا بستگی دارد. قدرت شخصیت خود را تحت تاثیر قرار خانواده ما برای نسل است، بنابراین من به شور و شوق دعا که خدا آنها را خرد و عبادت در تمام آنها می گویند و انجام بدهد.

ما زندگی در صلح و ملایمت."کمک می کند تا کسانی که در قدرت بیش از ما دعا کنیم و چون آن را در درون ما صفات "عبادت و کرامت" توسعه از بسیاری جهات این کیفیت ساده خلاصه کردن کل ما شاهد مسیحی بر روی زمین.

ما به مردم صلح آمیز نامیده می شود — در صلح با خدا، با نجات ما، با وضعیت ما بر روی زمین و با کسانی که در اطراف ما. و ما مقدس و با وقار زندگی — برای قرار دادن "کنار عمل قرار دادن در زره نور و ظلمت» (رومیان 13:12). آن از طریق نماز سازگار و آگاهانه است — برای دیگران نیز خودمان — که این کیفیت به دست آمده است.

اقتباس از استقبال از ابدیت توسط تیم LaHaye, جری جنکینز و فرانک مارتن محمد,, ناشران خانه Tyndale (2004)، p 37

دشوار است به سرب دورتر از شما خودتان رفته است.
نویسنده نامعلوم
مطالب از کتاب مقدس انجیل مقدس، ترجمه زندگی جدید و سایر انتشارات نشر Tyndale مشتق شده است


No comments:

Post a Comment