Wednesday, February 12, 2014

BULGARIAN: Да ти се молят за местни, национални и световни лидери?


Днешните обещание: Бог е отговорен за света

Да ти се молят за местни, национални и световни лидери?

Молим по този начин за царе и всички останали, които са на власт, така че можем да живеем в мир и спокойствие, в благочестие и достойнство.
1 Тимотей 2:2 НПК

Молитви за царе и органи
Има причина Павел ни заповядва да последователно да се молим за всички тези хора. Решения, те да имат пряк, понякога трайно, въздействие върху живота ни. Когато лидерите на моята страна правят добри решения, животът ми върви по-добре. Когато те преминават законите са звук и просто, семейството ми спи по-добре през нощта. Когато ми църковните лидери да благочестиво, дух насочени решения, душата ми е по-добри ръце. Когато шефа ми направи мъдър избор, фирмата се разраства и моята работа е защитена. Когато родителите ми се справят си работи добре и престой в Божията воля, аз може да зависи от адвокат, те да бъдат здрави и звук. Силата на характера им ще засегне нашето семейство за поколения напред, така че аз горещо се моля, че Бог ще им предоставят мъдрост и благочестие във всички казват и правят.

Ние се молим за тези във властта над нас защото тя помага да ни живеят в "мир и спокойствие." И защото тя се развива в нас черти на "благочестие и достойнство." В много отношения тези прости качества обобщим целия ни християнски свидетел на земята.

Ние сме призвани да бъдат мирни хора-да бъде в мир с Бога, с нашето спасение, с нашата ситуация на земята и с тези около нас. И ние сме да живее Светия и достоен живот – да сложите "настрана делата на тъмнината и пуснати в оръжието на светлината" (Римляни 13:12). Е чрез последователни и умишлено молитва-за другите, както и себе си — че тези качества са получени.

Адаптирана от Възприемане на вечността от Тим Hotel LaHaye, Джери Дженкинс и Франк м. Мартин,, Тиндейл къща издатели (2004), p 37

Това е трудно да се доведе по-далеч, отколкото сте си отишли.
НЕИЗВЕСТЕН АВТОР
Съдържанието се получава от Библията, нов живот преводи и публикации други Тиндейл издателство

No comments:

Post a Comment