Saturday, December 7, 2013

UKRAINIAN: ОТРИМАТИ ВАШ "WANTER" ФІКСОВАНИЙ

ОТРИМАТИ ВАШ "WANTER" ФІКСОВАНИЙ
ЧИТАТИ:
До филип'ян 4:4-13

Я дізнався в будь-який інший
держава, я, щоб бути задоволеним.
–Philippians 4:11

Коли моя дружина була маленькою дівчинкою в Остіні, штат Техас, марні Carlyle був сусід, пастор і друга її сім'ї. Один з його від рук зауваження про те, що зміст став одним з її familly міцних виразів: ", доктор Marney говорить, 'Нам просто необхідно отримати наші wanter фіксованого.'".

Адже це так просто, хочуть більше, ніж ми повинні і стати більше зосереджені на отриманні ніж про даючи. Незабаром наші бажання диктувати нашого вибору.

Коли Апостол Павло писав до послідовників Ісуса в місті Филипах, він сказав їм, "Я дізнався в будь-якому стані я, щоб бути задоволеним.. я дізнався, щоб бути повною і бути голодним, обидва в достатку і страждає необхідності" (до филип'ян 4: 11,12). Павло говорив, по суті, "У мене було мій 'wanter' виправлені."Важливо відзначити, що Павло не був народжений з достатку. Він дізнався про це у важких умовах побуту.

Під цю пору року, коли покупки та купівлі часто стояти на сцені в так багато країн і культур, чому не ми вирішили зосередити увагу на те, задоволений в наших нинішніх обставин? Це може здатися важким, але сказав Павло, коли мова йде про вчиться бути задоволеним, "Я можу робити все через Христа, який укріплює мене" (v.13). -McCasland Девід

Допоможіть нам, Господи, щоб дізнатися достатку, коли життя стає
грубий. Захистити нас від вважати брехня, що
Маючи більш принесе нам щастя. Чи можемо ми бути
зміст з те, що ви дали.
*****************************************
Достатку починається з наявністю менше хоче.

ІНСАЙТ
У Посланні до филип'ян 4:4-7 Пол розкриває три вигоди від проходження за Христом. Живуть в стосунки зі Спасителем буде позначений радість, м'якість і миру. Не дивно, що Павло вдалося досвід серце достатку навіть коли ув'язнення в Римі (v.11).

Є благословенний день і у вихідні дні.
Любов Бога нашого творця завжди
Єдності та миру




No comments:

Post a Comment