Tuesday, December 10, 2013

ESTORIAN: Üksinduse katk

Üksinduse katk
Veel suur blogid nagu see üks minna Daniel's blog veebilehelt aadressil: www.Mannsword.blogspot.com

Tänapäeva katk on põhjustatud sissetungijad patogeeni. Selle asemel, see on tingitud puudumise "sissetungija." Üksindus võib olla iga natuke hävitav kui katk ja on muutunud nii epideemia. Teoloog Jerram Barrs kirjutab:

  • Meie kaasaegsed tehtud küsitluste inimesed ütlevad ikka ja jälle oma esmase isiklikke raskusi on isiklik üksinduse. See on erakordne. Sa arvad kõik kontakti inimestega, see kultuur on meil aga inimeste number üks määratletud probleemi on isiklik üksinduse. Inimesed lihtsalt ei tea kuidas sulgeda suhteid.

See kasvav sotsiaalne isolatsioon on isegi rohkem tähelepanuväärne, arvestades et meil nüüd ühendada – Facebook, Skype, mobiiltelefonid, kokku-ups, dating services uue paljuski...

Need leiud on vastavuses uuring, mis tuli välja kolm aastat tagasi, mis näitab, et 25% vastanutest märkida, et ei ole piisavalt isiklikku usaldusalust. Samas uuringus oli läbi 15 aastat tagasi, kuid leiti, et vaid 10% ei olnud olemas usaldusalust.

See paralleele Harvardi sotsioloog Robert Putnam, kes täheldatud leiud:

  • Lai ja jätkuvat erosiooni kodanikkonnaga... hakkas kvartal-sajand tagasi.

  • Hääletamine, poliitilised teadmised, poliitilist usaldus ja rohujuure tasandi poliitiline tegevus on kõik maha. Ameeriklased 30 protsenti vähem avaldusi kirjutama ja on 40 protsenti vähem tõenäoline, et liituda tarbija boikoteerida võrreldes vaid kümne aasta või kaks tagasi. Et loobub on võrdselt nähtavad-poliitilises elus: liikmeks ning igasuguste kohalike klubide ja ühiskonna ja religioossete organisatsioonide aktiivsus on langenud tempos. 1970Ndate keskel Keskmine ameeriklane käis mõned klubi koosolekul iga kuu, 1998 osalemise määr oli lõigatud peaaegu 60%.

  • 1975 Keskmine ameeriklane meelelahutust sõpradega kodus 15 korda aastas; sama näitaja (1998) on nüüd vaevalt pool mis. Praktiliselt kõik vaba aja tegevustele, mis hõlmavad teha midagi kellegi teisega, mängides võrkpalli mängides kammermuusika, väheneb.

Paljud tsiteerivad tolerantsust kui positiivne relatsiooniline arengut üha rohkem Ilmalik ühiskond. Siiski Putnam leidis, et vahepeal usaldustaseme võtab tabanud:

  • Kuigi ameeriklased on rohkem sallivad üksteist kui olid eelmised põlvkonnad, nad usaldavad üksteist vähem. Pakuvad uuringuandmed üks meede ebaausus ja usaldamatuse kasv, kuid on olemas teised näitajad. Näiteks politsei, juristide ja turvatöötajad Töövõimalused keskmiselt 1,6% suurem osa sellest...Viimase veerandsajandi boomed neid ameteid, nagu inimesed pöördunud üha enam kohtud ja politsei.

Nagu Putnam sotsiaalne isolatsioon või üksindus võib olla mitmeid põhjusi. Ma tahaksin keskenduda ühele asjale, edusamme suhteid raskem – kasvav suutmatus aktsepteerida ennast nagu oleme tõepoolest!

Enese tunnustamisprotseduurita me distants teised. Me ei taha nõustuda ise on sama ise, et me tahame varjata teiste eest. Pigem näitab seda ise, me lapiga end fassaad – ees või ka kattega. See nõuab palju selgeltnägija energia ja sisemine võitlus. Me tegeleda harilik, füüsilisest kinnisideeks pildi haldamine, keeldudes lase teised meie maailm-maailm, me ei saa nõustuda.

Miks on raske nõustuda selle maailma? Me tunneme häbi seda ja tunne, et kui teised nägid meid, kui oleme, oleks nad meile tagasi. Sellest tulenevalt me mõistame hukka ennast tõestada end läbi saavutusi, hoolikalt manicured esinemised, raha, võim, lõputu Quest! Aga see lihtsalt surub teised veelgi ära. Nad tunnevad survet sobitada pilt, mis me ajama.

Pealegi, kui me ei saa päris nii iseenda, me ei saa olla tõeline teistega. See muudab seost raske ja ebamugav. Ühendada, kaks inimest vaja jagada ühist reaalsus, vähemalt teatud määral. Aga kui me tarbib juhtimisel meie pilt, me ei pane edasi õiget pilti ennast. Mida me pakume on midagi, mida ei ole joonel teised näevad Firmast. See dissonants kipub push meid peale. See probleem on maksimeeritud meie Ilmalik kultuur, mis ütleb meile, meie self-trust ja enesehinnang kulul tõde - kes me tõeliselt oleme - lisaks võõrandumise meid ennast!

Ma tean natuke sellest, sest ma kogenud tugeva isoleerimine. I liiga oli tunda häbi ennast ja saavutusi, Positiivne väiteid, plaaniga või psühhoterapeutide suutsid teha mõlk minu häbi. Mul oli veendunud, et tellimuse olla armastatud, olin saanud kellegi teise ja aastaid, see on täpselt mida ma proovisin teha. Siiski midagi kergendada oma sotsiaalset ebamugavust.

Mis pani erinevus? Teades Kristus ja tema armastus ja aktsepteerimine mind! Nagu ma kasvasin kindlust, et ta võttis mind põhjalikult, ma leidsin, et ma võiks hakata nõus ennast isegi naerma ennast ja tunnistama oma isikliku ebaõnnestumiste. Enne, ma ei suutnud vastanduda. Nad ähvardavad üksikisiku ja väärtuse, mis mul õnnestus säilitada vähe tunde.

Kristus on vabastav (John 8:31-32)! Ta on ka pidev mugavus mulle. Enne seda ei saanud mu vead ja süü ja inimsuhete konflikti lahendada. Olin alati õige olla. Vale oli lihtsalt liiga deflateerides ja alandav-midagi ma ei suutnud taluda. Ma oleks olnud psühholoogiliselt lõksus ja puudus paindlikkus seostada end teistega.

Miks miski muu ei tööta minu jaoks? Ma kindlasti tahtis minu psühhoterapeutide ja erinevate elustiili muutusi, kuid nad ei suutnud pakkuda. Ainult minu Päästja võiks!




No comments:

Post a Comment