Saturday, December 7, 2013

ROMANIAN: OBŢINEŢI DUMNEAVOASTRĂ "WANTER" FIX

OBŢINEŢI DUMNEAVOASTRĂ "WANTER" FIX
CITESTE:
Filipeni 4:4-13

Am învăţat în orice
stat sunt, să fie de conţinut.
–Philippians 4:11

Când soţia mea a fost o tânără fată în Austin, Texas, Carlyle Marney era familia ei vecin, pastorul şi prieten. Una dintre observaţiile sale off-o parte despre a fi conţinut a devenit unul dintre ei familiar durabilă expresii: "Dr. Marney spune, 'Avem nevoie doar pentru a obţine noastre wanter fixată.'".

Este atât de uşor să vrea mai mult decât avem nevoie şi a devenit mai concentrat pe obtinerea decât pe da. În curând, dorinţele noastre dicta alegerile noastre.

Când apostolul Pavel a scris la urmaşii lui Isus în oraşul de la Philippi, el le-a spus "Am învăţat în orice stat sunt, să fie de conţinut... am învăţat atât pentru a fi complet şi pentru a fi foame, atât pentru a abundă şi să sufere nevoia de" (Filipeni 4:11-12). Pavel spunea, într-adevăr, "Am avut meu"wanter"fix".Este important să reţineţi că Pavel nu a fost născut cu mulţumire. El a învăţat-o în condiţii dificile de zi cu zi.

În acest sezon al anului, când cumpărături şi cumpărarea de multe ori ia centrul scenei în atât de multe ţări şi culturi, de ce nu vom decide să se concentreze pe fiind îndeplinită în condiţiile noastre actuale? Aceasta poate parea dificil, dar a spus Pavel, atunci când vorbesc despre învăţarea să fie de conţinut, "Eu pot face toate lucrurile prin Hristos care mă întăreşte" (v.13). – David McCasland

Ajuta-ne, Doamne, să înveţe mulţumire, atunci când viaţa este
dur. A ne proteja de a crede că minciuna
având mai mult ne va aduce fericirea. Poate vom fi
cu ce te-au dat conţinut.
*****************************************
Mulţumire începe cu care au mai puţine vrea.

O PERSPECTIVĂ
În Filipeni 4:4-7, Pavel dezvaluie trei dintre beneficiile de a urma pe Hristos. Condiţii de viaţă în relaţia cu Mântuitorul vor fi marcate de bucuria, blândeţea şi pace. Nu e de mirare Pavel a fost capabil de a experimenta o inimă de mulţumire, chiar şi atunci când întemniţat la Roma (v.11).

Au o zi binecuvantata si week-end.
Dragostea lui Dumnezeu Creatorul nostru mereu
Unitatea & pace




No comments:

Post a Comment