Saturday, December 7, 2013

FINNISH: SAADA "WANTER" KIINTEÄ

SAADA "WANTER" KIINTEÄ
LUE:
Kirje filippiläisille 4:4-13

Olen oppinut, mitä
valtion olen sisältöä.
–Philippians 4:11

Kun vaimoni oli nuori tyttö Austin, Texas, Carlyle Marney oli hänen perheensä naapuri, pastori ja ystävä. Yksi suoralta kädeltä puhuessaan tyytyisi tuli yksi hänen familly kestävä ilmaisuja: "Dr. Marney sanoo, 'Meidän täytyy vain saada meidän wanter kiinteä.'".

Se on niin helppo haluta enemmän kuin meidän ja keskitytään enemmän saada kuin antaa. Pian meidän haluaa sanella valintojamme.

Kun Apostoli Paavali kirjoitti kaupungin Philippi, Jeesuksen seuraajat, hän sanoi heille: "Olen oppinut sillä, mitä olen tyytyä... olen oppinut olla täynnä ja nälkäinen, sekä runsaasti kärsivät on" (Fil. 4:11-12). Paavali sanoi, "Olen saanut minun wanter kiinteä."On tärkeää huomata, että Paavali ei ollut syntynyt tyytyväisyyttä. Hän oppi jokapäiväisen elämän vaikeissa oloissa.

Tänä aikana vuonna, kun ostokset ja ostaa usein ottaa keskus vaiheessa niin paljon maissa ja kulttuureissa, miksi Älä päätämme keskittyä tyytyväisiä meidän nykyisessä tilanteessa? Kuulostaa vaikea, mutta Paavali, kun puhutaan oppimisen olevan sisällön sanoi "voi tehdä kaiken Kristuksessa, joka minua vahvistaa" (v.13). – David McCasland

Auta meitä, herra, oppia tyytyväisyyttä, kun elämä on
karkea. Suojella meitä uskovat valheen, että
ottaa enemmän tuo meille onnea. Voimme olla
tyytyväinen mitä olet antanut.
*****************************************
Tyytyväisyys alkaa ottaa vähemmän haluaa.

TIETOA
Fil. 4:4-7 Paavali paljastaa kolme edut Kristusta. Asuminen suhde Vapahtaja leimaa ilo, lempeys ja rauha. Ei ihme, että Paavali oli mahdollisuus kokea sydämen tyytyväisyys vaikka (eriyttäviä) Roomassa, vankilassa.

On siunattu päivä ja viikonloppuna.
Jumala Luojamme rakastaa aina
Yhtenäisyys ja rauhan




No comments:

Post a Comment