Tuesday, December 10, 2013

ROMANIAN: Ciuma de singurătate

Ciuma de singurătate
Pentru mai multe bloguri mare ca acest unul du-te la site-ul blogului lui Daniel la: www.Mannsword.blogspot.com

Astăzi ciumei nu este cauzata de un patogen invadeze. În schimb, este cauzată de lipsa de un invadator"." Cu toate acestea, singurătate poate fi orice fel de distructive ca ciuma de biţi, şi a devenit ca epidemia. Teolog Jerram Barrs scrie:

  • În sondajele de opinie luat dintre contemporanii noştri, oameni spun peste si peste din nou că dificultatea lor personale primar este personale singurătate. Care este extraordinar. Crezi de orice contact cu oamenii din această cultură, dar oamenilor problema numărul unu identificate este personale singurătate. Oameni pur şi simplu nu ştiu cum să facă aproape de relaţii.

Într-adevăr, această izolare socială în creştere este chiar mai remarcabil având în vedere mai multe moduri noi că acum avem de a conecta – Facebook, Skype, telefoane mobile, îndeplinesc-up-uri, servicii de dating...

Aceste constatări corespund cu un sondaj care a ieşit acum trei ani, indicând că 25% dintre respondenţi au indicat că aveau o confidenta personale. Acelaşi studiu a fost efectuat 15 ani mai devreme, dar a constatat că doar 10% nu aveau o confidenta.

Acest lucru paralele constatările de Harvard sociolog Robert Putnam care a observat:

  • O erodare largă şi continuă a angajamentului civic... a început un sfert de secol în urmă.

  • Vot, cunoştinţe politice, încredere politice, şi activism politic de bază sunt toate în jos. Americanii semneze petiţii de 30 la sută mai puţine şi sunt 40 la sută mai puţin probabil să se alăture unui consumator boicot, comparativ cu doar un deceniu sau două în urmă. Scăderile sunt la fel de vizibile în viaţa comunităţii non-politice: calitatea de membru şi activitatea în tot felul de cluburi locale şi organizaţii civice şi religioase au fost încadrate într-un ritm de accelerare. În mijlocul anilor 1970 American medie a participat la unele club întâlnire în fiecare lună, 1998 că rata de participare a fost tăiat de aproape 60 la sută.

  • În 1975 American medie distra prietenii acasă de 15 ori pe an; Figura echivalente (1998) este acum abia jumătate că. Practic tuturor activităţilor de recreere, care implică faci ceva cu altcineva, la joc volei pentru redarea muzicii de camera, sunt în scădere.

Multe cita toleranţă mai mare ca o dezvoltare pozitivă relationale ale societăţii noastre tot mai laice. Cu toate acestea, Putnam a constatat că, în acelaşi timp, nivelul de încredere a fost de a lua o lovit:

  • Desi americanii sunt mai toleranti fata de o alta decât generaţiile anterioare, au încredere unul pe altul mai putin. Datele de sondaj furnizează o măsură de creştere a lipsei de onestitate şi neîncredere, dar există alte indicatori. De exemplu, oportunităţi de angajare pentru poliţie, avocaţi şi personalul de securitate au fost stagnante pentru cele mai multe de acest lucru...În ultimul sfert de secol explodat aceste ocupaţii, ca oameni din ce în ce au apelat la instanţele judecătoreşti şi poliţia.

După cum sugerează şi Putnam, izolare socială sau de singurătate poate avea cauze multiple. Aş dori să se concentreze pe un singur lucru care a făcut mai dificilă – relaţii în creştere eşecul de a accepta noi înşine, aşa cum suntem cu adevărat!

Fără acceptarea de sine, ne distanta de noi înşine la alţii. Sine că suntem dispuşi să accepte este acelaşi sine că vrem să se ascundă de alţii. Mai degrabă decât aceasta manifestare de sine, ne cârpă noi înşine o faţadă – o fata sau o acoperire. Acest lucru necesită o mulţime de energie psihică şi lupta internă. Ne implicăm în obişnuită, auto-obsedat de imaginea-management, refuzul de a lasa celuilalt în lumea noastră – lumea nu putem accepta.

De ce este dificil de a accepta această lume? Am simt ruşine de ea şi simţi anumite că, în cazul în care alţii ne-a văzut cum suntem, ei ar respinge noi. Prin urmare, ne Condamnăm pentru o căutare fără sfârşit pentru a dovedi noi înşine prin realizări, atent amenajate aparitii, bani, putere, oricare ar fi! Cu toate acestea, acest lucru doar împinge alţii mai departe. Ei simt o presiune pentru a se potrivi imaginea pe care o vom pune mai departe.

În plus, atunci când nu putem fi real cu noi insine, nu putem fi real cu alţii. Acest lucru face ca orice conexiune dificil şi incomod. Pentru a conecta, doi oameni trebuie să împartă o realitate comune, cel puţin o anumită măsură. Cu toate acestea, în cazul în care ne sunt consumate prin gestionarea imaginii noastre, vom pune mai departe o imagine reală de noi înşine. Ceea ce oferim este ceva ce nu linie cu ceea ce alţii se vedea despre noi. Aceasta disonanta tinde să ne împinge afară. Această problemă este maximizat de cultura noastră seculară, care ne spune pentru a construi noastre de auto-încredere şi stima de sine în detrimentul adevărului - cine suntem cu adevărat - în continuare alienantă-ne de noi înşine!

Ştiu puţin despre acest lucru, pentru că am experimentat izolarea intens. M-am prea avut simţit ruşine de mine însumi, şi nici o sumă de realizări, afirmatii pozitive, sau psihoterapeuţi au fost capabili de a face adâncitură în ruşinea mea. Am fost convins că, în ordine pentru a fi iubit, am avut de a deveni altcineva, şi pentru mulţi ani, acest lucru este exact ceea ce am încercat să fac. Cu toate acestea, nimic nu ar uşura disconfort meu sociale.

Deci ceea ce a făcut diferența? Cunoaşterea lui Hristos si dragostea lui şi acceptarea de mine! Aşa cum am crescut în certitudinea că el a acceptat-mi complet, am constatat că am putea începe să accept mine, chiar şi râde de mine, şi recunosc eşecurile mele personale. Înainte, am fost în imposibilitatea de a se confrunte cu ei. Au amenintat prea mult sens de persoana si valoarea pe care am reuşit să păstreze.

Hristos a fost eliberator (Ioan 8:31-32)! El este, de asemenea, un confort în curs de desfăşurare pentru mine. Înainte de aceasta, am fost în imposibilitatea de a se confruntă cu meu defecte şi vinovăţie şi nu ar putea rezolva conflicte interpersonale. Am avut întotdeauna a fi drept. Pentru a fi greşit a fost prea deflatarea şi umilitor-ceva am putut îndura. Am fost psihologic prins şi lipsit de flexibilitate se referă la alţii.

De ce nu au nimic altceva de lucru pentru mine? Am vrut cu siguranţă meu psihoterapeuţi şi modificările de stil de viaţă diferite la locul de muncă, dar ei nu a putut furniza. Numai Mantuitorul meu ar putea!




No comments:

Post a Comment