Saturday, December 7, 2013

TURKISH: SABİT SENİN "WANTER" OLSUN

SABİT SENİN "WANTER" OLSUN
OKU:
Filipililer 4:4-13

İçinde her ne öğrendim
devlet olmak için geldim.
–Philippians 4:11

Karım bir genç kız Austin, Teksas, Carlyle Marney ailesinin komşu, papaz ve arkadaş oldu. Bir içerik varlık hakkında onun el açıklamalar onun familly'nın kalıcı ifade oldu: "Doktor Marney diyor, ' Biz sadece bizim wanter sabit almak gerekir.'".

Biz lüzum daha çok istiyorum ve daha üstünde getting daha vermeyi odaklı olmak için çok kolaydır. Yakında, bizim arzu bizim seçimler dikte.

Pavlus yazdığında Philippi, şehir içinde İsa'nın takipçileri için onlar, söyledi "Her türlü durumda,... tam ve aç için öğrendim içerik için bol ve ihtiyaç acı çekmek her ikisi olduğumu öğrendim" (Filipililer 4:11-12). Paul, sonuç olarak, "Ben sabit benim 'wanter' oldu." diyorduPaul kanaat ile doğmuş değildi unutmamak gerekir. Günlük yaşamın zor koşullarda öğrendi.

Ne zaman alışveriş satın kez sahneye birçok ülkeler ve kültürler alıp, yılın bu mevsiminde neden biz bizim mevcut koşullarda memnun olmak odaklanmaya karar değil mi? Zor gelebilir, ama içerik olarak öğrenme hakkında konuşurken Paul, dedi, "Beni güçlendirir Mesih aracılığıyla her şeyi yapabilirim" (v.13). – David McCasland

Lord hayat kanaat öğrenmek için yardım
kaba. Bizi bu yalana inanan korumak
having daha bize mutluluk getirecek. Biz olabilir
içerik ile ne verdik.
*****************************************
Kanaat, daha az istiyor olması ile başlar.

INSİGHT
Filipililer 4:4-7'de, Paul üç faydalar aşağıdaki İsa'nın ortaya koymaktadır. İsa ile ilişki yaşayan sevinç, yumuşaklığı ve barış tarafından işaretlenir. Paul bir kalp bile hapse (v.11) Roma'da zaman ifadeyle deneyimi mümkün olmasına şaşmamalı.

Mübarek gün ve hafta sonu var.
Bizim yaratıcı Tanrının sevgisi her zaman
Barış ve birlik




No comments:

Post a Comment