Saturday, December 7, 2013

LITHUANIAN: GAUTI SAVO "WANTER" NUSTATYTAS

GAUTI SAVO "WANTER" NUSTATYTAS
SKAITYTI:
Filipiečiams 4:4-13

Aš sužinojau, ką
valstybės aš, turinio.
–Philippians 4:11

Kai mano žmona buvo jauna mergina Ostinas, Teksasas, Carlyle Marney buvo savo šeimos kaimynas, pastorius, ir draugas. Vienas iš jo ne ranka Pastabos apie to, tapo viena iš jos viršu ilgalaikis frazių: "Dr Marney sako:"Mes tiesiog reikia gauti mūsų wanter nustatytas".".

Tai taip paprasta nori daugiau negu mums reikia ir tapti labiau orientuota į gauti nei duoti. Netrukus, mūsų norai diktuoti mūsų pasirinkimas.

Kada Apaštalas Paulius rašė pasekėjų Jėzus miesto FILIPPI, sakė jis, "Aš išmokau, bet kokia valstybės aš, turi būti turinio... aš išmokau būti pilnas tiek alkanas, kad gausu ir patirti reikia" (Filipiečiams 4:11-12). Paulius kalbėjo, iš esmės, "Aš jau mano"wanter"nustatyta."Svarbu pažymėti, kad Paul nebuvo gimęs su pasitenkinimas. Mokėsi sunkioje kasdieniame gyvenime.

Per šį sezoną metų, kada prekybos ir pirkti dažnai imtis centras etape – tiek daug šalių ir kultūrų, kodėl ne mes nuspręsime, kad dėmesys yra patenkinti mūsų dabartinėmis aplinkybėmis? Tai gali skambėti sunku, tačiau Paulius, kai kalbame apie mokymosi turinio sakė "Aš galiu padaryti viską, ką per Kristų, kuris sustiprina mane" (v.13). -David McCasland

Padėti mums, Viešpatie, mokytis pasitenkinimą, kai gyvenimas yra
grubus. Apsaugoti mus nuo manyti kłamstwie
turintys daugiau atneš laimę. Gali būti mes
turinio su ką jums davė.
*****************************************
Pasitenkinimo prasideda mažiau nori.

ĮŽVALGOS
Filipiečiams 4:4-7, Paulius atskleidžia trys iš šių Kristaus naudą. Gyvenimo santykius su Išganytojo pažymimi džiaugsmą, švelnumą ir ramybę. Nenuostabu, kad Paulius buvo galima pajusti širdimi pasitenkinimo net tada, kai įkalinti (v.11) Romoje.

Yra palaiminta dieną ir savaitgalį.
Mūsų kūrėjas Dievo Meilė visada
Vienybės ir taikos




No comments:

Post a Comment