Tuesday, December 10, 2013

LITHUANIAN: Vienatvė maras


Vienatvė maras
Daugiau puikių Dienoraščiai kaip šis eiti į Daniel's blog svetainę adresu: www.Mannsword.blogspot.com

Šiandienos buboninis maras yra ne dėl invazija patogeno. Vietoj to, jis sukelia nebuvimas yra "okupantas." Tačiau vienatvė gali būti kas šiek tiek žalingos, kaip maras, ir jis tapo kaip epidemija. Teologas Jerram Barrs rašo:

  • Apklausos imtis mūsų amžininkai, žmonės sako vėl ir vėl kad jų pirminės asmens sunkumų yra asmens vienatvės. Tai neeilinis. Manote, kad visi kontakto su šios kultūros žmonės, bet žmonių numeris vienas nustatytos problemos yra asmens vienatvės. Žmonės paprasčiausiai nežino kaip padaryti artimus santykius.

Iš tiesų, šis auga socialinės izoliacijos yra dar stulbinantis atsižvelgiant į tai, kad dabar mes turime susisiekti – "Facebook", "Skype", mobiliųjų telefonų, meet-up, pažintys paslaugas daug naujų būdų...

Šios išvados sutampa su apklausos, kuri išėjo prieš trejus metus, nurodant, kad 25 proc. respondentų nurodė, kad jie neturėjo asmens Powiernica. To paties tyrimo buvo atlikta 15 metų, bet nustatyta, kad tik 10 % trūko Powiernica.

Tai parallels Harvardo sociologas Robert Putnam, kuris pastebėjo išvados:

  • Plati ir nuolat turto ir dalyvavimu visuomeniniame gyvenime... pradėjo ketvirčio amžiaus senumo.

  • Balsavimo, politinės žinios, yra politinio pasitikėjimo, ir liaudies politiniame gyvenime yra viskas žemyn. Amerikiečiai prisijungti 30 procentų mažiau peticijas ir yra 40 procentų mažiau linkę prisijungti vartotojo boikotuoti, palyginti su tik vieną ar du atgal. Kad mažėja taip pat matomos ne politinės bendruomenės gyvenimą: paspartinti sparčiai mažėjo narystės ir visų rūšių vietos klubuose ir pilietinių ir religinių organizacijų veikla. Į 1970-ųjų viduryje vidutinis amerikietis dalyvavo kai klubo susitikime kas mėnesį, iki 1998 m. ši norma lankomumo buvo sumažintas beveik 60 procentų.

  • 1975 M. vidutinis amerikietis pramogauti draugų namuose 15 kartų per metus; lygiaverčiai paveikslas (1998) dabar yra vos pusė. Beveik visi laisvalaikio veiklos, kuri apima daro kažką su kažkuo kitu, žaisti tinklinį žaisti kamerinės muzikos, mažėja.

Daugelis nurodo daugiau tolerancijos kaip Reliacinė teigiamas mūsų vis labiau pasaulietinė visuomenė. Tačiau, Putnam nustatė, kad tuo tarpu, pasitikėjimo lygį vartojo hitu:

  • Nors amerikiečiai yra labiau tolerantiški vienas kitam nei buvo ankstesnės kartos, jie pasitiki viena kita mažiau. Tyrimo duomenys pateikti vieną priemonę, nesąžiningumas ir nepasitikėjimas, bet ten yra ir kitų rodiklių. Pvz., įsidarbinimo galimybės policijos, advokatai ir apsaugos darbuotojai buvo sustingęs daugumai tai...Į paskutinį ketvirtį amžiaus šios profesijos strėlės, nes žmonės vis labiau kreipėsi į teismus ir policijos.

Kaip Putnam rodo, socialinės atskirai ar vienatvė gali turėti daug priežasčių. Norėčiau atkreipti dėmesį į vienas dalykas, kuris padarė santykius sunkiau-vis nebuvo priimti save kaip mes tikrai esame!

Be savęs priėmimas, mes patys atstumas nuo kitų. Į save, kad mes esame nenori pripažinti yra paties savęs, kad mes norime slėpti nuo kitų. O ne rodo, kad tai savarankiškai, mes audiniu save su fasadu-priekyje ar danga. Tam reikia daug psichinę energiją ir vidaus kovos. Mes dalyvauti nuolatinės, savęs kankiniai įvaizdžio valdymo, atsisako leisti kitas į mūsų pasaulyje-pasaulyje mes negalime priimti.

Kodėl tai sunku sutikti su šiame pasaulyje? Mes ji susigėsti ir jaustis tam, kad jei kiti pamatė mus kaip mes, jie būtų atmesti mums. Todėl, mes pasmerkti save endless quest įrodyti save per pasiekimus, atidžiai prižiūrimi pasirodymai, pinigai, valdžia, bet! Tačiau, tai tiesiog verčia kitiems dar toli. Jie jaučia spaudimą atitiktų vaizdą, kad mes pasidengti.

Be to, kai mes negalime būti realus su savimi, mes negalime būti realus su kitais. Todėl bet kurio ryšį sudėtinga ir nepatogu. Prisijungti, du žmonės turi dalintis bendra realybe, bent kažkiek. Tačiau, jei mes suvartoja valdyti mūsų įvaizdį, mes negalime pateikti atgal apie save. Ką mes siūlome tai, ko nėra eilutė su ką kiti mato apie mus. Šis disonansas linkęs stumti mus atskirai. Ši problema yra padidintas mūsų pasaulietiška kultūra, kurie pasakoja mums sukurti mūsų self-trust ir savigarba sąskaita tiesa - kas mes tikrai esame - dar labiau atstumti mus nuo savęs!

Žinau, šiek tiek apie tai, nes aš patyrė intensyvus atskirai. Man taip pat buvo jaučiamas gėda dėl savęs, ir jokie teisės pasiekimus, teigiamas teiginius, ar psichoterapeutai galėjo padaryti ninkui į mano gėda. Buvau įsitikinęs, kad, kad myli, man teko tapti kažkas, ir daugelį metų, tai yra būtent tai, ką aš bandė padaryti. Tačiau, niekas būtų sušvelninti mano socialinis diskomfortas.

Taigi ką padarė skirtumas? Žinant Kristaus ir jo meilės ir pripažinimo mane! Kaip aš augo be tikrumo, kad jis priėmė mane gerai, radau, kad aš galėtų pradėti priimti save, net juoktis save ir pripažinti savo asmeninių nesėkmių. Prieš, aš negalėjo jiems įveikti. Jie grasino mažai prasme personhood ir vertę, kurią aš sugebėjo išlaikyti.

Kristus buvo išlaisvinimas (Jono 8:31-32)! Jis taip pat yra nuolat patogumas man. Prieš tai, aš negali įveikti savo trūkumus ir kaltės ir nepavyko išspręsti tarpusavio konfliktų. Aš visada turėjo būti teisūs. Būtų klaidinga buvo tiesiog per daug deflating ir žeminanti-ką aš negalėjau ištverti. Man buvo psichologiškai spąstai ir neturėjo galimybę bendrauti su kitais žmonėmis.

Kodėl nieko kito neveikia man? Aš tikrai norėjo mano psichoterapeutų ir mano įvairių gyvenimo būdo pokyčius, tačiau jie negalėjo pateikti. Tik mano gelbėtojas gali!




No comments:

Post a Comment