Tuesday, December 10, 2013

TURKISH: Yalnızlık veba

Yalnızlık veba
Bu bir daha büyük bloglar Daniel's blog sitesinde için şu adrese gidin: www.Mannsword.blogspot.com

Bugünün hıyarcıklı veba tarafından bir istilacı patojen neden değildir. Bunun yerine, "işgalci" yokluğunda tarafından neden olduğu Ancak, yalnızlık her bit veba gibi yıkıcı olabilir ve bu kadar salgın haline geldi. İlahiyatçı Jerram Barrs yazıyor:

  • Bizim çağdaşlarının alındığı anketlerde insanlar tekrar birincil kendi kişisel zorluk kişisel yalnızlık derler. Bu olağanüstü. Sence tüm temasını bu kültürün insanları ile var, ama insanların bir numaralı saptanan sorun kişisel yalnızlık. İnsanlar sadece yakın ilişkiler nasıl bilmiyorum.

Nitekim, bu büyüyen sosyal izolasyon Şimdi bağlanmak – Facebook, Skype, cep telefonları, karşılamak-up, dating hizmetler olması pek çok yeni yollar daha da dikkat çekici...

Bu bulgular, ankete katılanların % 25'i onlar kişisel sırdaşı yoksun belirtilen gösteren üç yıl önce gelen bir anket ile taksitli. Aynı ankette 15 sene önce yürütülen ama o sadece % 10 bir sırdaş yoksun buldum.

Bu Harvard sosyolog Robert Putnam gözlenen bulgular paraleldir:

  • Geniş ve sürekli bir erozyon sivil angajman bir çeyrek yüzyıl önce başladı.

  • Oylama, siyasi bilgisi, siyasi güveni ve tabandan siyasi aktivizm hepsi çökmüş durumda. Amerikalıların yüzde 30 daha az dilekçe imzalamak ve yüzde 40 daha az bir tüketici katılma olasılığı ile karşılaştırıldığında sadece on yıl ya da iki önce boykot vardır. Düşüşler eşit olmayan siyasi toplum hayatında görünür: Üyelik ve yerel kulüp ve toplumsal ve dinsel kuruluşlar her türlü aktivite düşen hızlanan tempoda. 1970 Ortalama bir Amerikalı her ay toplantı bazı kulüp katıldı, 1998 tarafından katılım bu oranı yaklaşık yüzde 60 oranında tarafından kesilmişti.

  • 1975 Yılında, arkadaşlar evde 15 kez her yıl için ortalama bir Amerikalı ağırladı; eşdeğer rakam (1998) çok az yarısı oldu bu. Oda müziği, oynamak için Voleybol oynamaktan başka biri bir şey yaptığını dahil hemen hemen tüm etkinlikler kabul etmediğinizi.

Çok daha iyi dayanıklılık giderek laik toplumumuzun ilişkisel ve olumlu bir gelişme olarak alıntı yaptım. Ancak, Putnam bulundu ki, bu arada, güven düzeyi bir isabet alarak oldu:

  • Amerikalılar başka bir önceki nesillere göre daha fazla dayanıklı olmakla birlikte, bir başka daha az güveniyorlar. Anketi verileri, sahtekârlık ve güvensizlik bir ölçü sağlar, ancak diğer göstergeler vardır. Örneğin, polis, avukatlar ve güvenlik personeli istihdam fırsatları için bu en durgun...Son çeyrek yüzyılda bu meslekler gürledi, insanların giderek polis ve mahkemeler kapatmış gibi.

Putnam da anlaşılacağı üzere, sosyal izolasyon ya da yalnızlık birden çok nedeni olabilir. İlişkiler daha zor – tarafından yapılan bir şey olarak biz gerçekten kendimizi kabul büyüyen başarısızlık odaklanmak istiyorum!

Kendini kabul, biz başkalarından kendimizi mesafe. Biz ileolan kendini diğerlerinden gizlemek istediğiniz aynı özdür. Bu benlik, gösteriliyor yerine biz bez kendimizi bir cephe – bir açık veya bir kaplama ile. Bu psişik enerji ve iç mücadele gerektirir. Biz mutat, kendi kendine takıntılı görüntü yönetimi içinde diğer dünyamıza – dünyanın kabul edemeyiz izin reddederek meşgul.

Neden bu dünyada kabul etmek zor. Bundan utanıyorum ve bizim gibi başkalarının bizi görecek olsa, onlar bize reddederdi eminim. Sonuç olarak, biz başarıları, dikkatle manikürlü Katılımlar, para, güç, kendimizi kanıtlamak için sonsuz bir macera için kendimizi kınıyoruz! Ancak, bu sadece diğerlerinden daha fazla uzaklaştırıyor. Onlar biz ileri sürülen resmi maç için bir baskı hissediyorum.

Ayrıca, biz ne zaman biz kendimizi gerçek olamaz, başkalarıyla gerçek olamaz. Bu zor ve rahatsız edici herhangi bir bağlantı yapar. Bağlanmak için ortak bir gerçeklik, en az bir ölçüde paylaşmak iki kişi gerekir. Bizim görüntü yönetimi tarafından tüketilip, ancak, biz ileri kendimizi gerçek bir resim koymak değil. Ne diğerleri bizi görmek ile hizaya gelmez bir şey sunuyoruz. Bu uyumsuzluk bizi ayrı itmek eğilimi. Bu sorun, kendine ve biz gerçekten vardır - daha fazla bizi kendimizden yabancılaştırmak gerçeği - pahasına benlik saygısı kurmak bize laik kültürümüz ekranı kaplar durumda!

Biraz bu konuda yoğun yalıtım deneyimli vardı çünkü biliyorum. Çok utanılacak kendimi ve başarıları, olumlu affirmations, hiçbir miktarı hissetmişti veya psikoterapistler dent benim utanç içine yapmak başardık. Sırada sevilmek, başka birisi olmak zorunda ve uzun yıllar boyunca yapmaya çalıştığım bu inanıyordu. Ancak, hiçbir şey benim sosyal rahatsızlık hafifletmek.

Farkı neydi? İsa ve onun sevgi ve kabul beni bilerek! Beni iyice kabul kesinlik içinde büyüdü, kendimi kabul, hatta kendimi gülmek ve benim kişisel hataları itiraf için başlayabilir bulundu. Daha önce ı was yapamaz-e doğru yüzleşmek. Blog post ve korumak başarmıştı değeri küçük anlamda tehdit ettiler.

İsa (John 8:31-32) özgürleştirici! O da benim devam eden bir konfor. Önce bu, faylar ve suçluluk yüz edemedi ve kişilerarası çatışma çözümlenemedi. Her zaman haklı olmak vardı. Yanılmayı çok deflate ve küçük düşürücü-şey ben tahammül edemedim. Psikolojik olarak olmuştu tuzak ve başkalarıyla ilgili esnekliği yoksun.

Neden başka bir şey benim için işe yaramadı? Kesinlikle benim psikoterapistler ve çeşitli benim yaşam tarzı değişiklikleri çalışmak istedim, ama onlar teslim edemedin. Sadece benim kurtarıcı olabilir!



No comments:

Post a Comment