Saturday, December 7, 2013

CZECH: ZÍSKEJTE VAŠE "WANTER", PEVNÁ

ZÍSKEJTE VAŠE "WANTER", PEVNÁ
PŘEČTENO:
Filipským 4:4-13

Jsem se naučil v co
stát, že jsem, aby se obsah.
–Philippians 4:11

Když má žena byla mladá dívka v Austinu, Texas, Carlyle Marney byl soused, pastor a přítel její rodina. Jeden z jeho off ruka poznámky o tom, že obsah se stal jedním z její rodina trvalé výrazů: "Dr. Marney říká, 'Jen musíme dostat naši wanter pevná.'".

Je to tak snadné, chtějí víc, než potřebujeme a stát se více zaměřen na získání než výpovědí. Brzy se naše touhy diktovat naše volby.

Když apoštol Pavel napsal následovníci Ježíše v městě Philippi, řekl jim, "Jsem se dozvěděl v jakémkoli stavu jsem, spokojit... jsem se naučil být plný i hlad, jak se hojně i trpět potřeba" (Filipským 4:11-12). Paul říká, v podstatě, "Měl jsem můj"wanter"pevná."Je důležité si uvědomit, že Paul se nenarodil s pohodou. Naučil jej v těžkých podmínkách každodenního života.

Během této sezóny v roce, kdy nákupní často brát centru dění v mnoha zemích a kulturách, proč ne my rozhodli zaměřit na splněné v našich současných okolností? To může znít obtížné, ale řekl Paul, když se mluví o tom, aby se obsah, "Já dělat všechno skrze Krista, který posiluje mě" (v.13). – David McCasland

Pomozte nám, pane, zjistit spokojenost, když je život
hrubý. Chránit nás před věřit lži
s více nám přinese štěstí. Může být
obsah s co jste dali.
*****************************************
Spokojenost se začíná s méně chce.

PŘEHLED
V Filipským 4:4-7 Paul odhaluje tři výhody po Kristu. Život ve vztahu s Spasitel bude poznamenán radost, laskavost a mír. Není divu, že Pavel byl schopen dojít k srdci spokojenost i v případě, že byl uvězněn v Římě (typu v.11).

Mají požehnaný den a víkend.
Bůh, náš Stvořitel láska vždy
Jednoty a míru




No comments:

Post a Comment