Saturday, December 7, 2013

HUNGARIAN: KAP A "WANTER" FIX

KAP A "WANTER" FIX
OLVASSA EL:
A Filippi 4:4-13

Én is tanultam, amit a
állami, én vagyok, hogy a tartalom.
–Philippians 4:11

Amikor a feleségem volt egy fiatal lány Austin, Texas, Carlyle Marney volt családja szomszéd, lelkész és barátja. Egy off-hand beszédét, arról, hogy a tartalom lett ő familly tartós kifejezések egyike: "Dr. Marney mondja, 'Mi csak szükség-hoz kap mi rögzített wanter.'".

-A ' olyan könnyed, akar több mint szükségünk van, és jobban odafigyel a szerzés, mint ad. Hamarosan vágyainkat azt diktálják, hogy a döntéseket.

Amikor Pál apostol írta a követői, Jézus, Filippi, a városban, azt mondta nekik, : "megtudtam, bármilyen állapotban vagyok, hogy... megtanultam hogy tele, és hogy éhes, mindkettő bővelkedik, és szenvedni kell" (Filippi 4:11-12). Pál azt mondta, a hatás, "Elegem van az én-m"wanter"fix."Fontos megjegyezni, hogy Paul nem született, és az elégedettség. Megtanulta, hogy a nehéz körülmények között, a mindennapi élet.

Ebben a szezonban, az év, amikor vásárlás és vásárlási gyakran kerül középpontba oly sok országok és kultúrák, miért nem döntünk, hogy összpontosítson, hogy elégedett a jelenlegi körülmények között? Bonyolultnak hangzik, de azt mondta, Paul, amikor beszélünk, a tanulás a tartalom, "Meg tudom csinálni mindent Krisztus által, aki engem megerősít" (v.13). – David McCasland

Segíts nekünk, Uram, hogy megtanulják elégedettség, amikor az élet
durva. Feltételezi a hazugságot, hogy megvédjen minket
Miután több örömet nekünk. Mi lehet
elégedett, amit adtál.
*****************************************
Elégedettség kezdődik, miután kevesebb akar.

BETEKINTÉST
A Filippi 4:4-7 Paul feltárja, három a következő Krisztus előnyeit. Élő, kapcsolatát a Megváltó lesz megjelölve, az öröm, a szelídség és a béke. Nem csoda, hogy Pál volt képes megtapasztalni a szív, az elégedettség, amikor a börtönben Róma (v.11).

Áldott nap és hétvégén is.
Isten, a teremtő szeretet mindig
Egység és a béke



No comments:

Post a Comment