Saturday, January 11, 2014

URDU: سفر کا آغاز ہوتا ہے


گڈ آفٹر نون ہر اس شخص. کے وہ کل افغانستان میں تعینات میں میرے بیٹے کے لئے سارجنٹ جامالا ای وگانس اور اُس کے معاونین آپ نماز کے لئے پوچھتا ہے ۔ ان کے محفوظ سفر وہاں واپس میں یسوع کا نام دعا ہے ۔ آمین ۔ شکريا.

سفر کا آغاز ہوتا ہے

پڑھا گیا:
2 پطرس 1:5-11

اگر کوئی مسیح میں هے تو اُس نے
ایک نیا مخلوق هے ۔ پرانا
باتوں سے گزر گئے ۔
-2 کرنتھیوں 5:17

اکیاسی برس قبل آج ایک 9 سالہ لڑکے کو اپنی زندگی کا نجات دہندہ یسوع سے کہیں کہ وہ دعا ہے ۔ اس کی ماں ان الفاظ ایک میموری کی کتاب میں لکھا تھا: "کلیر آج ایک شروع کیا" ۔

کلیر میری داد-اب مسیح کے ساتھ 8 کئی دہائیوں تک چلتا رہا ہے ۔ وہ دن جب انہوں نے ابتدا میں اپنے سفر کی کے طور پر مسیح کی پیروی کرنے کے فیصلے کیے نشان زد کرتا ہے ۔ روحانی بڑھتے ہوئے تینوں عمل-نہیں سرگرمی ہے ۔ کس طرح کرتا ہے ایک نئے ایماندارہے پر ان کے ایمان کو کھانا کھلانا اور نوجوان مراکشیوں کے؟ یہ مجھے سالوں کے دوران میرے والد کی زندگی میں مشاہدہ کچھ چیزیں ہیں ۔

وہ باقاعدگی سے اپنے خدا کے بارے میں تفہیم بڑھانے کے لئے صحائف کا مطالعہ اور نماز روزانہ ان کی زندگی کا حصہ بنا دیا (1 Chronicles 16:11; 1 تھسلینکیوں 5:17) ۔ بائبل پڑھنے اور نماز کی مدد ہمیں خدا سے قریب تر بڑھنے اور فتنہ (زبور 119:11؛ اڑنا ماٹہیوس 16:41 ۔ افسیوں 6:11 ۔ 2 تیمتھیس 3:16-17 ۔ 1 2:2 پطرس) ۔ روح القدس نے ایمان و اطاعت میں اپنی زندگی کے ہتھیار ڈالنے کے طور پر میں اس "روح کا پھل" تیار کرنے کے لئے شروع کر دیا (گلتیوں اُس کی آیات 5:22-23) ۔ ہم خدا کی محبت ہمارے گواہ اور خدمت کے ذریعے دکھائیں ۔

والد صاحب اپنے روحانی سفر جاری رکھے ہوئے ہے اور تو ہمارے کرتا ہے. کیا جس میں ہم کر سکتے ہیں ایک تعلق رکھنا ایک خوش قسمتی "بڑھنے کے فضل اور ہمارے خداوند اور نجات دہندہ یسوع مسیح کے بارے میں علم میں"! (2 پطرس 3:18) ۔- سنڈی ھس کاسپار

میرا دل خدا کے ساتھ لحن میں رہنا چاہتا ہوں،
زندگی کے ہر مرحلے میں یہ سچ حلقہ ہو ۔
میں میرے خیالات اور الفاظ اس کی عزت کرنا چاہتا ہوں،
نے اسے لفٹ کے لیے بالا میں ہر چیز میں سکتی – ھس
*************************************

ایک لمحے کے اعجاز ہے نجات ہے ۔
ترقی کو زندگی بھر کی محنت ہے ۔

بصیرت
پیٹر "کے لئے یہی وجہ" آج کی کتاب مقدس الفاظ کے ساتھ شروع ہوتا ہے (ھوں) ۔ اس عبارت سے پتہ چلتا ہے کیا کے بارے میں کہا جاسکتا ہے جو صرف 1-4 آیات میں کہا جاتا ہے کے لئے منسلک ہے کہ ۔ ہم "کو اپنے کردار کی خصوصیات 5-7 آیات میں اضافہ کرنے کے لیے" ہیں کیونکہ خدا میں "اُس کی الہی قُدرت ہماری طرف سب چیزیں جو زندگی اور دینداری سے متعلق، جس نے ہم کو جلال اور نیکی، جس کی طرف سے دیا گیا ہم کو نہایت قیمتی اور عظیم وعدوں کی طرف سے بُلایا اُس کی پہچان کے ذریعے سے مُتعلِّق دی ہے" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment