Saturday, January 11, 2014

LITHUANIAN: KELIONĖ PRASIDEDA


Laba diena visiems. Prašau Jūsų maldos mano sūnus, Sgt. Jamala E. Wiggins ir jo kariuomenė kaip jie dislokuoti Afganistane rytoj. Girdi jų saugios kelionės ten ir atgal į Jėzaus vardas. Amen. ačiū.

KELIONĖ PRASIDEDA

SKAITYTI:
2 Petro 1:5-11

Jei kas yra Kristuje, jis
yra naujas sukūrimas; senas
viskas praėjo.
-2 Kor 5:17

Aštuoniasdešimt metų, šiandien 9 metų berniukas girdi prašyti Jėzaus, kad išgelbėti savo gyvenimą. Jo motina parašė šiuos žodžius atminties knyga: "Clair padaryta Pradžia šiandien."

Clair-mano tėtis-dabar turi vaikščioti su Kristumi 8 dešimtmečius. Jis žymi dieną kai jis padarė savo sprendimą sekti Kristumi kaip savo kelionės pradžioje . Auga dvasiškai yra visą gyvenimą trunkantis procesas-ne vienkartinis įvykis. Taigi, kaip ar tik neseniai įtikėjęs pašarų savo tikėjimą ir toliau augti? Tai yra keletas dalykų, kuriuos minėjau mano tėvo gyvenime per metus.

Jis skaityti Šventąjį Raštą, reguliariai kad padidinti savo supratimą apie Dievą ir maldos dienos dalis savo gyvenimo (1 kronikos 16:11, 1 tesalonikiečiams 5:17). Skaitinys ir malda padeda mums augti priartėti prie Dievo ir atlaikyti pagunda (PS 119:11; Matthews 16:41; EF 6:11; 2 Timotiejui 3:16-17; 1 Petro 2:2). Šventoji Dvasia pradėjo kurti "Dvasios vaisių" , nes jis atsisakė savo gyvenimo – tikėjimo ir paklusnumo (Galatams 5:22-23). Mes parodyti Dievo meilę per mūsų liudytojas ir paslaugų.

Mano tėvo dvasinę kelionę toliau ir todėl nėra mūsų. Ką garbė ją susijæs, kurioje mes galime "auga reikiamas Malone ir mūsų Viešpaties ir Gelbėtojo Jėzaus Kristaus"! (2 Petro 3:18).- Cindy Hess Kasper

Aš noriu, kad mano širdis būtų suderinta su Dievu,
Kiekviename gyvenimo etape gali jis žiedas tiesa;
Aš noriu, mano mintys ir žodžiai garbinti jį,
Pakelti jį iki viską, ką aš daryti- Hess
*************************************

Išgelbėjimas yra stebuklas minutėlę;
augimas yra darbo gyvenime.

ĮŽVALGOS
Peter prasideda šiandien Šventojo Rašto žodžiai "dėl šios priežasties" (v.5). Ši frazė rodo, kad kas ketina pasakyti prijungtas prie ką tik buvo pasakyta 1-4 stichijos. Mes "pridėti prie" mūsų charakterio bruožai eilutėse 5-7, nes Dievas "savo dieviškąją galią suteikė mums visus dalykus, kurie susiję su gyvenimo ir pobożnością, per žinių, kuris pakvietė mus šlovės ir veikimui, kuriuo buvo suteikta mums nepaprastai didelį ir tauriųjų pažadus" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment