Saturday, January 11, 2014

HEBREW: המסע מתחיל


צהריים טובים לכולם. ביקשתי את תפילותיך עבור הבן שלי, סמלת ג'מלה אי ויגינס וחייליו כפי שהם לפרוס את אפגניסטן מחר. מתפללים שלהם מסע בטוח חזרה בשמו של ישוע. . אמן. תודה.

המסע מתחיל

לקרוא:
פיטר 2 1:5-11

אם מישהו הוא המשיח, הוא
הוא יצירה חדשה; זקן
דברים חלפו להם
-הקורינתיים 5:17

שמונים ואחד לפני שנה היום ילד בן 9 התפלל לבקש שישוע היה המושיע של חייו. אמא שלו כתב את המילים האלה בספר זיכרון: "קלייר גרם התחלה היום"

אבא שלי קלייר-עכשיו הלך עם המשיח עבור 8 עשורים. הוא מסמן את היום כשהוא עשה את ההחלטה שלו אחרי המשיח את תחילתו של המסע שלו. גידול רוחנית היא תהליך חיים ארוך-לא אירוע חד פעמי. אז איך למאמין החדש להאכיל את אמונתו ולהמשיך לגדול? אלה דברים שהבחנתי בחייו של אבי במשך השנים.

הוא קרא את התנ ך באופן קבוע כדי להגדיל את הבנתו של אלוהים ועשה תפילה חלק היומיום של חייו (דברי הימים א' 16:11; התסלוניקים 5:17). קריאת התנ ך ותפילה מסייעת לנו לגדול קרוב יותר לאלוהים, לעמוד בפני הפיתוי (תהילים 119:11; מתיוס 16:41; אל האפסיים 6:11; 2. טימותי 3:16-17; 1 פיטר 2:2). רוח הקודש החל לפתח את "פרי הרוח" בו כפי שנכנע חייו אמונה וציות (הגלטיים 5:22-23). אנחנו מציגים אהבתו של אלוהים דרך עד שלנו ושירות.

מסע רוחני של אבא שלי ממשיך גם שלנו. מה זכות יש מערכת יחסים שבה אנחנו יכולים "צומחים החסד והטוב ידע של אדוננו מושיענו ישוע המשיח"! (פיטר 2 3:18).- סינדי הס קספר

. אני רוצה את הלב שלי כדי להיות בהרמוניה עם אלוהים,
בכל שלב של החיים אולי זה נשמע. אמיתי;
. אני רוצה את מחשבות ומילים לכבד אותו.
כדי להרים אותו למעלה על כל מה שאני עושה – הס
*************************************

הגאולה היא הנס של רגע;
הצמיחה היא העבודה של פעם בחיים.

תובנה
פיטר מתחיל כתבי הקודש של היום עם המילים "מהסיבה הזאת" (v.5). משפט זה מרמז כי מה עומד להיאמר מחובר מה רק שנאמר בפסוקים 1-4. . אנחנו "להוסיף" קווי האופי שלנו בפסוקים 5-7 כי אלוהים "את הכוח האלוהי שלו נתן לנו כל הדברים המתייחסים למתן תורה, באמצעות הידע של מי התקשר אלינו על-ידי תהילה ומוסר, שבו ניתנה לנו הבטחות נהדר ויקרים מאוד של חיים" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment