Saturday, January 11, 2014

LATVIAN: CEĻOJUMS SĀKAS


Labdien visiem. Es lūgtu jūsu lūgšanām par manu dēlu, Sgt. Džamala E. Vigins un viņa karaspēks kā viņi rīt izvietot uz Afganistānu. Lūdzu to drošu braucienu turp un atpakaļ ar Jēzus vārdu. Āmen. paldies.

CEĻOJUMS SĀKAS

JĀLASA:
2 Peter 1:5-11

Ja kāds ir Kristus, viņš
ir jauna izveide; veco
lietas ir aizsaulē.
-2 Korintiešiem 5:17

Astoņdesmit vienu gadu pirms šodien 9 gadus vecs zēns lūdza uzdot Jēzum ir viņa dzīvības glābējs. Viņa māte rakstīja šos vārdus atmiņu grāmatā: "Clair lika sākt šodien."

Clair mans tētis-8 gadu desmitiem tagad gāja ar Kristu. Viņš atzīmē, kad viņš lika savu lēmumu sekot Kristum kā viņa brauciena sākuma dienu. Aug garīgi ir mūžizglītības procesā nav vienreizējs notikums. Tā kā jaunu ticīgais barot savu ticību un turpina augt? Šīs ir dažas lietas, es ievēroju manu dad dzīvē vairāk nekā gadu.

Viņš lasīt Svētos rakstus regulāri, lai palielinātu savu izpratni par Dievu un veicis lūgšanu dienas daļu savas dzīves (1 Chronicles 16:11; 1 Tesaloniķiešiem 5:17). Bībeles lasīšanas un lūgšanas palīdz mums augt tuvāk Dievam un izturēt kārdinājumam (Psalms 119:11; Matthews 16:41; Efeziešiem 6:11; 2 Timotejam 3:16-17; 1 Peter 2:2). Svētais Gars sāka attīstīt "augļi, ko Spirit" viņam, kā viņš padevās viņa dzīves ticību un paklausību (Galatiešiem 5:22-23). Mēs parādīt Dieva mīlestību caur mūsu liecinieks un pakalpojumu.

Mans tētis ir garīgais ceļojums turpinās, un tāpat mūsējais. Ko privilēģija būt attiecības, kurās mēs varam "augt žēlastību un zināšanas par mūsu Kunga un Pestītāja Jēzus Kristus"! (2 Pētera 3:18).- Cindy Hess Kasper

Es gribu, lai mana sirds būtu saskaņotas ar Dievu,
Katrā dzīves posmā var to gredzenu taisnība;
Es gribu, manas domas un vārdi, par godu viņu,
, Lai paceltu viņu augšā viss, ko es do- Hess
*************************************

Pestīšana ir brīnumu brīdī;
izaugsme ir darba mūža garumā.

IESKATU
Peter sākas mūsdienu Bībele ar vārdiem "šo ļoti iemesla dēļ" (v). Šī frāze liecina, ka to, kas ir piebilstams ir savienots ar to, kas tikko tika teikts verses 1-4. Mēs esam uz "pievienot" mūsu rakstura iezīmes, verses 5-7, jo Dievs "viņa Dievišķā vara ir devis mums visas lietas, kas attiecas uz dzīves un dievbijība, izmantojot zināšanas par viņu, kurš aicināja mūs ar slavu un tikums, kas ir dota mums ārkārtīgi liels un vērtīgs solījumi" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment