Saturday, January 11, 2014

UKRAINIAN: ПОЧИНАЄТЬСЯ ПОДОРОЖ

Добрий день кожна людина. Я прошу за ваші молитви для мого сина, сержант Джамала е. Уіггінс і його війська, як вони розгортання в Афганістані завтра. Моліться їх безпечної подорожі туди і назад в ім'я Ісуса. Амінь. Дякую.

ПОЧИНАЄТЬСЯ ПОДОРОЖ

ЧИТАТИ:
2 Петра 1:5-11

Якщо хто в Христі, він
є новим творінням; Старий
речі вже минули.
-2 Коринтян 5:17

Вісімдесят один років тому сьогодні 9-річний хлопчик молилися просити Ісуса, щоб бути Спасителя його життя. Його мати Написав ці слова в пам'яті книги: "Клер зробив старт сьогодні".

Клер мій тато-тепер ходив з Христом 8 десятиліттями. Він знаменує день, коли він зробив його рішення слідувати за Христом, як на початку свого шляху. Вирощування духовно є довічне процесу не одноразова подія. Так як робить новий віруючий годувати свою віру і продовжувати рости? Вони деякі речі я спостерігаються в мій тато життя протягом багатьох років.

Він читав Писання, що воно регулярно збільшити його розуміння Бога і молитви частиною повсякденного життя (1-а хронік 16:11; 1 Солунян 5:17). Читання Біблії і молитва допомагають нам рости ближче до Бога і витримати спокуси (Псалом 119:11; Метьюз 16:41; До Ефесян 6:11; 2 Тимофія 3:16-17; 1 Петра 2:2). Святого Духа почали розвиватися "плоди Духа" йому, як він здався його життя у вірі і послуху (до галатів 5:22-23). Ми показуємо Божої любові, через свідка і обслуговування.

Мій тато духовне подорож триває, так само як наша. Що привілеєм мати відносини, в якому ми можемо "рости в благодаті й знання Господа нашого й Спасителя Ісуса Христа"! (2 Петра 3:18).- Сінді Hess Каспер

Я хочу, щоб моє серце, щоб бути в гармонії з Богом,
В кожному етапі життя може його телефонувати так;
Я хочу, щоб мої думки і слова, щоб вшанувати його,
Для підняття його вгору у всьому, що я робити- Hess
*************************************

Порятунок це чудо момент;
зростання є праці на все життя.

ІНСАЙТ
Пітер починається сьогодні Писання зі словами «за цієї самої причини"(v. 5). Ця фраза наводить на думку, що те, що збирається бути сказав підключено до просто сказаному у віршах 1-4. Ми є "Додати до" наші риси характеру у віршах 5-7, тому що Бог в "його Божа сила дав нам всі речі, які відносяться до життя і благочестя, через знання того, хто покликав нас славою та чеснотою, за допомогою якого були дані нам надзвичайно та великі обітниці" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment