Friday, January 17, 2014

PERSIAN: دیدگاه های آسمانی

دیدگاه های آسمانی

دفعات بازدید:
2 قرنتیان 4:16-18

چیزهایی که دیده می شود
موقت، اما چیزهایی که
دیده نمی ابدی.
-دوم قرنتيان 4:18

فنی کراسبی چشم او به عنوان نوزاد از دست رفته. با این حال، شگفت آور، او تبدیل به یکی از lyricists شناخته شده ترین سرودهای مسیحی رفت. در طول زندگی طولانی خود او نوشت: سرودهای بیش از 9000. در میان آنها هستند مانند "موارد دلخواه" پایدار "خجسته تضمین" و "به خدا شکوه باشد."

برخی از مردم پوزش می طلبیم برای فانی احساس. واعظ خوبی نیت او گفت "من فکر می کنم آن را پژوهندگان است که استاد نمی داد هنگامی که او بسیاری از هدایای دیگر بر شما باران می دید.»آن را برای تلفن های موبایل سخت به این باور، اما او جواب داد: "شما می دانید اگر در هنگام تولد من قادر به ایجاد یک درخواست شده بود، که آن که من متولد شدم کور شده اند آیا...چون زمانی که من به آسمان، چهره اول است که تا کنون نزد من gladden باید که نجات دهنده من خواهد بود."

فانی دیدم زندگی با یک چشم انداز ابدی. مشکلات ما نگاه متفاوت با توجه به ابدیت: "برای ما که اما در حالی که ما در چیزهایی که دیده می شود اما در چیزهایی که دیده است نگاه کنید برای یک لحظه برای ما وزن بیش از حد تر و ابدی جلال کار است. چیزهایی که دیده می شود به طور موقت، اما چیزهایی که دیده نمی ابدی است: (قرنتیان 4:17 2-18).

تار دادگاه است که ما هنگامی که ما را به یاد داشته باشید که یک روز با شکوه ما عیسی را ببینید! دنیس فیشر

عزیز خدا، لطفا کمک ما به این زندگی
از دیدگاه آسمانی. ما یادآوری که
آزمایش ما، با این حال مشکل یک روز محو خواهد شد
از نظر زمانی که شما به چهره می بینیم.
*************************************
راه ما ابدیت مشاهده تاثیر می گذارد
راه ما در زمانی زندگی می کنند.

بینش
پیروان مسیح محاکمه و مصیبت در زندگی را تجربه کنند. وزارت مسیحی مانند هر فعالیت دیگر با آن حمل ساییدگی و پارگی از مخالفت و مقاومت و ناامیدی. پل این واقعیت به رسمیت می شناسد اما بیش از اندازه کافی قدرت و تشویق از تحول معنوی درونی خود را به حمل می یابد. در ذهن پولس، نتیجه نهایی خواهد شد ابدی وزن"جلال" (نسخه). در این دیدگاه ضروری است. "برای چیزهایی که دیده می شود به طور موقت اما چیزهایی که دیده نمی ابدی است" (v.18). کلمه یونانی موقت می تواند "برای فصل." ترجمه شده خوب و مشکلات ما رو هر روز تنها فصلی هستند، اما واقعیت مسیح برای تمام ابدیت گذشته. این دیدگاه قدرت ماندن مؤمن به صورت چالش های زندگی را می دهد.

روز خجسته و تعطیلات آخر هفته است.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح

No comments:

Post a Comment