Saturday, January 11, 2014

SLOVENIAN: POTOVANJE SE ZAČNE

Dober dan vsakdo. Prosim za vaše molitve za mojega sina, Sgt. Jamala E. Wiggins in njegovi vojaki, kot so uvajanje v Afganistan jutri. Molite njihovo varno pot tja in nazaj v ime Jezus. Amen. hvala.

POTOVANJE SE ZAČNE

PREBERITE:
2 Peter 1:5-11

Če je kdo v Kristusu, je
novih stvaritev; stari
stvari je preminil.
-2 Kor 5:17

Enainosemdeset leti danes 9-year-old boy molil prosite Jezusa, da je rešitelj svojega življenja. Njegova mati je napisal te besede v pomnilnik knjigo: "Clair narejen a začeti danes."

Clair-moj oče-je zdaj hodil s Kristusom desetletja 8. On zaznamuje dan, ko je svojo odločitev slediti Kristusu kot na začetku svojega potovanja. Duhovno raste je vseživljenjsko proces-ni enkratni dogodek. Torej, kako novo vernik vzdrževati svojo vero in še naprej narašča? To so nekaj stvari sem opazoval v moj oče je življenje z leti.

On prebral pisma redno povišati njegovo razumevanje Boga in molitev je dnevni del svojega življenja (1 Chronicles 16:11, 1 Tesaloničanom 5:17). Branju Biblije in molitev nam pomaga rastejo približa Bogu in upreti skušnjavi (Psalm 119:11; Matthews 16:41; Efežanom 6:11; 2 Timothy 3:16-17; 1 Peter 2:2). Sveti duh začel razvijati "Sad duha" v njem, kot je predal svoje življenje v veri in poslušnosti (Gal 5:22-23). Prikažemo Božje ljubezni skozi naše priče in storitev.

Moj oče je duhovna pot se nadaljuje in tako ne naša. Kakšen privilegij, da je odnos, v katerem smo lahko "rastejo v milosti in znanja našega Gospoda in Odrešenika Jezusa Kristusa"! (2 Peter 3:18).- Kasper Cindy Hess

Želim, da moje srce biti uglašena z Bogom,
V vsaki fazi življenja lahko to prstan res;
Želim, da moje misli in besede, da čast mu,
Da ga dvignite gor v vse narediti- Hess
*************************************

Odrešenje je čudež trenutek;
rast je delovno življenje.

VPOGLED
Peter začenja današnje pismo z besedami "za to zelo razloga" (v.5). Ta stavek pove, da je kaj rečemo povezan samo kaj je bilo rečeno v verzih 1-4. Mi smo "dodati" naše značajskih potez v verzih 5-7, ker Bog v "njegovo božansko moč je dala nam vse stvari, ki se nanašajo na življenje in pobožnost, skozi znanje o njem, ki nam imenovano slavi in kreposti, ki so bila dana nam izredno veliki in precious promises" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment