Saturday, January 11, 2014

PERSIAN: سفر آغاز شد

خوب بعد از ظهر هر کس. به عنوان آنها را به افغانستان اعزام فردا من نماز را برای پسرم گروهبان ویگینز E. Jamala و سربازان خود را بخواهید. سفر خود را امن وجود دارد و در نام عیسی مسیح دعا کنید. آمین. متشکرم.

سفر آغاز شد

دفعات بازدید:
دوم پطرس 1:5-11

اگر کسی در مسیح, او
ایجاد جدید است. قدیمی
همه چیز گذشت.
-دوم قرنتيان 5:17

سال هشتاد و یک پیش امروز دعا پسر 9 ساله به عیسی مسیح به نجات دهنده زندگی خود را بپرسید. مادر او این کلمات را در کتاب حافظه نوشت: "کلیر ساخته شده شروع امروز."

کلیر من پدر-در حال حاضر با مسیح 8 دهه رفته. او روز هنگامی که او ساخته شده تصمیم خود را به مسیح به عنوان آغاز سفر خود به دنبال علائم. رشد معنوی زندگی روند نه یک بار یک رویداد است. پس چگونه باور جدید خوراک ایمان خود را و همچنان به رشد? اینها برخی از چیزهایی که من در زندگی پدر من در طول سال مشاهده.

او خواندن متون مقدس به طور منظم به افزایش درک خود را از خدا و نماز روزانه بخشی از زندگی اش ساخته شده (تواریخ 1 16:11; اول تسالونيکيان 5:17). کتاب مقدس خواندن و نماز کمک می کند ما را به خدا نزدیک تر رشد و مقاومت در برابر وسوسه (مزمور 119:11; ماتیوز 16:41; افسسيان 6:11; 2 تیموتاوس 3:16-17; 1 پیتر 2:2). روح القدس شروع به توسعه "ثمره روح" او او تسلیم زندگی خود را در ایمان و اطاعت (دوم قرنتيان 5:22-23). عشق خدا از طریق ما شاهد و سرویس نمایش می دهد.

پدر من سفر معنوی ادامه دارد و بنابراین مال ما نیست. چه یک امتیاز برای داشتن یک رابطه که در آن ما می توانیم "رشد در فیض و شناخت خداوند و نجات دهنده عیسی مسیح ما"! (دوم پطرس 3:18).- سیندی هس Kasper

من می خواهم قلبم را در لحن با خدا
در هر مرحله از زندگی آن درست حلقه ممکن است؛
من می خواهم افکار و کلمات من به افتخار او،
بلند او را در همه چیز من که باید انجام – هس
*************************************

نجات معجزه یک لحظه است.
رشد کار یک عمر است.

بینش
پیتر آغاز می شود امروز کتاب مقدس با کلمات "برای این دلیل بسیار" (v.5). این عبارت نشان می دهد که آنچه در است گفته شود به آنچه را فقط در آیات 1 تا 4 گفته شده است متصل است. ما هستند "اضافه کردن به صفات شخصیت ما در آيات 5-7" زیرا خدا در "قدرت الهی خود به ما همه چیز که مربوط به زندگی و عبادت از طریق دانش او که به نام ما را با شکوه و فضیلت که داده شده به ما وعده های بسیار بزرگ و ارزشمند داده است" (vv.3-4)




No comments:

Post a Comment