Thursday, November 14, 2013

UKRAINIAN: В основі Євангелія і спасіння: Божа любов


Брат Даніель
Для більш великих блоги як одну перейдіть на блог-сайт Данила на: www.Mannsword.blogspot.com

В основі Євангелія і спасіння: Божа любов

Це тому, що Бог так полюбив світ, що він послав свого сина, щоб померти за нас! Якщо ми не повинні побачити цю істину в основі всіх своє буття і діл, нам буде не вистачати!

Один юнак був упустити. Жаху на перспективу йде в пекло, він узяв радикальний крок. Він конфіскованого все, що він мав, ставши августинців Монк, переконаний, що це був найбільш надійний спосіб домогтися догодити Богові і до заслуг спасіння. Однак, навіть після цього радикальний крок, він залишався тортурам, думки про пекло, не маючи будь-яких гарантій Божа любов.

Він піддається себе самих крайніх нестатками разом з чотирьох годин щодня конфесій, але нічого не радий, що йому. Нарешті, Аччаюолі вікарію порадив йому:

  • Лютер, все вам потрібно зробити, це просто любити Бога!

До цього він bellowed, назад, "любити його? Я ненавиджу його!" Пізніше писав що він не міг любити Бога, якщо він не міг бути впевнені, що Бог любить його назад і отримав би йому в небеса. Тим не менш, років пізніше, під час підготовки урок про послання до римлян, Лютер сталася вірш, що призведе до зміни його життя: «А праведний житиме вірою» (ROM. 1:17). Він раптом зрозумів, що він не є, щоб заробити Божої любові. Замість цього, він був там чекає його. Він просто необхідно прийняти його у вірі.

Лютер пізніше писав, що він відчував, як ніби Ворота раю були відкриті для нього. Тепер він був включений вірити, що Бог любить його. Дозвольте мені вгадати, що ти зараз думаєш:

·        Ця впевненість Божа любов є миль від мене. Іноді мені цікаво, чи ця впевненість можливий навіть для кого-то як я, хто сумнівається і питання.

Звичайно, є багато причин для сумніви і питання. У той час як Біблія дає нам багато гарантії того, що Бог є любов, є також кілька віршів, які роблять це здаватися, що любов є умовною і ми повинні виконувати ряд умов неможливо. Візьмемо, наприклад, до євреїв 12:14:

·        Зробити все можливе, щоб жити в мирі зі всіх чоловіків і священними; без святість ніхто не побачить Господа.

Цей вірш, серед іншого, є провідним сумнівів. Нижче наведено деякі сумніви, він може виробляти.

·        Як Святий я повинен бути? Він не здається, що мої думки, мотиви або справи є повністю святих. Вони все заражених гріха.

·        Чи є певний рівень святості, що я повинні досягти перед тим, як я може спастися? Цей вірш каже, що святість про мене і мою продуктивність і не дар Божий для мене. Що є чому він говорить "зробити все можливе!"

·        Чи не Біблії тому колекція протиріччя?

Ми можемо дійсно бути впевненим в Божу благодать, коли ці питання залишаються без відповіді? Не зовсім! Отже, я думаю, що нам необхідно прийняти більш глибокий погляд на Писання.

Дії Ісуса не часто виглядають як любов. , Його постійно критикують своїх власних учнів. Час від часу здавалося, що вони не могли зробити що-небудь прямо. Він оцінив віру тільки два рази в Писанні і в обох випадках це була віра язичників – жінку ханаанеянин (Метью 15:28) та римський сотник (Матвія 8:10) – ніколи не з учнів його. Він ніколи не сказав їм нічого наступним чином:

·        Чоловіків ти дійсно перший клас. Вибираючи вам було найкраще, що я коли-небудь робив. Ти такий швидкий учнів і, о, так духовним!

Ісус ніколи не закликав їх-не зовсім спосіб виграти і підтримувати наступні! Замість того, щоб будівлі їх довіру їх Небесного долю, багато хто з вчення Ісуса недооцінці їх довіру. Однак, після його остаточний дискурс зі своїм учням, Ісус молився до Отця. Ця молитва висвітлює різні точки зору, небесна один! І це, як вона повинна бути, тому що Ісус вже не працює над своїм учням, але його батько:

·        "Я показала вам до тих, кого дав ти мені із світу. Вони були твої; ти дав їх мені і вони підпорядковувалися ваші слова. Тепер, вони знають, що все, що ви мені дали походить від вас. Бо я дав їм слова ви дали мені і вони прийняті ними. Вони знали, з упевненістю , що я прийшов саме від вас і вони вважали , що ви мені надіслали. (Ів. 17:6-8)

Можливо, ви читали ці вірші занадто часто помічати їх трансцендентного точки зору. Ці слова не представляють звичайні слова Ісуса засудження як "отримати позаду мене сатани", або "Ви чоловіків не завадить дивитися зі мною протягом однієї години?" (Матвія 26:40).

Замість цього, слова Ісуса є потойбічним. Про fumbling учні Ісуса молиться "вони підпорядковувалися слово.. вони прийняті [слова, ви дали мені]. Вони знали з упевненістю, що я прийшов з вас, і вони вважали, що ви мені надіслали."

Ці слова astounding і здивування. З точки зору нашого земного вони не навіть зрозуміти його слово, не кажучи вже про підкорятися його словом! Просто щоб проілюструвати цю точку, цитую кожного з них свої п'ять попередньої заяви. Всі ці слова продемонструвати їх нерозуміння:

·        Томас сказав йому, "Господи, ми не знаю куди ви йдете, так як ми можемо знати шлях?" (Івана 14:5)

·        Філіп сказав: "Господи, покажи нам Отця, і що буде достатньо для нас" (Рим. 14:8), не знають, що вони вже бачили батька в Ісуса.

·        Тоді Юда (не Юда Іскаріот) сказав, що ", але, Господи, чому ви маєте намір показати себе до нас а не світ?" (Івана 14:22)

·        Деякі з його учнів, сказав один з одним, "що він означає, кажучи,"через деякий час ви будете мене не побачите вже і тоді через деякий час ви побачите мене,' і ', тому що я збираюся батько'? " Вони тримали питати "що він означає за трохи тоді, як? Ми не розуміємо те, що він говорив". (Івана 16:17-18)

·        Сказав тоді учні Ісуса: "тепер ви говорите, чітко і без фігур мови. Тепер ми можемо бачити, що ви знаєте, що всі речі, і що ви не навіть потрібно ким задати вам питання. Це робить нас повірити, що ви прийшли з Богом» (Івана 16:29-30), але вони були майже готовий відречешся від своєї віри

Ці неосвічені заяви не були незвично для апостолів. Вони часто здавалося clueless про їх майстер, і Ісус не був нерішучим, щоб повідомити їм це. Однак, коли Ісус говорив до Отця, ми сприймаємо різні точки зору. З цих висот ми запросили для перегляду зовсім інший краєвид, один через які ми дізнаємося, що учні "зберегли Твоє слово!" Це люб'язне Небесного реальність.

Ви можете подумати, що різниця між повідомлення земних і небесних один дуже просто дивні аномалія. Однак, цього ж відмінності зустрічається по всьому Писанні. Дозвольте мені просто взяти кілька прикладів.

На пророка за наймом Валаама також отримала видом з цієї ж-Вершина гори. , Він був найнятий за короля Moab балак, щоб проклинати Ізраїлю. Тим не менше, Бог попереджав Валаама сказати тільки те, що він буде виявити його. Бог відкрив очі, щоб він міг проникнути серпанок і побачити реальність з точки зору Бога. І це те, що він побачив:

·        Oracle одного, хто чує слово Боже, хто бачить бачення від Всемогутнього, який падає ниць і чиї очі відкрилися: "як красивий являють намети, O Якова, осель, Ізраїлю!" (Цифри 24:4-5)

·        "Він не відмічено беззаконня в Якова, а також він бачив лукавства в Ізраїлі. Господь його Бог з ним, і кричати короля є серед них." (Числа 23:21)

Майже було напевно це було "красивий" про Якова намети, особливо після блукаючих 40 років у пустелі. Валаам був дивилися трансцендентного реальність. Очевидно, існував брутто "беззаконня в Джейкоб" і не бракує "духів злоби Ізраїлю", але це не те, що Бог бачив! Він бачить іншу реальність, трансцендентного один. Він бачить, кінець з початком. Ісус також бачили його апостолами в їх, слава де ми вже сидять у "небесну сферу у Христі Ісусі" (Ephes. 2:6).

В очах Господа нашого наш статус різко змінюється, коли ми каятися наших гріхів. Коли ми робимо це, ми повинні транспортуватися до царства свого улюбленого сина, де ми сидимо "небесну сферу в Христа Ісуса." Ми стали його судин слави.

Роботу зробили багато висип звинувачень проти Бога ході судового тривалих. Однак, Бог привів вбивче звинувачення проти Іова троє друзів:

·        "Я сердитий на тебе і твоїх двох друзів, тому що ви повинні не говорив мені, що вірно, як Раб Мій Йов. Так що тепер прийняти сім биків і сім баранів і йдіть до мого раба робота та цілопалення за себе. Раб Мій Йов помолиться за вас, і я прийму його молитви а не займатися з вами на вашу дурість. Ви повинні не говорив мені те, що вірно, як Раб Мій Йов." (Роботи 42: 7-8)

Це своєрідний з багатьох причин. По-перше, робота, здавалося, говорив набагато гірше Бога, ніж мали його трьох друзів. Друге за все, проти доказів навпаки, сказав Бог правильно про нього говорив роботу! Очевидно, це було не точними, чи це? Від Бога Небесного точки зору, роботу було тільки покаялися двічі його висип слів (Йов 42; 40:4-5), і все, що були прощені. Робота також був очищений від своєї неправди всілякої (1 Івана 1:9), і що зробив різницю в світі!

Існує Небесне перспектива, що виходить за рамки тимчасового – всі наші-це мирські невдач і гріхи. Бог не бачить, як ми робимо. Хоча він не сліпі до земного, він бачить, що високий і вічне реальність, один в яких все витер чистим, де любов і праведність видалити з погляду, все, що робить нас плазувати в ганьба.

Багато жив в Содомі і охоче взяли участь в її житті . Коли два Ангели показав вгору для розслідування в Содомі гріховності, багато поспішно кинулися їх від свого будинку, сподіваючись на розсилання їм рано-вранці, без наслідків для свого міста.

Кожен крок, його життя було були забруднені шляхом компромісу. Він навіть напився і мав секс з двох його дочок. Однак, це не останнє слово про багато. У Новому Завіті, ми знаходимо, що в очах Бога, багато розглядається у цілком іншому світлі, як "праведною людиною" (2 Петр. 2:7).

Біблія говорить про два різні реальностей. Відповідно до першого реальності, ми виправдали Божого стандартів (ROM. 3:23) і заслуговує на осуд (ROM.: 6:23). Тим не менш, існує інша реальність, яку козирів перша. Це реальність, де "Милосердя тріумфи над судження!" за Джеймс 2:13. Це є реальністю, де ми нове творіння у Христа – діти світла, де жоден, хто покличе Бог буде спасений (ROM. 10:13)!

З точки зору людини, Авраам був духовним провал. Він постійно сумнівався Божих обіцянь. Навіть після Яхве явився йому і пообіцяли, що Сара народить обіцяного сина в наступному році, ще раз wimped на Авраама і проходила своїй коханій людині, як і його сестра.

Отже, не підозрюють короля схопив Сара для його гарем. Однак, перш ніж він може мати секс з нею, Бог вразив цілий народ Gerar вниз з хворобою. Потім він з'явився королю уві сні і доручив йому повернутися Сара на її чоловіка Авраама.

Шокований короля потім я зіткнувся Авраамові про його обману. Авраам визнав його боягузтво:

·        "Я сказав собі,"немає, безумовно, не боячись Бога в цьому місці, і вони будуть вбити мене через мою дружину.'...І коли Бог були мені бродити від мого батька побутові, я сказав їй, ' це, як ви можете показати свою любов до мене: скрізь ми йдемо, сказати, що мене, "Він, мій брат". ' "(Буття 20:11-13)

Авраама зради мали довгу історію. Незважаючи на це коли Бог з'явився царя в його мрія вимовив він деякі найбільш глибокі слова в усіх Писанні:

·        Тепер поверніться чоловіка дружини, бо він пророкі він буде молитися за вас, і ви будете жити. Але якщо ви не повернути її, ви можете бути впевнені, що ви і все твоє помре". (Буття 20:7)

Навіть після того, як Авраам був опального Бога так грунтовно, Бог залишається вірним. Незважаючи на його недоліки Авраам залишався його "пророк"! Крім того боягузливий провал Авраам повинні були б молитися за царя!

Король могли подумати, "яку Бог це що вибирає таких low-life як пророки!" Однак Божа любов і захист для свого пророка в іншому випадку не хитається.

Бог не бачить, як ми бачимо. Бачить нас милостивий очима. Ми часто побоюються, що нам бракує досить віри, щоб врятуватися. Однак, євреїв 11 – це відома як «зал слави віри» – дає нам неймовірну портрети зразковий віри. Але якщо ми уважно прочитали, ми будуть шоковані тим, що ми читаємо.

До євреїв говорить нам, що вірою "Авраам був включений, щоб стати батьком" (Євр 11:11). Тим не менш, вона не здається, що у нього багато віри. Ми також сказали, що "по вірі [Мойсей] залишили Єгипет, не побоюючись Гнів короля (єврейською 11:27). Однак, вихідному обліковому записі буде говорить нам, що Мойсей боятися!

Мій улюблений приклад віри з повагою Ізраїлевих синів:

·        Вірою людей пройшли через Червоне море як, на сухій землі; але коли єгиптяни намагався зробити це, вони потонули. (Євр. 11:29)

Це неймовірно! Ізраїль було нічого, крім модель віри. Оригінал рахунку вихід говорить нам, що вони повстали проти Мойсей після того, як вони почули Єгипетський Колісницями наближається!

Від земного перспективі, Ізраїль було шкода безлад, а не від Божого милостивий точки зору! Тут є можливість зазирнути в його мислення:

·        Але Бог доводить свою любов для нас в цьому: коли ми були ще грішниками, Христос помер за нас. Оскільки ми тепер було виправдане своєю кров'ю, скільки ще ми буде спасений з Божим гнівом через нього! Бо якщо, коли ми були ворогами Бога, ми були помирився йому через смерть свого сина, наскільки більше, будучи примирити його, ми буде спасений через свого життя! (Рим. 5:8-10)

Божа логіка є освітлення і переконливими. Якщо він був готовий розплачуватися за Верховний для нас, коли ми були ще не грішники – своїх ворогів – він захисту своїх інвестицій, тепер, коли ми зробили його друзів!

Можливо аналогія може допомогти. Якщо ви йдете на звалище і придбати антіконкурсу Ford модель-T для непомірно високу ціну і потім провести найближчі кілька років, відновити його у своєму первісному вигляді, б ви потім відкинути його? Зовсім ні! Тепер б як зіницю ока і робити все, що ви могли б зберігати його!

Наш Господь заплатив ціну для всього людства. Отже, будь-який, хто приходять до нього, він буде в ніяк не виганяти злих (Джон 6:37). Він навіть переслідує, хто відмовитися від нього.

Він проводив Девід, його королем. Девід заслуговує гірше від Бога. Бог віддав Девід все, але це не відповідала Девід. Він побачив жінку, він хотів, і він взяв її, хоча вона вже була замужем. Якщо цього недостатньо, він убив Вірсавія до чоловіка, щоб приховати його гріх.

Тим не менше, Бог не збирався бути знущалися. Гріх зажадає за ціною. Незважаючи на багато молитви Давида Бог прийняв Вірсавія в новонароджених. Тим не менш, вона зачала знову, і Девід названий його дитина "Соломон," на івриті, "Шломо," форма «Шалом» сенсу миру. Здається, що Девід сподівався, що ця дитина означав би миру між ним і Бога. Але як міг Девід очікувати нічого доброго від таких гріх вітражне відносин. Однак Бог носила іншу назву на увазі:

·        Потім Девід втішав його дружина Вірсавія, і він пішов до неї спав з нею. Вона народила Сина, і вони назвали його Соломона. Lord любили його; і тому, що Lord любили його, він послав слово через пророка називати його Jedidiah Натана. (2 Самуїла 12:24-25)

Девід не було достатньо надій. Замість Соломон бути миру дитиною він був "Jedidiah" ("улюбленого Бога") в очах Бога. Від земного перспективі Девід і його нова дружина не заслуговує нічого, крім покарання від Бога. Тим не менш, він почув Давида молитви простив його гріх та змило весь відносини. Крім цього з усіх Девід синів, Бог обрав стати наступним Ізраїлевого царя Соломона.

Павло, маючи запеклим серце його, був навіть його гонителем. Не тільки він зробив вбити християн, але він також змусили їх зневажати Ісуса. Я не можу придумати що-небудь ще гірше. Однак, Пол пояснив:

·        Ісус Христос прийшов у світ, щоб спасти грішників - з яких я до гіршого. Але саме тому я був показаний милосердя, так що в мене, найгірше грішників, Ісус Христос можуть відобразитися терпіння ЕСІ необмежений як приклад для тих, хто хотів би вірити на нього і отримати вічне життя. (1 Тим 1:15-16)

Пол служив як приклад Божого готовність прийти його прощення нікому – на худий кінець грішників. Якщо Бог був готові пробачити Поль, він був готові пробачити, будь-хто , хто прийде до нього!

Король Манасії був яскравим прикладом Божу ласку. , Він був гірших з гірших. Він царював вже 55 років в Єрусалимі і купалися міста з кров'ю праведників. Писання повідомляє нам, що гірше, ніж хананеев. Однак, навіть Манасії знайшов милість Божу, коли він покаявся у своїх гріхах (2 Chron. 33:10-13).

Сенс очевидна. Якщо Бог простив і відновлений Манасії, найгірше з гірших, він буде безумовно позитивно реагувати на будь- які б закликати його ім'я!

Дозвольте мені знову ж таки думаю, що ти думаєш:

·        Ну, ви робите спасіння, здається, ніби це доступно для всіх, хто сповідується їхніх гріхів. Але як щодо цього вірша цитується перед в якому говориться "переслідувати святості без якої не бачились один Бог"?

Ну, послання до євреїв свідчить про те, що значить переслідувати святість через приклад Ісава:

·        [Дбати], щоб не буде будь-якого блудник або профанів людина, як Ісава, який за один шматок їжі продав його первородство. Бо ви знаєте що пізніше, коли він хотів наслідувати благословення, він був відхилений, бо він знайдений ніяким місцем для покаяння, хоча він шукав його [благословення] старанно зі сльозами. (Євр. 12:16-17; NKJV)

Не був відхилений Ісава, через свої гріхи-ми всі грішники. Він була відхилена, оскільки він був не бажає, щоб покаятися, що він продав його первородство for миску суп, демонструючи, що він не повагу те, що Боже. Хоча він плакав над втрати свого батька благословення, те, що Боже були просто дурість йому.

Як Бог вважати нас? Нам не вистачає в найвищому ступені, щоб відповісти на це питання. Павло писав про любов до Бога таким чином:

·        Я молюся, що ви, будучи своїм корінням і встановлений в любові, можуть мати владу, разом з усіма святими, зрозуміти, як широкі і довго і високі і глибоким любові Христа і знати цей любові, який перевершує знання - що ви може бути заповнена землю міру повноти Бога. (Ephes. 3:17-19)

Божа любов для нас є любов, яка "перевершує знання". Чому тоді не може, ми бачимо це? Чому наш Бог затемнюють цієї славної реальність, змусивши нас ходити в невизначеності? Можливо ми ще не готові до світла. Як Ісус сказав своїм учням, були певні істини, що не ще буде добре для них, щоб побачити:

·        «Я набагато більш Поправді кажу тобі більше, ніж ви можете тепер ведмідь.» (Івана 16:12)

Ми теж не можуть нести споглядати краси намети Ізраїль і, звичайно, не наш власний слави. Я думаю, що це було Стейплзом Льюїсом, який сказав, що якщо ми могли бачити наші слави, ми б поклоняємося один одного.

Однак, іноді він відкрити нам очі на мигцем побачити це трансцендентне реальність. Наприклад, Павло стверджує, що для тих, хто знайшов спасіння, "we are.. [солодкий] аромат Христа" (2 Кор. 2:15). Це дивно, до нас! Як можна ми, всі наші духовні бородавки, виявляються у вигляді аромат Христа!

Тим не менш, ми не можемо впоратися це світло в стійкої доз. Нам не вистачає психічного зрілості, щоб засвоїти це світло в вигідне. В розпал життю і кривавий ланцюга побачив травми я лежала в калюжі крові, мислення, що цей запах з рота буде моя остання. Раптово, я зрозуміла, що я не був самотній. Я так було подолано за присутності Бога, що я була в захваті. Я знав, що навіть якщо б я помер, Бог буде там, з мене і що я був абсолютно безпечні і любили його.

Я був дивним чином врятований і провів наступних чотирьох днів одужує в лікарні. На другий день мій хірург попередив, що я б здійснити мій cut півціни зап'ястя або втратити його функціональність. Після моєї Божественної зустрічі, я бракувало переконаний в тому , що Бог, що врятував мене була досить великий, щоб відновити мою руку без будь-якого вправи. Ну, я не здійснювати його, і він не був відновлений як можна було б.

Мій богослов'я-моє розуміння - не досягають те, що Бог мав відкрив мені. Я помилково думав, що оскільки всемогутнім Богом, мені не доведеться нічого робити. Тепер я розумію, що, хоча всемогутній Бог, це не звільняє мене моє земне обов'язків.

Можливо навіть після вбираючи тому, всі ці вірші, ви все ще залишилися з невпевнено про любові Божої і вашої спасіння. Що безумовно не є незвичайним. Іноді, навіть знання слова не будуть вважати нас скрізь ми те, що піти, не повинно. Бог не побудували наше життя так, що ми зробили б себе самодостатньою хоча мудрості. Замість цього, ми маємо завжди залежати смиренний скромний молитва – підтвердження, що ми і наші мудрість не є достатньо. Нам потрібна його втручання.

І він буде втручатися! Коли ми просимо Господа нашого забезпечення про його любов і наше спасіння, ми просимо згідно волі його і, тому можна бути впевненим, що він буде відповідати на.





No comments:

Post a Comment