Thursday, November 14, 2013

LATVIAN: Kodols Evaņģēlijs un pestīšanas: Dieva mīlestība


Brother Daniel
Jo vairāk liels blogus kā šis viens iet uz Daniel emuāru vietnē: www.Mannsword.blogspot.com

Kodols Evaņģēlijs un pestīšanas: Dieva mīlestība

Tas ir tāpēc, ka Dievs mīlēja pasauli, ka viņš sūtīja savu dēlu mirt par mums! Ja mums neizdosies redzēt šo patiesību, viņa ir un doings centrā, mēs miss out!

Viens jauneklis bija trūkst out. Šausmas, iedomājoties vien par dodas uz elli, viņš veica radikālu soli. Viņš zaudē visu, kas viņam bija, kļūstot Augustinian mūks, pārliecināts, ka tas ir visdrošākais veids, kā lūdzu Dievu un nopelnu pestīšanas. Tomēr, pat pēc tam, kad šo radikālo soli, viņš palika spīdzināja ar domām par elli, trūkst jebkādu pārliecību par Dieva mīlestību.

Viņš pakļauj sevi vissmagākajos mazāk kā četras stundas dienā atzīšanās, bet nekas atņēma viņam. Visbeidzot, viņa vikārs ieteica viņam:

  • Luther, viss, kas jums jādara, ir vienkārši mīlēt Dievu!

Viņš kliedza pretī, "viņu mīlam? Es viņu ienīstu!" Viņš vēlāk rakstīja, ka viņš nevarēja mīlēt Dievu, ja viņš nevar būt pārliecināts, ka Dievs mīl viņu un viņu uzņems debesīs. Tomēr gadu vēlāk, gatavojoties mācība par romiešiem vēstījums, Luther radās dzejolis, kas varētu mainīt savu dzīvi: "Un tikai dzīvos no ticības" (ROM. 1:17). Viņš pēkšņi saprata, ka viņam nebija, lai nopelnītu Dieva mīlestību. Tā vietā, tas bija tur viņu gaidīja. Viņam tikai vajadzēja ņemt to ticībā.

Vēlāk Luters rakstīja, ka tas likās, ja debesu vārti bija atvērti viņam. Viņš tagad bija aktivizēta ticēt, ka Dievs mīlēja viņu. Ļaujiet man uzminēt, ko tu tagad domā:

·        Šo pārliecību par Dieva mīlestība ir jūdžu attālumā no manis. Dažreiz es brīnos, vai šī pārliecība ir pat iespējams kāds, piemēram, man, kas ir šaubas un jautājumus.

Protams, ir daudz iemeslu šaubām un jautājumu. Kamēr Bībele mums dod daudz apliecinājumus, ka Dievs ir mīlestība, ir arī vairāki panti, kas padara to, šķiet, tāpat kā viņa mīlestība ir ierobežotas un esam spiesti izpildīt neiespējami nosacījumu kopa. Ņem, piemēram, ebrejiem 12:14:

·        Jāpieliek visas pūles dzīvot mierā ar visiem vīriešiem un ir svēta. bez svētības neviens redzēs kungs.

Šis dzejolis, starp citu, ir šaubas ražotājs. Lūk, daži no tā varētu radīt šaubas:

·        Kā svēta man jābūt Tas nešķiet, ka kāds no manas domas, motīvi vai darbiem ir pilnīgi svēts. Tie ir visu grēku inficētas.

·        Tur ir svētība, kas ir saņēmušas zināmu līmeni pirms var tikt saglabāts? Šis dzejolis saka, ka svētība ir par mani un manu sniegumu un nav Dieva dāvana uz mani. Tas ir iemesls, kāpēc tā saka "pielikt visas pūles!"

·        Tādēļ nav Bībeles kolekcija pretrunas?

Mēs varam patiesi būt pārliecināti par Dieva žēlastību, kad šie jautājumi paliek neatbildēti? Nav pilnīgi! Tāpēc es domāju, ka mums vajadzēs veikt Ieskatieties dziļāk rakstos.

Jēzus darbības bieži neizskatījās kā mīlestība. , Viņš nepārtraukti kritizēti viņa mācekļiem. Reizēm likās, ka viņi nevarētu darīt kaut ko labi. Viņš uzslavēt ticības tikai divreiz rakstos, un abos gadījumos tas bija ticība pagāniem-Canaanite sieviete (Mateja 15:28) un romiešu Centurion (Matthew 8:10)-nekad no saviem mācekļiem. Viņš nekad teica kaut kas līdzīgs šim:

·        Vīrieši ir tiešām pirmajā klasē. Izvēloties jums bija labākais, ko es kādreiz darīts. Tu esi tik ātri mācās un, Ak, tik garīgo!

Jēzus nekad mudināja viņus-nav tieši veids, kā uzvarēt un uzturēt šādu! Nevis ēka savu uzticību savu debesu likteni, daudzi Jēzus mācību pasniedz grauj uzticību. Tomēr pēc viņa gala diskurss ar saviem mācekļiem Jēzus lūdza tēvu. Šī lūgšana apgaismo atšķirīga perspektīva, debesu vienu! Un tas ir kā tam jābūt, jo Jēzus saviem mācekļiem, bet viņa tēvs vairs risina:

·        "Man ir atklājuši jūs tiem, ko man iedeva no pasaules. Tie bija jūsu; jūs viņiem deva man, un tie ir jāievēro savu vārdu. Tagad viņi zina, ka viss, kas jums ir dota man nāk no jums. Jo es viņiem deva vārdu deva man, un viņi tos pieņēma. Viņi zināja, ar pārliecību, ka man nāca no jums, un viņi ticēja, kas mani sūtījis." (John 17:6-8)

Varbūt esmu lasīt šos pantus pārāk bieži pamanīt izcils perspektīvai. Šos vārdus neatspoguļo parastās Jēzus vārdus izteikt neuzticību, tāpat kā "get aiz manis sātans" vai "Varētu jūs vīrieši nevar pastāvēt sardzē ar mani vienu stundu?" (Matthew 26:40).

Tā vietā Jēzus vārdi ir citādi pasaulīgos. Par viņa darbodamās disciples Jēzus lūdzas, "tie ir jāievēro savu vārdu... viņi pieņēma [man deva vārdu]. Viņi zināja, ka ar pārliecību, ka man ir nācis no jums, un viņi uzskatīja, ka jūs man nosūtījāt."

Šie vārdi ir apbrīnojams un mulsinošo. No mūsu zemes viedokļa, tie nav pat saprast viņa vārdu, nemaz nerunājot paklausīt viņa vārdu! Tikai, lai ilustrētu, es citēju katrs savus piecus iepriekšējos pārskatus. Visi šie vārdi pierādīt savas izpratnes trūkums:

·        Thomas sacīja viņam: "kungs, mēs nezinām kur jums notiek, kā mēs varam zināt, kā?" (Jāņa 14:5)

·        Filips sacīja: "kungs, mums rāda tēvs, un tas būs pietiekami, lai mēs" (Jāņa 14:8), neapzinās, ka viņi jau bija redzējuši tēvs Jēzū.

·        Tad Jūda (nevis Judas Iscariot) teica, "bet, kungs, kāpēc jūs plānojat parādīt sevi mums, nevis pasaules?" (John 14:22)

·        Daži no viņa mācekļiem teica viens pret otru, "ko viņš ar to domā, sakot,"nedaudz, bet jūs redzēsiet mani ne vairāk un tad pēc maza brītiņa jūs redzēsiet mani,"un", jo es esmu gatavojas tēvs'? " Viņi tur jautā: "ko viņš domā,"kaut nedaudz"? Mēs nesaprotam to, ko viņš saka." (John 16:17-18)

·        Tad Jēzus mācekļiem sacīja: "tagad tu runā skaidri un bez skaitļiem runas. Tagad mēs varam redzēt, ka jūs zināt visas lietas, un ka jums pat nav nepieciešams būt kāds uzdot jautājumus. Tas liek mums domāt, ka esat ieradies no Dieva"(John 16:29-30), bet tie bija gandrīz gatavs neatzīt savu ticību

Nekompetents šajos pārskatos nebija neparastu apustuļiem. Viņi bieži šķiet clueless par to pamata, un Jēzus nebija vilcinās, lai ļautu viņiem zinu, tas. Kad Jēzus runāja ar savu tēvu, mēs uztveram citu perspektīvu. No šiem augstumiem, mēs esam aicināti apskatīt pilnīgi atšķirīgu ainavu, viens, kurā mēs uzzinām, ka mācekļi "esat turējis savu vārdu!" Tas ir žēlīgs debesu realitāti.

Jūs varētu domāt, ka šīs atšķirības starp ziņojuma zemes un debesu viens ir vienkārši dīvaini anomālija. Tomēr šī pati atšķirība ir atrodams rakstos. Ļaujiet man vienkārši ņemt dažus piemērus.

Pravietis-for-noma Balaam tika arī piešķirts skats no šajā pašā kalna virsotnē. , Viņš bija nolīgusi Moab King Balak, nolādēt Izraēla. Tomēr Dievs bija brīdinājis Balaam teikt tikai to, ko viņš atklāja viņam. Dievs bija atvēra acis, lai viņš varētu iekļūt nokausēt un redzēt realitāti, raugoties no Dieva. Un tas ir tas, ko viņš ieraudzīja:

·        Oracle, kurš dzird Dieva, kas redz vīzijas no Visvarenais Dievs, kurš krīt gulošo un kura acis ir atvērtas vārdi: "cik skaisti ir teltis, O Jacob, jūsu dzīvokļa vietas O Izraēla!" (24:4-5 Numuri)

·        "Viņš ir pamanījis netaisnību Jacob, ne viņš ir redzējis ļaunprātību Izraēlā. KUNGU savu Dievu, ar viņu ir, un karalis kliedziens ir starp tiem." (Skaitļiem 23:21)

Droši vien bija maz kas bija "skaists" par Jēkaba teltis, īpaši pēc tam, kad staigājām 40 gadus pa tuksnesi. Balaam bija beholding transcendentālu realitāti. Skaidri, radās bruto "netaisnību Jacob" un "ļaunprātību Izraēlā" netrūkst, bet tas nav tas, ko Dievs bija redzēt! Viņš redz citu realitāti, ir izcils vienu. Viņš uzskata, ka no sākuma beigas. Jēzus arī redzēja viņa apustuļi viņu slava, slava, kur mēs jau sēž "debesu realms Kristus Jēzus" (Ephes. 2:6).

Kungam acis, mūsu statuss būtiski pārveidots, kad mums ir nožēlot mūsu grēkus. Ja mēs to izdarītu, mums tiek transportēts uz valstība mīļoto dēlu, kur mēs sēžam "debesu realms Kristus Jēzus." Mēs kļūstam par viņa godību kuģiem.

Darbu veica daudzus izsitumi apsūdzības pret Dievu viņa ilgus tiesas procesa laikā. Tomēr Dievs cēla damning maksas pret darba trīs draugi:

·        "Es esmu dusmīgs uz tevi un taviem diviem draugiem, jo jums nav izteikušies par mani, kas ir tiesības, kā mans kalps Darbs ir. Tāpēc tagad septiņi buļļi un septiņus aunus un iet uz mans kalps Darbs un upurēt sadegušo piedāvājot sev. Mans kalps darbs būs lūdzieties par jums un es pieņemt viņa lūgšanu un nenodarbojas ar jums pēc jūsu neprātu. Jums nav izteikušies par mani to, kas ir labi, kā mans kalps Darbs ir." (Job 42:7-8)

Tas ir savdabīgs daudzu iemeslu dēļ. Pirmkārt, darbs šķita esam runājuši daudz sliktāki Dievu, nekā bija viņa trīs draugi. Otrajā galā, Dievs, pret pierādījumu par pretējo, teica darbu runāja pareizi viņam! Protams, tas nebija precīza, vai tas bija? No debesu Dieva viedokļa, darbs bija tikai nožēlo divreiz par viņa pārgalvība vārdi (darbs 42:6; 40:4-5), un viss bija piedots. Darbu arī tika iztīrītas no visas viņa unrighteousness (1 John 1:9), un kas padarīja visu starpību pasaulē!

Ir debesu perspektīva, kas pārvar laika – visas mūsu šo laicīgo nepilnības un grēkiem. Dievs nevar redzēt, kā mēs to darām. Kamēr viņš nav akls uz zemes, viņš redz augsta un mūžīgo realitāti, viens, kurā viss ir noslaucīt, kur mīlestība un taisnības noņemšana no redzesloka, viss, kas padara mūs verdziskums kauns.

Daudz dzīvoja Sodoma un labprātīgi partook sava mūža . Kad abi eņģeļi atnāca izmeklēt Sodom ir likumīgā grēkā, daudz steidzīgi aizsteidzās tos pie viņa mājās, cerot aizsūtīt viņiem agri no rīta, bez sekām viņa pilsētā.

Ik uz soļa viņa dzīve bija bijusi notraipīts ar kompromisu. Viņš pat piedzērās un bija sekss ar abām savām meitām. Tomēr tas nav galīgais vārds par daudz. Jaunā Derība, mēs atrodam, ka Dieva acīs daudz tika uzskatīts par pilnīgi citā gaismā, kā "taisnīgs cilvēks" (2 Peter 2:7).

Bībele runā divas atšķirīgas realitāti. Saskaņā ar pirmo realitāti, mums ir samazinājies pietrūkst Dieva standartiem (ROM. 3:23), un ir pelnījuši nosodījumu (ROM. 6:23). Tomēr ir cita realitāte, kas pārspēj pirmais. Tā ir realitāte, kur "žēlsirdība triumfē pār spriedumu!" saskaņā ar James 2:13. Tā ir realitāte, kur mēs esam jauni darbi Kristū – bērniem no gaismas, ja kāds, kurš zvans Dievs ir saglabāts (ROM. 10:13)!

No cilvēka viedokļa, Abraham bija garīgo kļūme. , Viņš nepārtraukti apšauba Dieva solījumiem. Pat pēc tam, kad tas kungs viņam parādījās, un apsolīja, ka Sarah spēs dzemdēt apsolīja dēlam nākamajā gadā, Abraham kārtējo reizi wimped, un pagāja nost savu mīļoto, kā viņa māsa.

Tādējādi unknowing karalis satvert Sarah savu harēms. Tomēr, pirms viņš varētu būt sekss ar viņu, Dievs pārsteidza Gerar nosaka visa tauta ar slimību. Pēc tam viņš parādījās sapnī karalim un uzdeva viņam atgriezties viņas vīrs Ābrahāmam Sāra.

Satriekts karalis tad saskaras Abraham par viņa maldināšanu. Abraham atzina savu gļēvulību:

·        "Es sev teicu,"Protams nav bailes Dieva šajā vietā, un viņi mani nogalināt tāpēc, ka mana sieva."...Un, kad Dievs bija mani klīst no mana tēva mājsaimniecības, es teicu viņai, "tas ir, kā jūs varat parādīt savu mīlestību pret mani: visur ejam, pasakiet man,"Viņš ir mans brālis". ' "(Genesis 20:11-13)

Ābrahāma mirkļa bija sena vēsture. Neskatoties uz to, kad Dievs bija parādījies sapnī, karalis viņš izrunāja kādu visdziļākajā visu svēto rakstu vārdus:

·        Tagad atgriezties vīrieša sieva, jo viņš ir pravietis, un viņš būs lūdzieties, lai jūs un jums būs dzīvot. Bet ja jums atgriezties viņu, jums var būt pārliecināts, ka jums un visiem jūsu mirst." (Genesis 20:7)

Pat pēc tam, kad Ābrahāms bija disgraced Dievs tik pamatīgi, palika uzticīgs Dievam. Neskatoties uz viņa trūkumiem, Abraham palika viņa "Pravietis"! Bez tam, būtu gļēvi neveiksmes Abraham lūgties par karali!

Karalis liktos, "kāda veida Dievs ir tas, kas izvēlas šādu zema dzīves kā pravieši!" Tomēr Dievam mīlestību un aizsardzību savu kļūdaino pravietis nebija ne stomīties.

Dievu neredz, kā mēs redzam,. Viņš redz mums žēlīgs acīm. Mēs bieži bailes, ka mums nav pietiekami daudz ticību saglabāt. Tomēr, Hebrews 11 – tas ir pazīstams kā "slavas ticības" – dod mums neticams portreti priekšzīmīga ticības. Bet, ja mēs lasām uzmanīgi, mēs būs šokēts par to, ko mēs lasām.

Ebrejiem stāsta mums, ka ticībā "Ābrahāms bija ļāvusi kļūt tēvs" (Ebr. 11:11). Tomēr tā nešķita, ka viņam ir daudz ticības. Mums ir arī teikts, ka "ticībā [Moses] atstāja Ēģipti, nevis baidoties no karaļa dusmas (Ebr. 11:27). Tomēr sākotnējo kontu stāsta mums, ka Mozus bija bailes!

Manu iecienītāko ticības piemērs attiecībā uz Israēla bērni:

·        Ticībā cilvēku izgāja cauri Sarkanās jūras kā uz sauszemes; bet kad ēģiptieši mēģināja darīt, viņi noslīka. (Hebrews 11:29)

Tas ir neticami! Izraēla bija kaut kas, bet ticība modeli. Sākotnējā Exodus konts-laida kungs mums stāsta, ka viņi sacēlušies pret Mozu, pēc tam, kad viņi dzirdēja Ēģiptes chariots tuvojas!

No zemes viedokļa, Izraēla bija žēl putru, bet ne no Dieva žēlīgs viedokļa! Šeit ir pazibēt vērā viņa domāšana:

·        Bet Dievs savu mīlestību uz mums šajā pierāda: kamēr vēl bijām grēcinieki, Kristus nomira par mums. Jo mēs tagad pamatoti ar viņa asinīm, cik daudz vairāk mēs saglabāti no Dieva dusmas caur viņu! Jo, ja kad mēs Dieva ienaidniekus, mēs tika piesaistīts viņu nāves gadījumā viņa dēls, cik daudz ir ticis saskaņots, mēs saglabāti ar savu dzīvi! (Pāvila vēstule romiešiem 5:8-10)

Dieva loģika ir apgaismojošās un pārliecinoši. Ja viņš bija gatavs maksāt augstāko cenu mums, kad mēs bijām vēl nebūtu grēcinieki – viņa ienaidnieki – viņš aizsargāt sava ieguldījuma, tagad, kad esam devuši saviem draugiem!

Varbūt varētu palīdzēt analoģiju. Ja jūs dodaties uz junk pagalmā un nevarīgs Ford Model T, pārmērīgs cenu iegādāties un pēc tam pavadīt tuvāko gadu laikā atjaunot to sākotnējā formā, būtu jūs tad to atmest? Protams, ne! Jūs tagad dārgumu to un vai kāds var to saglabāt!

Mūsu Kunga maksā cenu par visu cilvēci. Tātad jebkurš, kas nāk viņam, viņš tiks jo nekādā veidā izdzīt (John 6:37). Viņš pat turpina tos, kuri viņam atteikt.

Viņš ir veicis David, viņa karali. David pelna tikai sliktākajā no Dieva. Dievs bija devis David visu, bet tas nebija apmierināt David. Viņš ieraudzīja sievieti viņš gribēja, un Jondalars apskāva viņu, pat ja viņa jau bija precējusies. Ja, kas nebija pietiekami, viņš nogalināja Bathsheba ir vīrs, lai apslāpētu viņa grēks.

Tomēr Dievs nebija gatavojas būt izsmieti. Grēks būtu nepieciešama cenu. Neskatoties uz daudziem Dāvida lūgšana Dievs ņēma Bathsheba ir jaundzimušo. Tomēr viņa atkal ieņemts un David nosauca savu bērnu "Solomons" ebreju "Šlomo," forma "Shalom" nozīmē mieru. Šķiet, ka David cerēja, ka šis bērns varētu izskaidrot starp viņu un Dieva mieru. Bet kā varētu David gaidīt neko labu no šādu grēku iekrāso attiecības. Tomēr Dievs bija cits nosaukums prātā:

·        Pēc tam Deivids nomierināt savu sievu Bathsheba un viņš piegāja klāt un gulēju kopā ar viņu. Viņa dzemdēja dēlu, un viņi nosauca viņu Solomons. Lord mīlēja viņu; un tāpēc, ka viņu mīlēja Lord , atrakstīja caur Nathan nosaukt viņu Jedidiah pravietis. (2 Samuel 12:24-25)

David nav bijis tik cerīgas. Nevis Solomon miera bērns, viņš bija Dieva acīs "Jedidiah ("mīļais Dievs"). No zemes viedokļa, Deivids un viņa jaunā sieva nav pelnījuši kaut ko, bet no Dieva sods. Tomēr viņš uzklausīja Dāvida lūgšana, piedeva savā grēkā un iztīrītas visas attiecības. Papildus tam, no visiem Dāvida dēlu Dievs izvēlējās kļūt par nākamo Izraēlas karaļa Zālamana.

Paul, kam rūdīts sirds, pat bija viņa vajātājs. Ne tikai viņš nogalināja kristieši, bet viņš arī lika viņiem Jēzus zaimot. Es nevaru iedomāties neko ļaunāku. Tomēr, Pols paskaidroja:

·        Jēzus Kristus nāca pasaulē, lai glābtu grēciniekus - no kuriem es esmu vissliktākā. Bet šī paša iemesla dēļ es bija parādījusi žēlastību, lai mani visvairāk no grēciniekiem, Jēzu Kristu var parādīt savu neierobežotu pacietību kā piemērs tiem, kuri varētu domāt par viņu un saņemt mūžīgo dzīvi. (1 Tim. 1:15-16)

Paul kalpoja par piemēru Dieva gatavību paplašināt viņa piedošanu, lai ikviens-sliktākais no grēciniekiem. Ja Dievs bija gatavs piedot Paul, viņš bija gatavs piedot ikvienam , kas nāks pie viņa!

King Manasseh bija lielisks piemērs tam, Dieva žēlastība. , Viņš bija visvairāk no sliktākajiem. Viņš valdīja Jeruzalemē 55 gadus un sāka laistīties pilsēta ar asinīm, taisns. Bībele informē mūs, ka viņš ir sliktāks nekā Kānaāna. Tomēr pat Manasseh konstatēts Dieva žēlastību, kad viņš nožēlo par saviem grēkiem (2 Chron. 33:10-13).

Nozīme ir skaidra. Ja Dievs piedeva un atjaunota Manasseh, visvairāk no sliktākajiem, viņš būtu noteikti reaģēt izdevīgi, lai jebkurš kurš gribētu aicināt savu vārdu!

Atļaujiet man vēlreiz minēt, ko tu domā:

·        Nu, jūs veicat pestīšanu, šķiet, kā tad, ja tas ir pieejams ikvienam, kurš atzīstas saviem grēkiem. Bet kā par šo dzejolis, kas minēts pirms kas saka "īstenot svētības, bez kuras veic ne vienu sk. Dievs?"

Nu, Hebrews grāmatu ilustrē to, ko nozīmē veikt svētumu caur Esau piemērs:

·        [Skatīt to] nedrīkstam rodas fornicator vai apgānīt persona, piemēram, Esau, kurš viens kumoss pārtikas pārdod savu pirmdzimtības. Jūs zināt, ka pēc tam, kad viņš vēlējās, lai mantot svētību, viņš noraidīja, jo viņš atrada nav vietas uz nožēlošana, lai_gan viņš centās to [svētību] cītīgi ar asarām. (Ebrejiem 12:16-17; NKJV)

Esau netika noraidīts, jo viņa grēkus-mēs visi sinners. Viņš noraidīja, jo viņš nevēlas nožēlot, ka viņš bija pārdevis savu pirmdzimtības par bļodu ar zupu, pierādot, ka viņš nebija ne cieņa Dieva lietām. Kaut arī viņš raudāja pār zaudēt sava tēva svētība, Dieva lietām bija viņam vienkārši muļķība.

Kā Dievs mūs vērā? Mums trūkst pakāpes, lai atbildētu uz šo jautājumu. Pāvils rakstīja par Dieva mīlestību, šādā veidā:

·        Lūdzieties, ka jums ir iesakņojusies un izveidota mīlestībā, var būt varas, kā arī visu svēto aptvert, cik plaši un ilgi un augstu un dziļi ir Kristus un zināt, šī mīlestība, kas apsteigusi zināšanas - jums var ieņemt pasākumā pilnība Dieva mīlestību. (Ephes. 3:17-19)

Dieva mīlestība mums ir mīlestība, kas "pārspēj zināšanas." Kāpēc tad mēs nevaram redzēt to? Kāpēc dara mūsu Dievs aizēnot šo brīnišķīgo realitāti, rada mums staigāt ar nedrošību? Varbūt mēs neesam gatavi gaišumam. Kā Jēzus teica saviem mācekļiem, tur bija dažas patiesības, kas nav vēl var nākt par labu viņiem redzēt:

·        "Man ir daudz teikt, vairāk, nekā jūs tagad var nest." (John 16:12)

Mēs pārāk nevar segt ieraudzīt skaistumu teltis ar Izraēlu, un, protams, nav mūsu pašu slavu. Es domāju, ka tā bija CS Lewis, kurš teica, ka, ja mēs varētu redzēt mūsu krāšņumā, mēs būtu dievkalpojumu viens otru.

Tomēr dažreiz viņš atvērt mūsu acis uz mirkli ieraudzīt šo transcendentālu realitāti. Piemēram, Pāvils apgalvo, ka tiem, kuri ir saglabāti, "mēs esam... [salda] aroma Kristus" (2 Cor. 2:15). Tas ir pārsteidzošs mums! Kā var mums, ar visu mūsu garīgo kārpas izpausties kā Kristus aromāts!

Tomēr mēs nevaram rīkoties šo gaismas ilgstoša devas. Mums nav asimilēt šī gaisma ir rentabls veids, kā garīgo briedumu. Vidū dzīvību apdraudošu un asiņaina motorzāģu traumas, gulēju samelnējušu asiņu, domājot, ka šai īsajā būs mana pēdējā. Pēkšņi es sapratu, ka es nebiju viens. Bija tik pārvarēt Dievam, ka man bija ekstazī klātbūtni. Es zināju, ka, pat ja es nomiru, Dievs būtu tur kopā ar mani un ka man bija pilnīgi droša un mīlēja viņu.

Brīnumainā kārtā izglābts, un pavadīju nākamo četru dienu recuperating slimnīcā. Otrajā dienā, mana ķirurgs brīdināja, ka man ir izmantot manu pusi-cut-off plaukstas vai zaudēt tās funkcionalitāti. Tomēr pēc satikšanās dievišķo, es biju pārliecināts, ka Dievs, kas bija izglābusi man bija pietiekami liels, lai atjaunotu manu roku bez jebkāda vingrinājumi. Nu, man nebija realizēt, un nebija atjaunota, jo tas varētu būt bijis.

Manas teoloģijas – mana izpratne - ne darīja pasākums līdz Dievs atklāja man. Bija nepareizi domāju, ka, tā kā Dievs ir visvarens, man nebija darīt jebko. Tagad es saprotu, ka, lai gan Dievs ir visvarens, tas nav atbrīvot mani no manas zemes pienākumi.

Varbūt pat pēc imbibing visus šos pantus, jūs joprojām paliek ar nedroši par Dieva mīlestību un savu pestīšanu. Protams, nav nekas neparasts. Dažreiz pat zināšanas Word neveiks mums visur mēs ko iet, ne tā būtu. Dievs nav veidota mūsu dzīvē, lai mēs varētu padarīt sevi patstāvīgai gan gudrību. Tā vietā, mēs vienmēr ir atkarīga no pieticīgs pazemīgs lūgšanu-apliecinājums, ka mēs un mūsu gudrība nav pietiekami. Mums viņa iejaukšanās.

Un viņš būs iejaukties! Kad mēs lūdzam mūsu Kunga pārliecību par viņa mīlestību un mūsu pestīšanu, mēs lūdzam pēc viņa gribas un, tādēļ varat būt pārliecināts, ka viņš atbildēs.





No comments:

Post a Comment