Thursday, November 14, 2013

ESTORIAN: Keskne evangeeliumi ja lunastus: Jumala armastus


Vend Daniel
Veel suur blogid nagu see üks minna Daniel's blog veebilehelt aadressil: www.Mannsword.blogspot.com

Keskne evangeeliumi ja lunastus: Jumala armastus

Sellepärast, et Jumal nii armastas ta saatis oma poja surema meie maailmas! Kui me ei suuda näha seda tõde keskmes on kõik tema heaolu ja tegemistest, me vahele jätta!

Üks noormees oli kaotanud. Hirmunud at väljavaade läheb põrgusse, ta võttis radikaalne samm. Ta ei tagastata kõike oli saades Augustinian munk, olles veendunud, et see oli kõige kindlam viis Jumalale meelepärased ja merit lunastuseks. Siiski ka pärast radikaalset siiatulek jäi ta piinasid mõtted põrgu, puudub kindlus, Jumala armastusest.

Ta ise talle kõige äärmuslikke ebasoodsad koos neli tundi päevas ülestunnistused, kuid miski ei vabastata teda. Lõpuks tema vanemateks soovitas tal:

  • Luther, kõik, mida vaja teha on to lihtsalt armastan Jumala!

See, et ta bellowed tagasi, "armastan teda? Ma vihkan teda!" Ta hiljem kirjutas, et ta ei suutnud armastada Jumalat, kui ta ei saanud olla kindel, et Jumal armastab teda tagasi ja saaks teda taevasse. Aga aastaid hiljem, õppetund Pauluse kiri Roomlastele koostamise ajal Luther tekkinud salm, mis muudab tema elu: "Ja lihtsalt peab usust elama" (Rom. 1:17). Äkki mõistis ta, et ta ei olnud teenida Jumala armastus. Selle asemel, see oli seal ootab teda. Ta lihtsalt vaja võtta usus.

Luther kirjutas hiljem, et tundus justkui Taeva väravad avasid teda. Ta oli nüüd võimalik usaldada, et Jumal armastab teda. Las ma arvan, mida sa nüüd mõelda:

·        Selline veendumus Jumala armastus on km eemale. Vahel ma ei tea, kas seda on üldse võimalik kellelegi meeldib mulle, kes kahtlused ja küsimused.

Kindlasti on palju põhjusi, et kahtlus ja küsimus. Kuigi Piibel annab meile palju kinnitusi, et Jumal on armastus, on ka mitmeid salmid, et teha see tunduda tema armastus on tingimuslik ja on meil võimatu tingimuste täitmiseks. Võtke näiteks Heebrealastele 12:14:

·        Igati elada rahus kõigi meestega ja olema Püha; ilma Pühaduse keegi näha Issandat.

See salm, on kahtluste tootja. Siin on mõned kahtlused võivad toota:

·        Kuidas Püha peab olema? See ei tundu, et mõni mu mõtted, motiive ja teod on täiesti Püha. Nad on patt nakatunud.

·        On olemas teatud tasemel pühadus, mis tuleb saavutada enne saate salvestada? See salm ütleb, et pühadus on minust ja minu töös ja mitte Jumala kingitus mulle. See on põhjus, miks ta ütleb "igati!"

·        Pole Piibel seetõttu kogumise vastuolusid?

Me tõesti võib usaldada Jumala armu kui need küsimused jäävad vastuseta? Mitte täielikult! Seega ma arvan, et peame võtma sügavam pilk pühakiri.

Jeesuse toimingute ei tihti sarnanema armastus. Ta pidevalt kritiseerinud oma jüngrid. Kohati tundus, et nad ei saanud midagi õigesti. Ta tunnustavalt usu vaid kahel korral pühakiri ja mõlemal korral oli usku paganate – oli kaananlaste põhjapoolseim naine (Matteuse 15:28) ja Roman Centurion (Matteuse 8:10) – kunagi ja tema jüngrid. Ta ei rääkinud nad midagi sellist:

·        Te mehed on tõesti esmaklassiline. Valides te oli parim asi, mida ma kunagi teinud. Sa oled selline kiire õppijate ja, oh, nii et vaimne!

Jeesus ei julgustanud neid – mitte just võimalus võita ja säilitada pärast! Pigem nende usalduse oma Taevase saatus, paljud Jeesuse õpetuse edasiandmiseks kõigutada nende usku. Pärast oma lõpliku diskursuse koos oma jüngritega palvetas Jeesus isa. See palve valgustab erinevast vaatenurgast, taevane üks! Ja see on nii see peabki olema, sest Jeesus on enam suunatud tema jüngrid aga isa:

·        "Ma näitasid sa neile, kellele sa andsid mulle välja maailma. Need olid sinu; sa andsid neid mulle ja nad kuuletusin sõna. Nüüd nad teavad, et kõik olete andnud mulle tuleb sinult. Sest ma andsin need sõnad sa andsid mulle ja nad neid tunnustanud. Nad teadsid täpselt , mul tulid sa, ja nad uskusid, et sina oled minu läkitanud." (Jh 17:6-8)

Ehk olen lugenud neid värsse liiga tihti märgata nende transtsendentne perspektiivi. Need sõnad esindavad Jeesuse tavaliste sõnade Umbusaldusavaldus nagu "get behind me, saatan" või "Te mehed ei suutnud hoida olge minuga tund aega?" (Matteuse 26: 40).

Selle asemel Jeesuse sõnad on muu-maiste. Umbes tema fumbling jüngritele Jeesus palvetab, "nad kuuletusin sõna... nad vastu [sõnad, sa andsid mulle]. Nad teadsid kindlalt, et mul tuli sinult ja nad uskusid, et sina oled minu läkitanud."

Need sõnad on uskumatu ja hämmastav. Meie maise seisukohast nad ei ole isegi mõista tema sõna, rääkimata kuuletuma tema sõna! Lihtsalt selgitada seda punkti, tsiteerin nende viie eelneva väljavõtte igaüks. Kõik need sõnad näitavad oma mõistmatust:

·        Thomas ütles temale "Issand, me ei tea kus sa lähed, siis kuidas me teame teed?" (Jh 14:5)

·        Philip ütles: "Issand, Näita meile isa ja see piisa meile" (Jh 14:8), teadmata, et nad olid juba näinud Jeesuse isa.

·        Siis Juudas (mitte Juudas Iskariot) ütles, "aga Issand, miks kavatsete näidata ennast meile ja mitte maailmale?" (John 14:22)

·        Mõned tema jüngrid ütlesid üksteisele, "mida ta tähendab üteldes,"natuke aega näed mind enam, ja siis veidi aja pärast näed mind,"ja"Sest ma lähen isa"?" Nad hoida küsida, "mis ta tähendab"vähe aega"poolt? Me ei saa aru mida ta ütleb." (John 16:17-18)

·        Siis Jeesuse jüngrid ütles, "nüüd on rääkimine selgelt ja ilma arvud kõnes. Nüüd näeme, et sa tead kõike ja et sa isegi ei pea olema keegi teid küsitleda. See paneb meid uskuma, et sa tulid Jumala"(John 16:29-30), kuid nad olid peaaegu valmis disown oma usku

Asjatundmatu väljavõtted ei ole ebatavaline, apostlid. Nad sageli tundus abitu nende kapten ja Jeesus ei olnud kõhklev andke neile teada see. Aga kui Jeesus rääkis oma isa, me tajume erinevast vaatenurgast. Nende kõrgustest meid kutsutakse saate vaadata täiesti erinev maastik, ühte mille kaudu saame teada, et jüngrid "on hoidnud oma sõna!" See on armuline taevane reaalsus.

Võite arvata, et maise sõnum ja taevane üks eristamine on lihtsalt imelik anomaalia. Seda sama eristust leitakse kogu pühakiri. Las ma lihtsalt võtta paar näidet.

Prohvet-for-rendi Bileami ka antud vaate eest selle sama mäetipp. Ta oli palgatud Moabi kuningas Balak, needus Iisraeli . Jumal hoiatas Bileami öelda vaid, mida ta paljastavad teda. Jumal oli avanud tema silmad, et ta saaks tungida haze ja näha tegelikkust Jumala vaatepunktist. Ja see, mida ta nägi:

·        Oracle kes kuuleb sõna Jumal, kes näeb visiooni kõikvõimas, kes kuulub kurnama ja kelle silmad on avatud: "kui ilus on oma telgid O Jacob, eluruumi kohti O Iisraeli!" (Numbrid 24:4-5)

·        "Ta on täheldatud ülekohus Jacob, samuti on ta näinud kurjusest Iisraelis. Issand tema Jumal on temaga, ja kuningas karjuda on nende seas." (Nr 23:21)

Ilmselt oli vähe, see oli "ilus" kohta Jaakobi telgid, eriti pärast ekslemine 40 aastat kõrbes. Bileami oli beholding transtsendentne reaalsus. Selgelt, oli raske "ülekohus Jacob" ja "kurjus Iisrael" puudust, kuid see ei ole see, mida Jumal oli näinud! Ta näeb eri reaalsus, transtsendentne üks. Ta näeb end algusest. Jeesus nägi ka tema apostlid oma au, hiilguse, kus me juba istub linnas "taevane realms Kristus Jeesus" (Ephes. 2:6).

Meie Issanda silmis meie staatus on dramaatiliselt muuta kui me kahetsema meie pattude eest. Kui me seda teha, meil on veetud oma armastatud pojast, kus me istuda Kuningriik "taevane realms Kristus Jeesus." Me muutume tema laevad hiilguse.

Töö oli tehtud palju lööve süüdistust Jumala vastu tema pikk kohtuprotsess. Siiski Jumal tõi hävitav maksude eest projekti kolme sõpradele:

·        "Ma olen vihane teile ja kaks sõpra, sest te ei rääkinud mulle milline on õige minu töö on teenistujaks. Nüüd seitse pullide ja seitse jäära ja minge mu teenija töö ja ohverdama põles pakkumine ise. Mu teenija töö on palvetada teid, ja ma nõustuda tema palvet ja te ei saa käsitleda vastavalt oma rumalus. Te ei rääkinud mulle nagu mu sulane töö on sobivaim." (Töö 42: 7-8)

See on omapärane mitmel põhjusel. Üks asi, tundus töö rääkinud palju hullem Jumala, kui oli oma kolm sõpra. Teiseks kõigi, Jumal, vastu tõendeid vastupidise ütles töö oli korralikult temast rääkinud! On selge, see ei olnud täpne, või oli see? Jumala taevane vaatenurgast, töö oli just pöördunud kaks korda peab lööve sõna (töö 42:6; 40:4-5), ja kõik oli andeks. Töö oli ka puhastada kõik tema ülekohtust (1Jh 1:9), ja mida teha kõik erinevus maailmas!

Seal on taevane perspektiivi, mis ületab ajalise – kõik meie see maiste ebaõnnestumisi ja patud. Jumal ei näe kui meil. Kuigi ta ei ole pime selle maise, ta näeb suur ja igavene reaalsus, üks, kus kõik on pühkida puhta, kus armastus ja õigluses eemaldada kõik, mis teeb meist roomama häbi silmist.

Palju elanud Soodoma ja meelsasti partook oma elu . Kui kaks inglit näitas üles uurima Soodoma 's patusus, palju kiiruga tormas neid välja oma koju, lootes lähetab nad hommikul ilma oma linna tagajärg.

Iga samm tema elus oli määrdunud kompromiss. Ta isegi sain purjus ja seksis oma kahe tütrega. Kuid see ei ole palju lõplik sõna. Uue Testamendi leiame, et Jumala silmis, peeti palju täiesti erinevat valgust, "üks õige mees" (2 Peter 2:7).

Piibel räägib kahe erineva reaalsusega. Vastavalt esimese reaalsus me teostunud Jumala standardid (ROM 3:23) ja väärib hukkamõistu (Rom. 6:23). Siiski on veel üks tõsiasi, et trumpab esimene. See on reaalsus kus "Mercy triumphs üle kohtuotsuse!" vastavalt James 2:13. See on reaalsus kus me oleme uut loomingut Kristusesse – lapsed Valgustatus, kus mõni, kes kutsub Jumala päästetakse (Rom. 10:13)!

Inimlikult, Abraham oli olnud Vaimulik ebaõnnestumine. Ta pidevalt kahtles Jumala lubadusi. Isegi pärast Yahweh ilmus talle ja ma lubasin, et Sarah oleks sünnitab lubas poja järgmisel aastal Abraham taas wimped läbi ja üle oma armastatud nagu tema õde.

Sellest tulenevalt unknowing kuningas haaras Sarah tema haaremi. Enne kui ta võiks seksida temaga, lõi Jumal kogu rahvale ette Gerar haigus. Seejärel ilmus kuningas unistus ja tegi talle Sarah naasta oma mehele Abraham.

Šokeeritud kuningas vastamisi Abraham siis umbes tema pettus. Abraham tunnistas oma arguse:

·        "Ma ütlesin endale,"ei ole kindlasti ei karda Jumalat selles paigas ja nad tapavad mind, sest mu naine."...Ja kui Jumal oli mulle mu isa tiir on leibkonna, ma ütlesin talle, "see on, kuidas saate näidata oma armastust mulle: kõikjal me läheme, ei ütle mulle,"Ta on minu vend." ""(Genesis 20:11-13)

Aabrahami truudusetus olnud pikka aega. Sellele vaatamata kui Jumal oli ilmunud kuninga oma unistuste ta kisendas mõned kõige sügavam sõnad kõik kiri:

·        Nüüd tagasi mehe naine, sest ta on prohvet, ja ta on palvetada teid ja teie peate elama. Kuid kui sa tagasi teda, võite olla kindel, et sina ja kõik sinu surevad." (Genesis 20:7)

Isegi pärast seda, kui Aabraham oli disgraced nii põhjalikult Jumal, Jumal jäänud truuks. Vaatamata oma eksimusi Abraham jäi tema "prohvet!" Peale selle oleks ARG rike Abraham palvetada kuningas!

Olete mõelnud kuningas, "millist Jumal on see, et valib sellised low-life nagu prohvetid!" Siiski ei ole takerduma Jumala armastusest ja tema vastasel prohvet kaitse.

Jumal näha käsituses. Näeb ta meile armuline silmade läbi. Sageli kardavad, et meil puudub piisavalt usku salvestada. Siiski Heebrealastele 11 – see on tea "autahvlile usk" – annab meile uskumatu portreed eeskujulik usku. Aga kui me loeme hoolikalt, me olla šokeeritud mida loeme.

Heebrealastele ütleb meile, et usust "Aabraham oli võimalus saada isaks" (Heebrealastele 11:11). Siiski ei tundu, et tal oli palju usku. Oleme ka rääkinud, et "[Mooses] jäänud mitte kartes Egiptuse kuninga viha usust (Heebrealastele 11:27). Aga originaal konto ütleb meile, et Mooses ei karda!

Minu lemmik näiteks usk osas Iisraeli lapsed:

·        Usust inimesed läbis Punase mere kui kuival maal; Aga kui egiptlased püüdsin seda teha, nad uppusid. (Heebrealastele 11:29)

See on uskumatu! Iisrael oli kõike muud kui usk mudel. Algne Exodus konto ütleb meile, et neil hakkas vastu Moosese pärast seda, kui nad ära Egiptuse sõjavankrid läheneb!

Maise perspektiivist Iisraeli oli sorry jama, aga mitte Jumala Armulise perspektiivist! Siin on pilguheit tema mõtlemine:

·        Kuid Jumal osutab oma armastust meile selles: kui olime ikka patused, Kristus suri meie eest. Kuna meil on õigustatud nüüd tema veri, kui palju peab meil päästa Jumala viha tema kaudu! Sest kui kui me olime Jumala vaenlased, me olime lepitada teda surma tema poeg, kui palju rohkem on sobitatud, me päästetakse läbi oma elu! (Roomlaste 5:8-10)

Jumala loogika on valgustav ja veenev. Kui ta ei olnud nõus maksma kõrgeim hind meile, kui me olime alles patused – tema vaenlased – ei oleks ta kaitsta oma investeeringuid, nüüd, kui meil on tehtud tema sõbrad!

Võibolla analoogia võib aidata. Kui rämps-õue minna ja osta ülikalleid hinnaga decrepit mudel-T Ford ja siis veedan järgmise mitu aastat taastamist selle algsel kujul oleks sul siis Loobu? Kindlasti mitte! Nüüd oleks varandus ja teha mida iganes sa võiksid see säiliks!

Meie Issand makstud hind kogu inimkonda. Seega kõik, kes tulevad talle, ta näidatakse ka kuidagi purskas (John 6:37). Ta isegi töötab need, kes keelduvad teda.

Ta tegutsenud David, tema kuningas. David teeninud ainult halvim Jumalalt. Jumal oli andnud David kõike, kuid see ei vasta David. Ta nägi naine tahtis ja ta võttis tema, kuigi ta oli juba abielus. See ei olnud piisavalt, ta tappis Bathsheba's abikaasa tema patt varjata.

Kuid Jumal oli kavatse irvitanud. Patt oleks vaja hinda. Vaatamata Davidi palju palve Jumal võttis Bathsheba's vastsündinud. Ta eostatud uuesti ja David nimega oma lapse "Saalomoni," heebrea, "Shlomo," vormi "Shalom" tähendab rahu. Tundub, et David lootsin, et see laps võiksid õigekirja rahu ja Jumala. Aga kuidas võiks David oodata midagi head sellise sin peitsitud seose. Kuid Jumal oli teine nimi meeles:

·        Seejärel David lohutas tema abikaasa Bathsheba ja ta läks ta ja teda näha. Ta sündis poeg ja nad panid talle Saalomoni. Lord armastas teda; ja kuna Lord armastab teda, ta saatis sõna läbi Nathan prohvet nimetada teda Jedidiah. (2 Samuel 12:24-25)

David ei olnud piisavalt lootusrikas. Selle asemel, et oleks rahu lapse Saalomoni ta oli "Jedidiah" ("armastatud Jumala") Jumala silmis. Maise vaatepunktist, David ja tema uue abikaasa ei vääri midagi, vaid Jumala karistus. Aga ta kuulnud Taaveti palve, andestas tema patt ja puhastatud terve suhe. Selle peale, läbi kogu David pojad Jumal valis Iisraeli järgmine kuningas Saalomoni.

Paul, karastatud tema süda oli isegi tema tagakiusaja. Mitte ainult ta tappa kristlased, kuid ta ka sundinud neid blaspheme Jeesus. Ma ei saa mõelda midagi halvemaks. Aga Paul selgitatud:

·        Jeesus Kristus tuli maailma säästa patused--kellele ma olen halvim. Kuid just seetõttu oli programmi halastust, et minu halvim patused, Jeesus Kristus võib kuvada oma piiramatu kannatlikkust nagu näiteks neile, kes usuvad teda ja saada igavese elu. (1 Tim. 1:15-16)

Paul oli Jumala valmidus laiendada oma andestust kõigile – patused halvim näide. Kui Jumal oli valmis andeks Paul, ta oli valmis andeks, igaüks, kes oleks tulnud talle!

Kuningas Manasseh oli Jumala halastust musternäide. Ta oli kõige hullem halvim . Ta valitses 55 aastat Jeruusalemmas ja supelnud linna õige verega. Pühakiri teatab meile, et ta oli hullem kui ka kaananlastega. Kuid isegi Manasse leidis halastuse Jumal, kui ta kahetsenud oma patte (2 Chron. 33:10-13).

Tähendus on selge. Kui Jumal andestas ja taastatud Manasse, kõige hullem halvim ta kindlasti reageerida soodsalt Kõik kes oleks pöörduda oma nimi!

Las ma Jällegi arvan, mida sa mõtled:

·        Noh, sa teha tundub justkui on saadaval kõigile, kes tunnistab oma pattude lunastuse. Aga kuidas see salm tsiteerisite enne mis ütleb "jätkata pühadus, ilma milleta ei ole ühe vt Jumal?"

Noh, illustreerib Heebrealastele raamat, mida tähendab jätkata Pühaduse kaudu Eesav Näide:

·        [Vaata talle] muidu esineda fornicator või labane inimene nagu Eesav, kes üks suutäis toitu müüs oma esmasünniõiguse. Sest sa tead et hiljem, kui ta tahtis pärida õnnistus, ta lükati ta leidnud koht meeleparanduseks, kuigi ta püüdis ta [õnnistus] usinalt pisaraid. (Heebrealastele 12:16-17; NKJV)

Eesav ei olnud lükkas oma pattude tõttu-me oleme kõik patused. Ta on tagasi lükatud, kuna ta ei soovi kahetsema, et ta müüs oma esmasünniõiguse kausi suppi, näitamaks, et ta tegi lugupidamise Jumala asju. Kuigi ta nuttis üle kaotada oma isa õnnistuse, olid asjad Jumala pelk rumalus talle.

Kuidas Jumal meid arvesse? Meil puudub ülivõrre sellele küsimusele vastata. Paulus kirjutas Jumala armastuse nii:

·        Ma palvetan, et olete juurdunud ja armastus, asutatud võib võimsus koos kõikide pühakute aru, kui suur ja pikk ja suur ja sügav on armastus Kristuse ja tean seda armastust, mis ületab teadmiste--võib teil täidetud Jumala kogu täiusega abiga. (Ephes. 3:17-19)

Jumala armastus meie jaoks on armastus "ületab teadmisi." Miks siis ei saa me näeme seda? Miks ei meie Jumal varjavad kuulsusrikas reaalsuse tekitab meile mõõtemääramatus kõndida? Ehk me ei ole valmis valgus. Nagu Jeesus ütles oma jüngritele, esines teatud tõed, mis oleks olnud veel hea neid näha:

·        "Mul on palju rohkem öelda teile rohkem kui nüüd kanda." (John 16:12)

Me ka ei suuda Vaata Iisrael ja kindlasti mitte oma hiilguses telgid ilu. Ma arvan, et see oli CS Lewis, kes ütles, et kui me ei näe meie au, oleks me üksteist kummardama.

Aga mõnikord ta avada meie silmad pilguheit transtsendentne reaalsus. Näiteks Paul väidab, et neile, kes on salvestamist, "me oleme... Kristuse [sweet] lõhn" (2 Cor. 2:15). See on hämmastav meile! Kuidas me, kõik meie vaimne tüükad manifest Kristuse aroomi!

Aga me ei oska selles valguses püsiv annuseid. Meil puudub vaimne küpsus assimileerida selles valguses kasumlikum tee. Keset eluohtlik ja verine kettsae kahju ma lamas basseinis verd, mõtlemine, et see hinge oleks minu viimane. Järsku ma mõistsin, et ma ei olnud üksi. Mul oli nii ületada Jumalat, et mul oli ecstasy juuresolekul. Ma teadsin, et isegi kui ma surnud, Jumal on seal koos minuga ja et ma olin täiesti ohutu ja armastatud teda.

Oli imekombel päästetud ja järgmise nelja päeva jooksul recuperating haiglas. Teisel päeval mu kirurg hoiatas, et ma oleks kasutada minu poole-cut-off randme või kaota oma funktsionaalsust. Aga minu jumalik kohtumine pärast olin veendunud, et Jumal, kes säästis mind oli suurepärane, taastada mu käest ilma mingeid harjutusi. Noh, ma ei kasuta seda ja seda ei olnud taastada nagu võis olla.

Minu teoloogia – minu jaoks – ei ole küündima mida Jumal oli näitas mulle. Oli valesti arvasin, et kuna Jumal on kõikvõimas, ma ei pea midagi tegema. Nüüd ma saan aru, et kuigi Jumal on kõikvõimas, see ei vabasta mulle mu maise kohustused.

Ehk isegi pärast imbibing kõik need salmid, siis on ikka jäänud ebakindlalt Jumala armastusest ja teie lunastus. Kindlasti ei ole ebatavaline. Mõnikord isegi teadmised sõna ei võta meid kõikjal me mida minna, seda üksi tegema. Jumal on ehitatud meie elus, et me teeks endale isemajandav küll tarkust. Selle asemel oleme alati sõltub alandlik alandlik palve – et meil ja meie tarkus ei ole piisavalt kinnitust. Me vajame tema sekkumine.

Ja ta sekkub! Kui me küsime meie Issanda tagamise tema armastusest ja meie lunastuseks, me vastavalt tema tahtmist küsida ja, seetõttu, võib olla kindel, et ta vastata.





No comments:

Post a Comment