Thursday, November 14, 2013

HEBREW: בליבה של הבשורה של הגאולה: אהבת האל

דניאל אח שלך
עבור יותר גדול בלוגים כמו זה להיכנס לאתר הבלוג של דניאל ב: www.Mannsword.blogspot.com

בליבה של הבשורה של הגאולה: אהבת האל

זה בגלל אלוהים אז אהב את העולם שהוא שלח את בנו למות בשבילנו! אם ניכשל לראות את האמת הזו-הליבה של כל שלו להיות עניינים, נתגעגע!

גבר צעיר אחד היה מפסיד. מבועתת מהמחשבה של הולכת לעזאזל, הוא לקח צעד קיצוני. הוא שחולט כל מה שהיה לו על-ידי להיות נזיר אוגוסטינוס, השתכנעתי שזו הדרך הבטוחה ביותר בבקשה אלוהים ועל הכשרון לישועה. עם זאת, גם לאחר מהלך קיצוני זה, הוא נשאר שעונו על-ידי מחשבות, לא חסר שום הבטחה לאהבה של האל.

הוא נתון בעצמו deprivations הקיצוני ביותר יחד עם ארבע שעות של הודאות יומי, אבל שום הקלה אותו. לבסוף, ויקאר שלו יעצו לו:

  • לותר, כל שעליך לעשות הוא פשוט אוהבת את האל!

הוא שאגת בחזרה, "תאהב אותו? אני שונא אותו!" מאוחר יותר כתב כי יוכל לאהוב. אלוהים, אם הוא לא יכול להיות בטוח כי אלוהים אהבה אותו יקבל אותו לגן עדן. עם זאת, שנים לאחר מכן, בעת הכנת שיעור על האיגרת אל הרומאים, לותר נתקל פסוק שישנה את חייו: ", רק חייכם על ידי אמונה" (rom. 1:17). הוא פתאום הבין שאין לו להרוויח אהבת אלוהים. במקום זאת, זה היה שם מחכה לו. הוא רק צריך לקחת את זה בכוונה.

לותר מאוחר יותר כתב כי הרגשתי כאילו פתחו שערי השמים בשבילו. הוא היה זמין כעת להאמין שאלוהים אהב אותו. תן לי לנחש עכשיו בדיוק:

·        זו הבטחה לאהבה של האל הוא ק מ ממני. לפעמים אני תוהה אם שאחיה הוא בכלל אפשרי בשביל מישהו כמו לי מי ספקות ושאלות.

כמובן, ישנן סיבות רבות ספק, השאלה. בעת התנ ך נותן לנו הבטחות רבות שאלוהים הוא אהבה, יש גם מספר חרוזים. לגרום לזה להיראות כמו אהבתו היא מותנה ויש לנו להגשים את ערכה של תנאים בלתי אפשריים. קחו, למשל, אל העברים 12:14:

·        לעשות כל מאמץ כדי לחיות בשלום עם כל הגברים וכדי להיות קדוש; בלי קדושה אף אחד לא יראה את האל.

פסוק זה, בין היתר, הוא ספק-הפקה. להלן כמה מן הספקות שזה עלול ליצור:

·        עד כמה קדוש אני חייב להיות? נראה כי על המחשבות שלי, מניעים או מעשים הם לגמרי הקדושה. . הם כולם שורצי על חטא.

·        יש רמה מסוימת של קדושה זה אני צריך להגיע לפני שניתן יהיה לשמור? פסוק זה אומר קדושה היא על אותי ואת הביצועים שלי לא מתנת האל לי. זה הוא בגלל זה כתוב "עושה כל מאמץ!"

·        התנ ך ולכן אוסף של סתירות נכון?

אנחנו יכולים באמת להיות בטוח של חסדו של אלוהים כאשר השאלות האלה נותרו ללא מענה? לא לגמרי! כתוצאה מכך, אני חושב שאנחנו צריכים להעיף מבט עמוק יותר כתבי הקודש.

הפעולות של ישוע לא נראים לעתים קרובות כמו אהבה. הוא ללא הרף ביקורת על תלמידים שלו. לעיתים נדמה כי הם לא יכלו לעשות שום דבר כמו שצריך. הוא לשבח אמונה רק פעמיים בכתובים, בשני המקרים זה היה האמונה של הגויים – האישה הכנענית (מתיו 15:28), את שר המאה הרומי (מתיו 8:10) – לא של תלמידיו. הוא מעולם לא אמר להם דבר כזה:

·        אתם ממש מחלקה ראשונה. בחירת אותך היה הדבר הכי טוב שעשיתי אי פעם. . אתה כזה לומדים מהר, כל כך רוחני!

ישוע מעולם לא עודדה אותם – לא בדיוק הדרך לנצח ולקיים קהל מעריצים! במקום לבנות את אמונם גורלם השמימי, רבים של מלמד ישוע מוגש לערער את הביטחון העצמי שלהם. עם זאת, לאחר הדיון הסופי שלו עם תלמידיו, ישוע התפלל אל האב. תפילה זו מאירה נקודת מבט שונה, אחד שמימי! זה כמו שזה צריך להיות, כי ישו הוא כבר לא פונה תלמידיו אבל אבא שלו:

·        "אני גיליתי אותך לאלה אשר נתת לי בעולם. הם היו שלך; נתתם להם אלי ואל הם לציית המילה שלך. עכשיו שהם יודעים הכל. הענקת לי מגיע ממך. כי נתתי להם את המילים שנתת לי, הם קיבלו אותם. שהם ידעו בוודאות כי באתי ממך, הם האמינו כי שלחת אותי." (בשורת יוחנן 17:6-8)

. אולי קראת פסוקים אלה לעתים קרובות מדי מלהבחין נקודת המבט נשגב שלהם. המילים האלה אינם מייצגים מילים הרגיל של ישוע להזהר כמו "ירוחאמ השטן" או ". גברים לא תשמרי לצפות איתי למשך שעה אחת?" (מתיו 26:40).

במקום זאת, ישו מילים הם מנותקים. על תלמידיו מגשש ישו מתפלל, "הם לציית את המילה שלך. הם קיבלו [המילים שנתת לי]. הם ידעו בוודאות כי באתי ממך, הם האמינו ששלחת לי."

המילים האלה מדהים, לפרסמה. מההיבט הגשמי שלנו, הם לא אפילו להבין דבריו, ובוודאי לציית לדברו! רק כדי להמחיש נקודה זו, אני אצטט כל אחד מהמשפטים הקודמים חמש שלהם. כל המילים להדגים את חוסר ההבנה שלהם:

·        תומס אמר לו, "אלוהים, אנחנו לא יודעים לאן אתה הולך, אז איך נוכל לדעת את הדרך?" (יוחנן 14:5)

·        פיליפ אמר, "אלוהים, להראות לנו את האב וזה יהיה מספיק בשבילנו" (יוחנן 14:8), אינם מודעים כי הם כבר ראו את האב בישוע.

·        ואז אמר יהודה (לא יהודה איש קריות), "אבל, אלוהים, למה אתה מתכוון, תראה את עצמך אותנו ולא על העולם?" (יוחנן 14:22)

·        כמה מתלמידיו אמרו אחד לשני, "למה הוא התכוון באומרו 'עוד מעט תראה אותי יותר, אז אחרי זמן מה תראה אותי,' ' כי אני הולך האב'?" הם כל הזמן שואלים, "מה הוא אומר על-ידי 'קצת'? אנחנו לא מבינים מה הוא אומר." (ג'ון 16:17-18)

·        ואז תלמידי ישוע אמר, "עכשיו אתה מדבר בבירור וללא וצורת הדיבור. עכשיו אנחנו רואים את זה כל הדברים, כי אתה אפילו לא צריך להיות מישהו לשאול אותך שאלות. זה גורם לנו להאמין שבאת מאלוהים"(ג'ון 16:29-30), אבל הם היו. מוכנים מנשל את אמונתם

הצהרות בורים אלה לא יוצא דופן עבור השליחים. לעתים קרובות הם נראו מושג על המאסטר שלהם, ישוע לא היה מהסס להכריז על זה. עם זאת, כאשר ישו דיבר עם אבא שלו, אנו תופסים נקודת מבט שונה. מגובה האלה, אנחנו מוזמנים לצפות נוף שונה לחלוטין, אחד שדרכו אנו לומדים כי התלמידים "שמרו את המילה שלך!" זוהי המציאות השמימית אדיב.

אתה עשוי לחשוב כי הבחנה זו בין ההודעה הארציים האחד השמימי הוא רק סטייה מוזרה. עם זאת, הבחנה זו זהה נמצא אורך כתבי הקודש. תני לי רק לקחת כמה דוגמאות.

הנביא בשכירות-בלעם בן בעור גם העניק מבט מלמעלה זה באותו ההר-. הוא היה נשכר על ידי מלך מואב, שמחת תורה, לקלל את ישראל. עם זאת, אלוהים הזהיר בלעם בן בעור להגיד רק מה הוא מגלה לו. אלוהים היה פקח את עיניו, כך הוא יכול לחדור את האובך, לראות את המציאות מנקודת המבט של אלוהים. . וזה מה שהוא ראה:

·        האורקל של אחד ששומע את דברי האלוהים, אשר רואה חיזיון של הקב ה, מי הדומם, והיא שעיניה נפתחים: "כמה יפה את האוהלים, הו ג'ייקוב, מקומות המגורים שלך, O ישראל!" (מספרים 24:4-5)

·        "הוא לא הבחין העוול של יעקב, גם הוא ראה רשעות במדינת ישראל. ישוע האלוהים שלו יש לו, והוא צעקתו של מלך ביניהם." (במדבר 23:21)

לא היה כנראה זה היה "יפה" על אוהלי יעקב, במיוחד אחרי לנדוד 40 שנה במדבר. בלעם בן בעור היה מסתיר מציאות נשגבת. ברור היה מגעיל "מאורת ביעקב", אין מחסור "רשעות במדינת ישראל", אבל זה לא מה שאלוהים היה רואה! הוא רואה מציאות אחרת, נשגב אחד. הוא רואה את הקצה מההתחלה. . אלוהים ראיתי גם השליחים שלו תפארתם, תהילה שבו אנחנו יושבים כבר נמצאת "השמיימיים במשיח ישוע" (Ephes-2:6).

בעיניים של אדוננו, המצב שלנו עובר טרנספורמציה באופן דרמטי כאשר נתחרט על חטאינו. כאשר נעשה זאת, אנו מובלים אל מלכות בנו האהוב, שבו אנחנו יושבים "השמיימיים במשיח ישוע." אנו הופכים את כלי של תהילה.

העבודה עשה הרבה פריחה כתבי אישום נגד אלוהים במהלך משפטו ממושך. עם זאת, אלוהים הביא מרשיע כתב אישום נגד שלושה חברים איוב:

·        "אני כועס אתה וחבריך שני, כי לא דיברת עליי מה נכון, בתור המשרת שלי שיש עבודה. אז עכשיו לקחת שבעה פרים שבעה אילים ללכת המשרת שלי, עבודה, הקריבו לקרבן בעצמכם. משרתי העבודה יהיה להתפלל בשבילך, אני מקבל את התפילה שלו, לא אטפל בך לפי נעוריך. לא דיברת עליי מה נכון, כמו עבודה יש את המשרת שלי." (עבודה 42:7-8)

זהו משונה מסיבות רבות. דבר ראשון, עבודה דומה דיברנו הרבה יותר של אלוהים היו שלושה חברים שלו. שנית, אלוהים, כנגד הראיות להיפך, אמר כי העבודה דיבר כראוי עליו! ברור, זה לא מדויק, או שזה היה? מנקודת המבט של אלוהים שמיימי, העבודה הייתה רק התחרט פעמיים דבריו פריחה (עבודה 42:6; 40:4-5), ואת כל מה היה נסלח. העבודה היתה גם מתנקה מכל עוון שלו (הראשונה ליוחנן 1:9), וזה גרם כל ההבדל בעולם!

יש הפרספקטיבה השמימי המתעלה הזמני – כל שלנו זו-ארציים כשלים וחטאים. אלוהים לא רואה בדיוק כמונו. בזמן שהוא לא עיוור מטה, הוא רואה מציאות גבוהה ונצחי, אחד שבו הכל יהיה נקי, איפה אהבה ולהסיר צדקתו ממבט כל מה שעושה אותנו להתכווץ בבושה.

רבים חיו בסדום, ולא מרצון שתה בחייו . כאשר שני המלאכים הגיעו כדי לחקור את החטא של סדום, הרבה בחופזה מיהרו אותם מחוץ לבית שלו, בתקווה לשגר אותם מוקדם בבוקר, ללא תוצאה לעיר שלו.

בכל שלב של חייו היה כבר להתפלש פשרה. הוא אפילו השתכרתי, יחסי מין עם הבנות שלו. עם זאת, זה לא המילה האחרונה על רבים. בברית החדשה, אנו מוצאים כי בעיני האל, רבים ראו באור שונה לחלוטין, כמו "איש צדיק" (2 פיטר 2:7).

התנ ך מדבר על שתי מציאויות נפרדות. על-פי המציאות הראשונה, נפלנו חסרים התקנים של אלוהים (rom. 3:23) ראויים לגינוי (rom. 6:23). עם זאת, יש מציאות אחרת זה גובר על הראשון. זוהי מציאות בה "רחמים מנצח על שיקול הדעת" על פי ג'יימס 2:13. זוהי מציאות איפה אנחנו יצירה חדשה במשיח – ילדי האור, שבו כל מי קורא את אלוהים יהיה ניתן לשמור (rom. 10:13)!

מנקודת מבט אנושית, אברהם היה כישלון רוחנית. הוא פיקפק ללא הרף ההבטחות של אלוהים. גם אחרי יהוה נראה אליו והבטיח כי שרה תלד הבן הבטיח בשנה הבאה, אברהם שוב השתפנת, עבר את אהובתו כמו אחותו.

כתוצאה מכך, המלך מתנתו תפס שרה עבור ההרמון שלו. עם זאת, לפני שהוא יכול לשכב איתה, אלוהים היכה האומה כולה של Gerar למטה עם מחלה. הוא אז הופיע בפני המלך בחלום והורה לו לחזור שרה בעלה אברהם.

המלך בהלם ואז התעמת עם אברהם על הונאתו. אברהם הודה יראתו:

·        "אמרתי לעצמי, 'יש בוודאי אין יראת אלקים במקום הזה, הם יהרגו אותי בגלל אשתי.".כאשר אלוהים היה לי לשוטט מאבא שלי של משק הבית, אמרתי לה, ' זה איך אתה יכול להראות את האהבה שלך לי: בכל מקום שנלך, אומרים לי, "הוא אח שלי." ' "(בראשית 20:11-13)

נאמנות של אברהם היתה היסטוריה ארוכה. למרות זאת, כאשר אלוהים הופיע בפני המלך בחלום, אמר כמה מילים העמוקים ביותר בכתבי הקודש כל:

·        חוזרים אשתו, כי הוא הוא הנביא, הוא אתפלל בשבילך ואתה תחייה. אבל אם לא תחזירי אותה, אתה יכול להיות בטוח כי כל שלך ימותו". (בראשית 20:7)

גם לאחר אברהם היה בושה אלוהים כל כך ביסודיות, שאלוהים נשאר נאמן. למרות החולשות שלו, אברהם נותרו "הנביא"! מלבד זאת, הכשל פחדני אברהם צריך להתפלל עבור המלך!

המלך אולי חשבה, "איזה מין אלוהים זה בוחר כה בזוי כנביאי!" עם זאת, האל אהבה והגנה עבור הנביא כושלים לא רעדו.

אלוהים אינו רואה כפי שאנו רואים. הוא רואה אותנו דרך העיניים אדיב. אנחנו לעיתים קרובות חוששים כי שחסר לנו מספיק אמונה כדי להינצל. עם זאת, אל העברים 11 – זה הוא מכירים בתור "בהיכל התהילה של אמונה" – נותן לנו לא יאומן דיוקנאות של אמונה למופת. אך אם נקרא מקרוב, אנו נהיה בהלם מה שקראנו.

אל העברים אומר לנו כי באמונה "אברהם היה זמין כדי להפוך אב" (עב 11:11). עם זאת, זה לא נראה שיש לו הרבה אמונה. גם מסופר כי "על ידי אמונה [משה] עזב את מצרים, לא מחשש כעס של המלך (עב 11:27). עם זאת, הלקוח המקורי אומר לנו כי משה פחד!

לדוגמה האהוב שלי של אמונה מתייחסת בני ישראל:

·        על ידי אמונה העם עברו דרך הים האדום כמו על היבשה; אבל כאשר המצרים ניסו לעשות זאת, הם טבעו. (אל העבריים 11:29)

זה לא יאומן! ישראל היה רק דגם של אמונה. הלקוח אקסודוס המקורי אומר לנו. הם מרדו נגד משה לאחר ששמעו את מרכבתם המצרי מתקרב!

מנקודת מבט הארציים, ישראל היה בלאגן. מצטער, אבל לא מבחינת חסד האל! הנה הצצה אל המחשבה שלו:

·        אבל אלוהים מדגים משלו אהבתו אלינו בעניין: כשהיינו עדיין חוטאים, שהמשיח מת עבורנו. מאז אנחנו עכשיו הפכו לצדיקים על ידי הדם שלו, עוד כמה יהיה לנו לשמור מפני זעמו של אלוהים דרכו! כי אם, שהיינו האויבים של אלוהים, היו התפשרנו אליו דרך מותו של בנו, עוד כמה, שהיה שהותאמו, יהיה לנו לשמור דרך חייו! (אל הרומיים 5:8-10)

ההיגיון של אלוהים הוא מאיר וגם משכנע. אם הוא היה מוכן לשלם את המחיר העליון עבורנו, כאשר היינו עדיין לא חוטאים – אויבים שלו – הוא להגן על ההשקעה שלו שעכשיו אנחנו נעשו חברים שלו!

אולי אנלוגיה עשויה לסייע. אם ללכת ג'אנק היארד ו לרכוש פורד מודל-T חלוש במחיר מופקע ולאחר מכן לבלות את השנים הקרובות שחזורה לצורתו המקורית, לך ואז למחוק אותו? בהחלט לא! כעת להעריך אותו, לעשות כל מה שאתה יכול כדי לשמר את זה!

אדוננו שילם את המחיר למען האנושות כולה. כתוצאה מכך, כל מי בא אליו, והוא, אין סיכוי ישליך (יוחנן 6:37). הוא אפילו רודף כל מי שמתנגד לו.

הוא נרדף דוד, המלך שלו. דוד הגיע הגרוע ביותר מאלוהים. . האל נתן דוד הכל, אבל זה לא לספק את דוד. הוא ראה אישה שרצה, הוא לקח אותה, למרות שהיא כבר הייתה נשואה. אם זה לא מספיק, הוא הרג את בעלה של דוד ובת שבע כדי לכסות על החטא שלו.

עם זאת, אלוהים לא רצה להיות ללעג. חטא ידרוש מחיר. למרות תפילה רבים של דוד שאלוהים לקח יומו של דוד ובת שבע. עם זאת, כשהיא הרתה שוב, דוד בשם הילד שלו "שלמה", בעברית, "שלמה," סוג של "שלום" משמעות השלום. נראה כי דוד קיוויתי כי הילד הזה ישלים שלום בינו לבין אלוהים. אבל איך דוד מצפה משהו טוב מן החטא שהוכתמו קשר כזה. אולם אלוהים שהיה לי שם אחר בראש:

·        ואז דוד הרגיע את אשתו דוד ובת שבע, והוא הלך לה לשכב איתה. היא ילדה בן, הם קראו לו שלמה. Lord אהבו אותו; כי Lord אהבו אותו, הוא שלח בקשה באמצעות נתן הנביא לו ידידיה. (2 שמואל 12:24-25)

דוד לא היה מספיק תקווה. במקום שלמה בלהיות ילד השלום, הוא היה "ידידיה" ("אהוב האל") בעיני האל. מנקודת מבט הארציים, דוד ואשתו החדשה לא מגיע כלום מלבד עונש מאלוהים. עם זאת, הוא שמע התפילה של דוד, סלחה חטאו, ניקה את כל מערכת היחסים. נוסף על כך, בניו של דוד כל, אלוהים בחר שלמה להיות המלך הבא של ישראל.

פול, נתקל מוקשה הלב שלו, אפילו היה לצייד ורודף שלו. ? הוא הרג את הנוצרים אלא הוא גם הכריח אותן הקללות ישוע. אני לא יכול לחשוב על משהו יותר גרוע. עם זאת, פול הסביר:

·        ישוע המשיח בא אל העולם כדי להושיע את החוטאים - מהם אני הכי גרוע. אבל מהסיבה הזו אני הראו רחמים כך בי, הגרוע ביותר של החוטאים, במשיח ישוע עשוי להציג את סבלנותו ללא הגבלה כדוגמה למי מאמינה עליו ולקבל חיי נצח. (1 אמנדה 1:15-16)

פול שימש דוגמה המוכנות של אלוהים כדי להרחיב את סליחתו לאף אחד – כדי לגרוע של החוטאים. אם אלוהים היה מוכן לסלוח פול, הוא היה מוכן לסלוח למישהו מי שתבוא אליו!

המלך מנשה הוא דוגמה הרחומה של אלוהים. הוא היה הכי גרוע שבגרועים. הוא שלט במשך 55 שנה בירושלים, רחצו את העיר עם הדם של הצדיקים. הכתוב מודיע לנו שהוא היה גרוע יותר הכנענים. אולם, אפילו מנשה נמצא בחסד האל, כאשר הוא התחרט על חטאיו (2 Chron. 33:10-13).

המשמעות היא ברורה. אם אלוהים סלח ושופץ מנשה, הגרועים ביותר, הוא בהחלט יגיב בחיוב על כל מי יקרא על שמו!

תן לי לנחש שוב מה אתה חושב:

·        ובכן, גרמת הישועה נראה כאילו הוא זמין לכל מי מתוודה על חטאיהם. אבל מה לגבי הפסוק שהצגת לפני מה שאומר "לרדוף אחר קדושה שבלעדיו יהיה לא התראינו אחד אלוהים?"

. ובכן, ספר העברים מדגימה מה זה אומר לרדוף את הקדושה באמצעות הדוגמה של עשיו:

·        [ראה לעניין] שמא יהיו כל פרוצה או אדם טמאות כמו עשיו, אשר עבור אחד פירור מזון מכר את. בשבילך יודעים כי לאחר מכן, כאשר הוא רוצה לרשת את הברכה, שהוא נדחה, הוא מצא מקום לחזרה בתשובה, אבל הוא ביקש את זה [ברכת] בחריצות עם דמעות. (אל העברים 12:16-17; NKJV)

עשיו לא היה דחוי בגלל חטאיו – כולנו חוטאים. שהוא נדחה בגלל שהוא מסרב לחזור בתשובה כי הוא היה מכר את קערת מרק, הוכחת כי הוא לא הערכה האל. למרות שם מעבר להפסד ברכת אביו, האל היו טיפשות ותו לו.

איך אלוהים שתתייחס אלינו? אנו חסרים את סופרלטיבים כדי לענות על שאלה זו. פול כתב על אהבתו של אלוהים בדרך זו:

·        אני מתפלל כי, להיות מושרש והקימו באהבה, ייתכן יש כוח, יחד עם כל הקדושים, להבין כיצד רחב, ארוך, גבוה, עמוק היא האהבה של ישו, וכדי לדעת אהבה זה עולה הידע כי אתה עלול להתמלא עד המדד כל מלוא האלוהים. (Ephes-3:17-19)

אהבת אלוהים עבורנו היא אהבה "עולה הידע." למה אז אנחנו לא יכולים לראות את זה למה אלוהים שלנו יסתירו מציאות מפוארת זו, גורם לנו ללכת בחוסר ודאות? אולי אנחנו לא מוכן לקבל האור... כפי שישו אמר לתלמידיו, היו אמיתות מסוימות זה לא עדיין יהיה טוב בשבילם לראות:

·        "יש לי הרבה יותר מה לומר לך, יותר ממה שאתה יכול לשאת עכשיו." (יוחנן 16:12)

אנחנו גם קשה לי לשאת את. ראו את היופי של האוהלים של ישראל ובוודאי לא התהילה שלנו. אני חושב שזה היה לואיס C.S. שאמר אם נוכל לראות את התהילה שלנו, אנחנו סוגדים אחד את השני.

עם זאת, לפעמים הוא לפקוח את עינינו להציץ מציאות נשגבת זו. לדוגמה, פול טוען כי למי נשמרים, "אנחנו. הארומה [מתוק] של ישו" (2 פינת 2:15). זה מדהים.! איך יכולים אנו, עם כל פגמנו רוחנית, המתבטאים הארומה של המשיח!

עם זאת, נוכל להתמודד איתו את האור הזה במנות מתמשכת. אנו חסרים את הבגרות הנפשית להטמיע את האור הזה בצורה רווחית. בעיצומו של פציעה מסור שרשרת סכנת חיים ועקוב מדם, שכבתי בשלולית של דם, חשיבה נשימה זו תהיה האחרונה שלי. פתאום הבנתי שאני לא לבד. היה אז להתגבר על ידי הנוכחות של אלוהים זה הייתי באקסטזה. ידעתי את זה גם אם אני מת, אלוהים היה שם איתי, שהייתי לגמרי בטוחה ואהובה על ידו.

ניצל בנס ובילה ימים הקרובים מחלים בבית החולים. ביום השני, המנתח שלי הזהיר כי אצטרך תרגיל זרועי לחתוך בחצי או לאבד את הפונקציונליות שלו. עם זאת, לאחר המפגש האלוהית שלי, הייתי משוכנע כי האל שהצילו אותי היה גדול מספיק לשחזר את היד שלי בלי תרגילים כלשהם. . ובכן, לא לתרגל את זה, ולא זה לא כפי שזה היה.

תיאולוגיה שלי – ההבנה שלי -? לא שהחוויה מה שאלוהים גילה לי. חשבתי בטעות כי אלוהים הוא כל יכול, לא שיש לי לעשות שום דבר. עכשיו אני מבין זה, למרות אלוהים הוא כל יכול, זה לא להחליף אותי את האחריות הארציים שלי.

אולי אפילו לאחר שתיית כל פסוקים אלה, אתה עדיין נשאר עם הנילון על אהבתו של אלוהים ועל ישועתך. זה בהחלט לא יוצא דופן. לפעמים, אפילו את הידע של המילה לא יקבלו אותנו בכל מקום. אנחנו מה ללכת, וגם לא צריכים את זה. אלוהים לא בנתה את חיינו כך נגרום לעצמנו עצמאי אבל החוכמה. במקום זאת, אנו תמיד שניתן לסמוך עליו תפילתי הצנועה נחות – ולכך כי אנו, שלנו התבונה אינם מספיקים. אנחנו צריכים את ההתערבות שלו.

הוא יתערב! כשאנחנו מבקשים אדוננו אבטחת על אהבתו ועל הישועה שלנו, אנו שואלים על פי רצונו, לכן, תוכל להיות בטוח כי הוא יענה.






No comments:

Post a Comment