Thursday, November 14, 2013

PERSIAN: در هسته از انجیل و رستگاری: عشق خدا

دانیل برادر خود را
برای بیشتر وبلاگ های بزرگ به عنوان این یکی به دانیل وبلاگ در سایت: www.Mannsword.blogspot.com

در هسته از انجیل و رستگاری: عشق خدا

چون خدا طوری دوست جهان او پسر او را به مرگ برای ما فرستاده است! اگر ما موفق به دیدن این حقیقت در هسته خود بودن و doings ما را از دست!

یک مرد جوان از دست رفته بود. وحشت زده در چشم انداز رفتن به جهنم، او در یک گام به رادیکال زمان. او همه چیز او تا به حال تبدیل شدن به راهب Augustinian متقاعد شده است که این مطمئن ترین راه به لطفا خدا بود و شایستگی نجات مغبون. با این حال، حتی پس از این حرکت راديکال او فاقد هر گونه تضمین عشق خداوند توسط افکار جهنم، شکنجه ماند.

او خودش را به محرومیت شدید همراه با چهار ساعت از اعترافات روزانه قرار داد، اما هیچ چیز او را رها. در نهایت، او قائم مقام او توصیه:

  • لوتر، همه شما باید انجام دهید این است که فقط خدا را دوست دارم!

برای این کار، او، "او عشق bellowed من او نفرت!" او بعدها نوشت که او نمی تواند خدا را دوست دارم اگر او نمی تواند مطمئن است که خدا او را دوست داشت و او را به بهشت دریافت خواهید کرد. با این حال، سال بعد آماده درس نامه به رومیان لوتر یک آیه است که می خواهم به تغییر زندگی خود مواجه: "و فقط با ایمان باید زندگی می کنند" (رام 1:17). او ناگهان متوجه شد که او به عشق خدا وجود ندارد. در عوض، آن منتظر او بود. او فقط نیاز به آن را در ایمان.

لوتر بعد نوشت: انگار دروازه های بهشت را برای او باز کرده بود که آن را احساس. او در حال حاضر فعال به اعتماد که خدا او را دوست داشتم. اجازه بدهید من حدس می زنم چه شما در حال حاضر تفکر:

·        این اطمینان از عشق خداوند مایل از من دور است. گاهی اوقات این تضمین حتی ممکن است برای کسی مثل من که شک و تردید و سوال است که آیا تعجب.

قطعا دلایل بسیاری برای شک و سوال وجود دارد. در حالی که کتاب مقدس به ما می دهد بسیاری از اطمینان است که خدا عشق، هم وجود دارد تعدادی از آیات است که به نظر می رسد مانند عشق او مشروط است و ما باید به مجموعه ای از شرایط غیر ممکن به انجام برسانند. را، به عنوان مثال، عبرانیان 12:14:

·        را در هر تلاش به زندگی در صلح با همه مردان و به قرآن; بدون تقدس هیچ کس خداوند را مشاهده کنید.

این آیه در میان دیگران، شک تولید کننده است. در اینجا به برخی از شک و تردید در آن ممکن است تولید:

·        چگونه مقدس من باید? به نظر نمی رسد که هر یک از افکار و انگیزه یا اعمال من کاملا مقدس است. آنها همه گناه آلوده است.

·        وجود دارد سطح تقدس که من رسیدن باید قبل از اینکه من را می توان نجات داد? این آیه می گوید که معظم له در مورد من و عملکرد من و نه از خدا هدیه به من است. به همین دلیل آن را می گوید که "را در هر تلاش است!"

·        کتاب مقدس بنابراین مجموعه ای از تناقض نیست؟

زمانی که این سوال بدون جواب باقی می ماند ما واقعا اعتماد به نفس از فضل خدا باشد؟ هنوز به طور کامل! در نتیجه، من فکر می کنم که ما نیاز به نگاه عمیق تر به کتاب مقدس.

اقدامات عیسی نمی اغلب شبیه عشق. او به طور مداوم شاگردان خود را مورد انتقاد قرار داد. در زمان به نظر می رسید که آنها حق کاری نیست. او ایمان فقط دو بار مورد در کتاب مقدس، و در هر دو نوبت آن ایمان امتها – زن Canaanite بود (متی 15:28) و روم یوزباشی (متی 8:10)-هرگز از شاگردان خود را. او هرگز به آنها چیزی مثل این گفت:

·        شما مردان واقعا کلاس اول است. شما انتخاب بهترین چیزی که بودم که انجام شد. تو چنین آموزش سریع و آه، بنابراین معنوی!

عیسی هرگز آنها – دقیقا راه را برای پیروزی و حفظ یک زیر تشویق! به جای ساختمان اعتماد به نفس خود را در سرنوشت آسمانی، بسیاری از عیسی مسیح آموزش خدمت به تضعیف اعتماد به نفس خود. با این حال، پس از گفتمان نهایی خود را با شاگردان خود، عیسی مسیح دعا به پدر. این دعا دیدگاه های مختلف یک آسمانی روشن! و همانطور که باید باشد، از آنجا که عیسی مسیح در دیگر پرداختن به شاگردان خود اما پدرش این است:

·        "من شما به کسانی را که شما به من داد از جهان نشان داد است. آنها مال شما بود. شما آنها را داد به من و آنها باید کلمه خود را اطاعت. حالا آنها می دانند که همه چیز شما را به من داده اند از شما می آید. برای آنها کلمات دادم شما به داد من و آنها آنها را پذیرفتهاست. آنها را با یقین می دانستند که من از شما و آنها معتقد بودند که من برای شما فرستاده. (یوحنا 17:6-8)

شاید شما این آیات اغلب به اطلاع چشم انداز متعالی خود را خوانده ام. این کلمات هنوز کلمات عیسی مسیح معمول از سرزنش مانند "گرفتن پشت سر من شیطان" و یا "شما مردان نمی دیده بان با من برای یک ساعت توانستند?" نمایندگی (متی 26:40).

در عوض، کلمات عیسی مسیح به دیگر-دنیوی است. درباره شاگردان fumbling خود دعا عیسی "آنها باید اطاعت خود کلمه... آنها پذیرفته [کلمات شما به من داد]. آنها می دانستند با اطمینان که من از شما آمد و آنها معتقد بودند که شما من را فرستاده است."

این کلمات حیرت انگیز و گیج کننده. از ما دیدگاه دنیوی آنها نیست حتی درک کلام او، چه رسد به کلام او اطاعت! فقط برای نشان دادن این نکته، من هر یک از پنج اظهارات قبلی خود را نقل قول. همه این کلمات نشان می دهد فقدان درک:

·        توماس گفت: به او "پروردگار, که در آن شما، پس چگونه می دانیم راه رفتن نمی دانیم؟" (یوحنا 14:5)

·        فیلیپ گفت:, "پروردگار, ما نشان پدر و که خواهد به اندازه کافی برای ما" (یوحنا 14:8)، غافل که آنها در حال حاضر پدر در عیسی مسیح دیده بود.

·        سپس گفت: یهودا (نه یهودا Iscariot)، "اما، پروردگار، چرا شما خودتان به ما و به جهان نشان می دهد قصد انجام?" (یوحنا 14:22)

·        برخی از شاگردان خود را به یکی از دیگری گفت "چه او با گفتن معنی 'در حالی که کمی شما به من بیشتر می دید و سپس پس از مدتی شما من مراجعه کنید' و 'چون من قصد دارم به پدر"? " آنها نگهداری درخواست "او توسط در حالی 'کمی که" چیست؟ ما چه گفت: او نمی فهمید.» (یوحنا 16:17-18)

·        "در حال حاضر شما در حال صحبت کردن به وضوح و بدون بیان ارقام. سپس شاگردان عیسی مسیح گفت، در حال حاضر ما می توانید ببینید که شما می دانید همه چیز و که شما حتی به هر کسی که سوال شما لازم نیست. این باعث می شود ما بر این باورند که شما از جانب خدا آمد"(یوحنا 16:29-30)، اما آنها فقط در مورد آماده به ایمان خود جويند

این اظهارات نادان برای رسولان امری غیر معمول نیست. آنها اغلب clueless در مورد کارشناسی ارشد خود بود و عیسی مردد اجازه دهید آنها را می دانم که این نبود. با این حال، هنگامی که عیسی مسیح به پدرش صحبت کردیم، ما درک دیدگاه های مختلف. از این ارتفاع ما دعوت به دیدن منظره کاملا متفاوت، یکی که از طریق آن ما یاد بگیرند که شاگردان "کلمه خود را نگه داشته!" این واقعیت آسمانی بخشنده است.

شما ممکن است فکر می کنم که این تمایز بین پیام زمینی و آسمانی یکی فقط آنومالی های عجیب و غریب است. با این حال، این تمایز مشابه در سراسر کتاب مقدس یافت می شود. اجازه دهید من فقط چند نمونه است.

پیامبر (ص)-برای-استخدام Balaam نیز یک دیدگاه از این همان کوه بالا اعطا شده بود. او توسط شاه Moab، بلک، به اسرائیل لعن و نفرین استخدام شده بود. با این حال، خدا Balaam می گویند تنها آنچه را او را برای او آشکار هشدار داده بودند. طوری که او می تواند نفوذ رقیق و دیدن واقعیت از دیدگاه خدا خدا چشمان او را باز کرده بود. و این است آنچه که او را دیدم:

·        اوراکل از کسی که کلام خدا که می بیند یک چشم انداز از ارجمند که سجده افتد و چشم که باز هستند را می شنود: "چگونه زیبا شما چادر O یعقوب مکان های مسکونی خود را ای اسرائیل هستند!" (شماره 24:4-5)

·        "او شرارت یعقوب را مشاهده است، و نه او شرارت در اسرائیل دیده می شود. خداوند خدای خود را با او دارد و فریاد یک پادشاه در میان آنها است. (شماره 23:21)

احتمالا وجود دارد کمی که به خصوص پس از 40 سال در صحرا سرگردان "زیبا" در مورد چادر یعقوب بود. Balaam واقعیت متعالی beholding بود. واضح است، ناخالص "شرارت در یعقوب" و هیچ کمبود "شرارت در اسرائیل" وجود دارد، اما این دیدن نیست چه شد خدا! او یک واقعیت متفاوت یک متعالی می بیند. او می بیند پایان از ابتدا. عیسی مسیح نیز شاهد رسولان او در خود شکوه و جلال که در آن ما هستند در حال حاضر نشسته در "کلام آسمانی در مسیح عیسی" (Ephes. 2:6).

هنگامی که ما توبه از گناهان ما در چشمان خداوند ما وضعیت ما به طرز چشمگیری تبدیل است. هنگامی که ما انجام این کار، ما را به پادشاهی پسرش معشوق، جایی که ما نشسته منتقل می شود «کلام آسمانی در مسیح عیسی مسیح. " ما کشتی خود را از جلال تبدیل.

کار شده بود بسیاری از کانل راش در برابر خدا طی محاکمه اش طولانی. با این حال، خدا آورده damning اتهامات علیه دوستان سه کار:

·        "من عصبانی با شما و دوستانتان دو، چون شما گفته شده است از من چه حق به عنوان بنده من کار است. بنابراین در حال حاضر هفت گاو و قوچ هفت و به بنده من کار و ارائه سوخته قربانی برای خودتان. بنده من کار دعا برای شما خواهد شد و من قبول نماز خود را و نه با شما برخورد با توجه به حماقت خود را. شما نه از من چه حق به عنوان بنده من کار است گفته شده است." (کار 42:7-8)

این برای بسیاری از دلایل عجیب و غریب است. برای یک چیز، کار به نظر می رسید به مراتب بدتر از خدا از حال دوستانش سه صحبت کردیم. دوم از همه، خدا، شواهدی که به خلاف کار درستی از او صحبت کرده بود گفت! واضح است که این دقیق نیست یا آن بود? از دیدگاه آسمانی خدا کار فقط دو بار از کلمات راش او توبه به حال (کار 42:6; 40:4-5)، و همه بخشوده شده بود. کار نیز تا به حال همه اش ناراستی (1 یوحنا 1:9) پاک شده و ساخته شده است که همه تفاوت در جهان!

دیدگاه آسمانی که فراتر از تمپورال – همه از شکست این دنیوی و گناهان ما است. خدا را به عنوان ما انجام دهد. در حالی که او نابینا به زمینی است، او می بیند یک واقعیت بالا و ابدی یکی که در آن همه چیز پاک پاک است، که در آن عشق و عدالت حذف از دید همه چیز را می سازد که ما انقباض غیر ارادی ماهیچه در شرم.

بسیاری در سدوم زندگی و سازگارا در زندگی خود خواسته . امیدوار به اعزام آنها در اوایل صبح بدون نتیجه به شهر خود را هنگامی که دو فرشته به گناه سدوم را بسیاری به تحقیق عجولانه نشان داد آنها را خاموش به خانه اش دريافتند.

هر مرحله از زندگی خود را با سازش خاکی شده بود. او حتی مست کردم و سکس با دو دختر خود را. با این حال، این کلمه نهایی در مورد تعداد زیادی نیست. در عهد جدید در نظر گرفته که در چشم خدا بسیاری در نور کاملا متفاوت است، به عنوان "مرد صالح" شده بود پیدا کنیم (2 پیتر 2:7).

کتاب مقدس از دو واقعیت مجزا می کند. با توجه به واقعیت اول ما را کمتر از خدا استانداردهای افتاده اند (رام 3:23) و سزاوار محکومیت (رام 6:23). با این حال، یکی دیگر از واقعیت است که trumps اول وجود دارد. این یک واقعیت است که در آن "رحمت بر قضاوت با توجه به جیمز پرزیدنت!" 2:13. این یک واقعیت است که خلاقیت های جدید در مسیح – فرزندان نور، که در آن هر که بخواند خدا باید به نجات داد هستیم (رام 10:13)!

از دیدگاه انسان, ابراهیم شکست معنوی شده بود. او به طور مستمر شک وعده های خدا. حتی پس از Yahweh به او ظاهر شد و قول داد که سارا به پسر وعده داده شده در سال بعد دوباره wimped کردن ابراهیم وضع را و گذشت کردن مورد علاقه خود را به عنوان خواهر خود را.

در نتیجه، شاه ادراک و فهم سارا برای حرمسرا خود را برداشت. قبل از اینکه او می تواند از رابطه جنسی با او داشته باشد، با این حال، خداوند تمام ملت Gerar پایین با یک بیماری می زده. او سپس به پادشاه در یک رویا به نظر می رسد و دستور او به بازگشت سارا همسر ابراهیم.

پادشاه شوکه شده سپس مواجه ابراهیم مورد فریب او را. ابراهیم بزدلی خود بستری:

·        «به خودم گفتم "قطعا بدون ترس از خدا در این مکان وجود دارد و آنها من را به خاطر همسرم بکشند.'...و هنگامی که خدا مرا از پدر من بود به او گفتم خانگی، ' این است که چگونه شما می توانید عشق خود را به من نشان می دهد: همه جا ما بروید می گویند من، "او برادر من است." ""(پیدایش 20:11-13)

ابراهیم unfaithfulness سابقه ای طولانی بود. زبان هنگامی که خدا به پادشاه در رویای خود ظاهر شد تا به حال با وجود این، او برخی از عمیق ترین کلمات در تمام کتاب مقدس آمده:

·        برای او یک پیامبرو او دعا برای شما و شما زندگی می کنندهم اکنون همسر مرد بازگشت. اما اگر شما او بازگشت، شما ممکن است اطمینان حاصل کنید که شما و تمام مال شما می میرند." (پیدایش 20:7)

حتی پس از ابراهیم بود خدا تا کاملا سیاه رو, خدا وفادار ماند. با وجود نقایص خود ابراهیم باقی مانده خود را "پیامبر!» علاوه بر این، عدم بزدلانه ابراهیم دعا برای شاه داشته باشد!

پادشاه ممکن است فکر، "چه نوع از خدا این است که چنین low-life به عنوان پیامبران می است!" با این حال، عشق خدا و برای پیامبر خود را عدم حفاظت بود نه رنه.

خدا را که ما می بینیم. ما از طریق چشمان مهربان بیند. ما اغلب از ترس که ما عدم ایمان به اندازه کافی برای ذخیره می شود. با این حال، عبرانیان 11 – آن می دانم به عنوان "تالار مشاهیر ایمان"--به ما می دهد باور نکردنی پرتره نمونه ایمان. اما اگر ما نزدیک ما در آنچه ما خوانده شوکه می شود.

عبرانیان به ما می گوید که ایمان "ابراهیم پدر شدن فعال شد" (Heb. 11:11). با این حال، این نظر نمی رسد که او تا به حال ایمان زیادی. ما همچنین گفته شده که "ایمان [موسی] چپ مصر نه از ترس خشم پادشاه (Heb. 11:27). با این حال، حساب اصلی ما که موسی از ترس نمی گوید!

مثال مورد علاقه من ایمان با احترام فرزندان اسرائيل:

·        ایمان مردم از طریق دریای سرخ به عنوان در زمین خشک گذشت; اما هنگامی که مصریان سعی کنید برای انجام این کار، آنها غرق شدند. (عبرانیان 11:29)

این باور نکردنی است! اسرائیل چیزی جز یک مدل ایمان بود. حساب اصلی مهاجرت دسته جمعی به ما می گوید که آنها شورش علیه موسی پس از آنها شنیده ارابه مصر نزدیک!

از دیدگاه زمینی اسرائیل ظرف غذا پوزش می طلبیم اما نشده بود از دیدگاه خداوند بخشنده! نگاهی اجمالی به تفکر خود را در اینجا است:

·        اما خدا عشق خود را برای ما در این را نشان می دهد: در حالی که ما هنوز هم خطاكار بودند، مسیح برای ما فوت کرد. از آنجا که ما در حال حاضر با خون خود را توجیه شده اند، چقدر بیشتر ما از خشم خدا از طریق او باید به نجات داد! اگر زمانی که ما را به دشمنان خدا بود، برای ما را بپذیر بودند به او از طریق مرگ پسرش چقدر بیشتر شده آشتی، ما از طریق زندگی خود را باید به نجات داد! (رومیان 5:8-10)

خدا منطق روشنایی و قانع کننده است. اگر او حاضر به پرداخت قیمت عالی برای ما، زمانی که ما هنوز نمی گناهکاران – دشمنان خود – محافظت او از سرمایه گذاری خود را در حال حاضر که ما ساخته شده است دوستان خود را!

شاید یک مقایسه ممکن است کمک کند. اگر شما به جنس اوراق و شکسته حیاط و خرید بتازد مدل T فورد برای قیمت گزاف و سپس صرف چند سال بعد آن را به شکل اصلی خود باز می گرداند، شما سپس آن را لغو می شود؟ البته که نه! شما در حال حاضر که آن گنج و انجام آنچه شما می تواند به حفظ آن!

پروردگار ما قیمت را برای بشریت پرداخت می شود. در نتیجه، هر که به او آمد، او در راه بازیگران (یوحنا 6:37). او حتی به کسانی که او را حاضر آشنا باشد.

وی دنبال دیوید کینگ او. دیوید تنها بدترین از خدا سزاوار. خدا دیوید همه چیز را داده بود اما این دیوید را برآورده نمی کند. او یک زن خواستند او را دیدم و حتی اگر او ازدواج کرده بود در حال حاضر او او را گرفت. اگر بود که کافی نیست, او Bathsheba در شوهر برای سرپوش گذاشتن بر گناه خود را کشته است.

با این حال، خدا را به تمسخر قرار بود. گناه نیاز به یک قیمت. با وجود دیوید نماز بسیاری از خدا Bathsheba در نوزاد انجام گرفته است. با این حال، او دوباره تصور و دیوید فرزند خود "سلیمان" نام عبری "شلومو" شکل "شد" معنای صلح. به نظر می رسد که دیوید امیدوار بود که این کودک را به صلح بین او و خدا طلسم. اما چگونه دیوید انتظار می تواند هر چیزی از چنین گناه آغشته رابطه خوب است. با این حال خدا نام دیگری در ذهن بود:

·        سپس دیوید آرامش همسرش Bathsheba و او رفت و به او و ذخیره کردن با او. او تولد به یک پسر, و آنها به او نام سلیمان. لپهن او را دوست داشتم؛ و چون لپهن او را دوست داشتم، او کلمه از طریق ناتان پیامبر (ص) به نام او Jedidiah. (ساموئل 12:24 2-25)

دیوید امیدوار به اندازه کافی نبوده است. به جای سلیمان فرزند صلح بودن او را "Jedidiah" ("معشوق است خدا") در چشم خدا بود. از دیدگاه زمینی دیوید و همسر جدید خود را شایسته نیست چیزی جز عذاب الهی. با این حال، او شنیده دیوید نماز، گناه او را نبخشیدند و پاک رابطه کل. در بالای این, از دیوید همه فرزندان خدا انتخاب سلیمان به تبدیل شدن به شاه بعدی اسرائیل.

پل، داشتن قلب او سخت بود حتی خود را persecutor. نه تنها او بود کشتن مسیحیان اما او نیز مجبور به blaspheme عیسی مسیح. من از هر چیزی بدتر فکر نمی. با این حال، پل توضیح داد:

·        عیسی مسیح به جهان برای نجات گناهکاران--آنها من بدترین آمد. اما طوری که من بدترین گناهکاران, عیسی مسیح صبر نامحدود خود را به عنوان مثال برای کسانی که می خواهند این باور در او و دریافت زندگی ابدی نمایش ممکن است خیلی ها من رحمت داده شد. (گردن 1:15 1-16)

پل به عنوان مثال از خدا آمادگی برای گسترش بخشش او به هر کسی که--برای بدترین گناهکاران خدمت کرده است. اگر خدا مایل به ببخشد پل بود، او مایل به ببخشد هر کسی که به او می آیند!

شاه Manasseh است یک مثال از رحمت خدا. او بدترین بدترین بود. او حاکم برای 55 سال در بیت المقدس و شهر با خون صالح غرق. کتاب مقدس به ما اطلاع که او بدتر از Canaanites بود. با این حال، حتی Manasseh رحمت خدا، هنگامی که او را از خود گناهان توبه یافت (2 Chron. 33:10-13).

معنای روشن است. اگر خدا را نبخشیدند و ترمیم Manasseh بدترین بدترین، او قطعا مطلوب به هر که بر او نام تماس پاسخ!

اجازه بدهید دوباره حدس می زنم آنچه شما فکر:

·        خوب، شما را به نجات به نظر می رسد که اگر آن را به هر کسی که گناهان خود را در دسترس است. اما چگونه در مورد شعر شما را قبل ذکر شده که می گوید "دنبال حضرت بدون آن باید بدون دیدن یک خدا?"

خوب، کتاب عبرانیان نشان میدهد یعنی حضرت از طریق مثال عیسو را دنبال:

·        [برای دیدن آن] مبادا وجود داشته باشد هیچ fornicator یا شخص بی حرمتی مانند عیسو که برای یک لقمه غذا ولادت خود را به فروش می رسد. هر چند او به دنبال آن [نعمت] برای او هیچ جایی برای توبه در بر داشت برای شما زمانی که او می خواست به برکت به ارث می برند که پس از آن، او رد شد، مجدانه با اشک می دانم. (عبرانیان 12:16-17; NKJV)

عیسو به خاطر گناه خود را رد کرده بود--ما همه گناهکاران است. او رد شد زیرا او تمایلی به توبه که او ولادت خود را برای یک کاسه سوپ، نشان دادن که نه چیزهایی که خدا عزت بود فروخته بود. اگر چه او بیش از دست رفتن پدر او برکت wept، چیزهایی که خدا سفاهت صرف به او بودند.

چگونه خدا کند توجه ما? ما superlatives برای پاسخ به این سوال نبود. پل نوشت از عشق به خدا در این راه:

·        دعا می کنم که شما ریشه دار و در عشق، ممکن است قدرت, با تمام قدیسین, به درک چگونه گسترده و بلند و بالا و عمیق عشق مسیح و بدانید که این عشق است که منجر به برتری دانش--که شما ممکن است پر می شود به اندازه تمام پری از خدا است. (Ephes. 3:17-19)

خدا عشق ما عشق است که منجر به "دانش برتری." است چرا پس ما این را نمی بینم؟ چرا خدا ما این واقعیت، ما را به راه رفتن در عدم قطعیت باعث مبهم نیست؟ شاید ما آماده برای نور هستند. به عنوان عیسی مسیح به شاگردان خود گفت، برخی حقایق را که هنوز برای آنها را خوب نخواهد بود وجود دارد:

·        «خیلی بیشتر به شما، بیشتر از شما در حال حاضر می تواند خرس باید بگویم.» (یوحنا 16:12)

بیش از حد به زیبایی چادر اسرائیل و قطعا نه خود ما شکوه ببین خرس نیست. من فکر می کنم که لوییس، که گفت: اگر ما افتخار می تواند که ما هر یک از دیگر پرستش خواهد بود.

با این حال، گاهی اوقات او چشمان ما را به نگاه اجمالی این واقعیت متعالی باز. به عنوان مثال، پل ادعا می کند که برای کسانی که ذخیره شده اند، "ما... عطر [شیرین] مسیح هستند" (2 رنگ. 2:15). این برای ما شگفت انگیز است! چگونه ما با همه ما زگیل معنوی عطر مسیح آشکار به عنوان می تواند!

با این حال، ما این نور در دوزهای پیگیر رسیدگی نیست. ما بلوغ روانی برای جذب این نور در راه سودآور نبود. که این نفس خواهد بود آخرین میان آسیب تهدید کننده حیات و خونین دیدم زنجیره ای من در یک استخر خون، تفکر دروغ بود. ناگهان متوجه شدم که من به تنهایی نیست. من بسیار حضور خدا بود که من در وجد غلبه بر بود. من می دانستم که حتی اگر من مرده، خدا وجود دارد با من خواهد بود و که من کاملا امن و دوست او بود.

من به طور معجزه آسایی نجات دادند و صرف چهار روز بعد در بیمارستان recuperating. در روز دوم جراح من هشدار داده که من مجبور به ورزش مچ من نیم-قطع کردن دست و یا از دست دادن قابلیت های آن است. با این حال، پس از برخورد من الهی من متقاعد شده است که خداوند است که نجات من تا به حال به اندازه کافی بزرگ برای برگرداندن من دست بدون هر گونه تمرین بود. خوب، این ورزش نیست و به عنوان شده است ممکن است آن را بازیابی نبود.

من الهیات – درک من - نه به آنچه تا به حال خدا را به من نشان داد آیا اندازه گیری. من اشتباه فکر کرده بود از آنجا که خداوند قادر مطلق است، که من برای انجام هر چیزی ندارد. در حال حاضر اگر چه خداوند قدرتمند است که می دانم این نیست من را از مسئولیت های زمینی من تسکین.

شاید حتی بعد از همه این آیات imbibing شما هنوز هم با uncertainly درباره عشق خداوند و رستگاری خود را چپ. که قطعا غیر معمول نیست. گاهی اوقات، حتی دانش کلام ما همه جا را ندارد ما چه برای رفتن، و نه باید آن. خدا است نه ساخته زندگی ما که ما خودمان خودکفا هر چند را می خرد. در عوض، ما همیشه به بستگی به تسلیم شده فروتن نماز – اذعان که ما و عقل ما به اندازه کافی نیست. ما نیاز به مداخله خود را.

و او دخالت کند! هنگامی که ما پروردگار ما برای تضمین مورد عشق او و نجات ما بپرسید، ما بخواهید با توجه به اراده او و، بنابراین، می توان با اعتماد به نفس او را پاسخ.






No comments:

Post a Comment