Thursday, November 14, 2013

TURKISH: Çekirdek Gospel ve kurtuluş: Tanrı'nın sevgi


Daniel kardeş
Bu bir daha büyük bloglar Daniel's blog sitesinde için şu adrese gidin: www.Mannsword.blogspot.com

Çekirdek Gospel ve kurtuluş: Tanrı'nın sevgi

Tanrı Bu yüzden bizim için ölmeye oğlunu gönderdi dünya ekledi çünkü! Tüm onun varlık ve davranış temelinde bu gerçeği görmek için başarısız olursa, hepimiz özleyeceğiz!

Bir genç adam eksik. Cehenneme gidecek umudu çok korkmuş, radikal bir adım attı. Her şeyini bir Augustinerinnen monk, Tanrım lütfen en kesin yolu olduğuna ikna olma ve merit kurtuluş kaybedilir. Ancak, daha sonra bu radikal hareket, o bir güvence Tanrı'nın sevgi eksik olsun, düşünceleri tarafından işkence kaldı.

Kendisi ile birlikte dört saat günlük itiraflar en uç ihtiyacı tabi, ama hiçbir şey onu rahatladım. Son olarak, onun papaz onu tavsiye:

  • Luther, tek yapmanız gereken bu sadece Tanrı'nın Love!

Bunun için o bağırdı, "onu seviyor musun? Ondan nefret ediyorum!" Tanrı onu seviyor ve onu cennete alacak emin değil eğer o daha sonra Tanrı, sevemem yazdı. Ancak, yıllar sonra Romalılar için mektup üzerine bir ders hazırlarken, Luther hayatını değiştirecek bir ayet karşılaştı: "Ve sadece imanla yaşamak zorundadır" (ROM 1:17). Aniden Tanrı sevgisini kazanmak zorunda olmadığını fark ettim. Bunun yerine, orada onu bekleyen oldu. İnanç almaya ihtiyacı vardı.

Luther, daha sonra cennetin onu açtım sanki hissettim yazdı. O şimdi Tanrı'nın onu sevdim güvenmeyi etkinleştirildi. Şimdi ne düşündüğünü tahmin edeyim:

·        Bu güvence Tanrı'nın sevgi benden uzak mil uzakta. Bazen bu güvence soru ve şüpheler benim gibi biri için bile mümkün olup olmadığını merak ediyorum.

Kesinlikle, şüphe ve soru için birçok neden vardır. İncil bize Tanrı birçok güvence verir iken seviyorum, orada da sevgisini koşullu gibi görünüyor yapmak ayet sayısı ve imkansız koşul yerine getirmek zorundayız. Almak, örneğin, İbraniler 12:14:

·        Tüm erkeklerin ile barış içinde yaşamak ve kutsal olun; Kutsal hiç kimse Tanrı göreceksiniz.

Bu ayet, diğerlerinin yanı sıra, bir şüphe üreticisidir. İşte bazı şüpheler ortaya çıkarabilir:

·        Nasıl kutsal olması gerekir? Tamamen kutsal olan herhangi bir düşünce, motifler ve işler gibi görünmüyor. Onlar tüm günah dolu.

·        Belirli bir düzeyde ulaşmak gerekir kutsal olduğunu kaydedilebilmesi için önce? Bu ayet, Kutsal Peder beni ve benim performans ve değil Tanrı'nın armağanı bana olduğunu söylüyor. Neden o says o "her türlü çabayı olduğunu!"

·        İncil Çelişkiler topluluğu bu nedenle değil mi?

Bu soruları yanıtsız kaldığında gerçekten Tanrı'nın lütfu kendinden emin olabiliriz? Tam olarak değil! Sonuç olarak, bence biz Kitab'ı daha derin bakmak gerekir.

İsa nın eylemler genellikle aşk gibi bakmadı. Sürekli kendi öğrencileri eleştirdi. Bazen, sanki hiçbir şeyi doğru yapamadım. Sadece iki kere o inanç övgüyle kutsal ve her iki kez Yahudi – Canaanite kadının kaderi oldu (Matthew 15:28) ve Roma Centurion (Matthew 8:10) – asla müritleri. Onlara asla böyle bir şey söyledim:

·        Siz erkekler gerçekten birinci sınıf. Seni seçmek, yaptığım en iyi şeydi. Çabuk böyle öğreniriz ve, Ah, yani manevi!

İsa asla onları – tam olarak teşvik şekilde kazanmak ve bir sonraki sürdürmek! Göksel kaderlerini içinde onların güven yerine çoğu İsa nın öğretim onların güven zayıflatmak için görev yaptı. Ancak, müritleri ile yaptığı son söylem sonra İsa'nın Baba'ya dua etti. Bu dua, farklı bir bakış açısı, bir ilahi bir yanar! Ve olması gerektiği gibi İsa'nın havarilerine babası ama artık ele alıyor olmasıdır:

·        "Ben sana bu kime dünyadan bana verdiğin için koymuştur. Onlar senin vardı; Onlara söz itaat ettimve bana verdi. Şimdi bana verdiğiniz her şey sizden gelen biliyorlar. Sözler verdim için beni ve onları kabulverdi. Sizden gelen kesin olarak biliyorlardı ve bana yolladığın inandılar ." (John 17:6-8)

Belki de aşkın perspektiflerine fark çok sık bu şiirler okudum. Bu sözler İsa nın her zamanki gibi kelimelerin kınama "şeytan arkama geç gibi" ya da "erkekler izle benimle bir saatliğine bakamazsın?" temsil etmemektedir (Matthew 26:40).

Bunun yerine, İsa'nın sözleri diğer-dünyevi. Beceriksiz müritleri İsa dua ediyor, hakkında "sözünü... itaat ettim [bana verdiğin sözleri] kabul ettiler. Onlar sizden geldiğini ve bana yolladığın inandıklarını kesin olarak biliyordu."

Bu sözler şaşırtıcı ve kafa karıştırıcı. Bizim dünyevi bakış açısından, onlar değil bile O'nun sözü anlamak, yalnız O'nun sözü itaat et! Sadece bu noktada göstermek için her biri kendi beş yukarıdaki ifadeleri teklif edecek. Bu sözcüklerin tümü kendi anlayış eksikliği gösterilmektedir:

·        Thomas, "Tanrım, biz nasıl biz-ebilmek bilmek yolu, nereye gidiyoruz bilmiyor musun?" dedi. (Yuhanna 14:5)

·        Philip dedi ki, "Tanrım, bizi baba göster ve bu bizim için yeterli olacaktır" (Yuhanna 14:8), habersiz zaten İsa baba görmüş.

·        Judas (Judas Iscariot değil) dedi ki, "ama, Tanrım, neden bizim için ve dünya için değil kendinizi gösterin düşünüyorsunuz?" (John 14:22)

·        Bir başkasına, bazı müritleri söyledi "diyerek ne demek, 'kısa bir süre içinde sen-ecek görmek beni daha fazla ve sonra bir süre sonra küçük, göreceksiniz' ve 'Baba'ya gidiyorum çünkü'?" Sordular devam etti, "ne o 'biraz while' tarafından anlama geliyor? Ne dediğini anlamıyoruz." (John 16:17-18)

·        O zaman İsa nın müritleri söyledi, "Sen olmadan konuşma figürleri ve net konuşuyorsun şimdi. Şimdi her şeyi biliyorsun ve sen bile yapmak görebilirsiniz kimse size soru sormak gerekiyor. Bu bize Tanrı'dan geldi inanıyoruz yapar"(John 16:29-30), ama onlar kendi inancını inkâr hazır

Bu cahil ifadeler elçileri için olağandışı değildi. Sık sık onların ana hakkında clueless benziyorlardı ve İsa bunu bildirmek tereddüt değildi. Ancak, biz İsa'nın babası için konuştuğumda, farklı bir bakış açısı algılıyorlar. Bu yükseklikten tamamen farklı bir manzara, bir öğrencileri "sözünü tutmuş ki!" hangi aracılığıyla öğreniyoruz görüntülemeye davet ediyoruz Zarif göksel gerçek bu.

Bu ayrım dünyevi mesaj ve göksel bir arasında garip bir anormallik olduğunu düşünebilirsiniz. Ancak, bu aynı ayrım kitap bulunur. Sadece birkaç örnek almama izin ver.

Peygamber Kiralık Balaam da görünüm aynı bu dağ baştan verilmiş. O King of Moab tarafından Balak, İsrail lanet okumak için kiralanmış olduğunu . Ancak, Tanrı sadece ne o ona ortaya koyacaktır söylemek Balaam uyarmıştı. Tanrı, böylece o sis nüfuz ve gerçeği Tanrı'nın bakış açısıyla görmek gözlerini açtı. Ve bu ne gördüyse:

·        Kim secde düşer ve gözleri açılmış Yüce bir vizyon gören Tanrı'nın sözlerini işiten bir kahin: "ne kadar güzel, çadırlar, O Jacob, yaşayan herkes, Ey İsrail var!" (Sayıları 24:4-5)

·        "O Jacob kötülükte gözlenen değil, ne de kötülük İsrail gördü. Tanrı onun Tanrı olduğunu ve Not kralın Bunlar arasında olduğunu." (Sayı 23:21)

Muhtemelen az 40 yıl çölde dolaşıp sonra özellikle "Jacob'ın çadır hakkında güzel" oldu. Balam, aşkın bir gerçeklik vararak. Açıkça, Jacob yılında brüt "kötülük" ve "kötülük" İsrail hiçbir sıkıntısı vardı, ama bu değil ne Tanrı görüyordum! O farklı bir gerçeklik, bir aşkın bir görür. O başından sonuna görür. İsa da onların zafer, nereye biz zaten oturmuş, şan O'nun elçileri gördüm "İsa'nın kutsal realms İsa" (Ephes. 2:6).

Ne zaman bizim biz tövbe Tanrı gözünde, bizim durum dramatik dönüşür. Biz bu işlemi yaptığınızda, sevgili oğlu nerede oturup, Krallığı içine taşınır "İsa'nın kutsal realms İsa." Biz onun gemi Zafer olur.

İş uzun davası sırasında Tanrı'ya karşı çok aceleci suçlamalar yapılmış. Ancak, Tanrı'nın getirdiği ezici ücretleri karşı iş 's üç arkadaş:

·        "Seni ve iki arkadaşını kızgınım, çünkü sen bana konuşma değil olarak uşağım iş sahiptir doğru olanı. Şimdi yedi boğalar ve yedi rams ve uşağım iş gidip bir burnt sunan için kendinizi feda. Uşağım İş senin için dua edecek ve onun duasını kabul ve sizinle uğraşmak değil, çılgınlık göre. Bana olarak uşağım iş sahiptir doğru olanı konuşma değil." (İş 42:7-8)

Bu nedenlerle mahsustur. Öncelikle, iş üç arkadaşları vardı daha Tanrı'nın çok kötü konuştum gibiydi. İkincisi, Tanrı, aleyhine olan kanıtların aksine, iş doğru onu konuşmuştu dedim! Açıkçası, bu doğru değildi, ya da oldu? Tanrı'nın ilahi açısından, iş sadece iki kez düşüncesizce sözleri tövbekar (iş 42:6; 40:4-5), ve tüm forgiven. İş de tüm onun adaletsizlik (1 John 1:9) temizlenmiş ve bu dünyadaki bütün fark etti!

Zamansal – aşan ilahi açısından tüm bu dünyevi arızaları ve günahları vardır. Tanrı, bizim gibi görmüyor. Dünyevi kör iken için değil, o bir yüksek ve ebedi gerçek, kimse içinde herşey tertemiz görüyor, nerede sevgi ve doğruluk çıkarmak--dan bizi yapan her şeyi yaltaklanmak utanç içinde görme.

Sodom yaşamış ve isteyerek partook onun hayatında çok . Sodom'ın günahkârlık, çok aceleyle araştırmak için geldi iki melek onları uzakta onun eve hareket ederken, sabahın erken saatlerinde, onun kasabaya sonucu olmadan onları göndermek umut.

Hayatının her adım ile uzlaşmaya kirli. Hatta sarhoş oldu ve iki kızı ile seks yaptım. Ancak bu çok konu hakkında son söz değildir. Yeni Ahit'te Tanrı'nın gözünde çok tamamen farklı bir ışık, "dürüst bir insan" olarak kabul edildi, biz bulmak (2 Petrus 2:7).

İncil, iki farklı gerçekleri konuşuyor. İlk gerçek göre biz Tanrı'nın standartları düşmüş (Rom. 3:23) ve kınama hak (Rom. 6:23). Ancak, ilk koz başka bir gerçeklik vardır. Nerede "merhamet yargı üzerinde James göre zafer!" bir gerçekliktir 2:13. Herhangi bir yerde kim çağrı Tanrı üzerine kaydedilmiş olacaktır yeni kreasyonlar Christ-çocuk ışığın nerede bir gerçekliktir (Rom. 10:13).

Bir insan açısından, İbrahim manevi başarısız olmuştu. Sürekli olarak Allah'ın vaatlerine şüphe . Sonra bile ona göründü ve söz Yahweh Sarah taahhüt edilen oğlu ertesi yıl, bir kez daha dışarı wimped İbrahim doğum ve sevgili kız kardeşi olarak kapalı geçti.

Sonuç olarak, bilgisiz kralı Sarah kendi haremine yakaladı. Ancak, o seks önce Tanrı Gerar tüm ulus bir hastalık ile vurdu. Daha sonra Kral bir rüya olduğu ortaya çıktı ve onu Sarah kocası İbrahim dönmek için talimat verdi.

Şok Kral sonra İbrahim hakkında onun aldatma karşı karşıya. İbrahim onun korkaklık başvurdu:

·        "Kendime, 'kesinlikle yok bu yerde Tanrı korkusu olan ve karım yüzünden beni öldürecekler.'...Ve Tanrı beni babamdan dolaşmak vardı ne zaman ev, söylediğim, ' Bu nasıl aşk bana gösterebilir: gidiyoruz, her yerde söyle bana, "Kardeşim o." ' "(Genesis 20:11-13)

İbrahim'in vefasızlığın uzun bir geçmişi vardı. Ne zaman Tanrı kralın rüyasını içinde ortaya çıkmıştı bu rağmen o bazı tüm Kitap'ta en derin kelimeler çıkardı:

·        O bir Peygamberve senin için dua edeceğim ve sen yaşayacaksınolduğu için Şimdi adamın karısı, dönüyoruz. Ama onu döndürmezse, sen ve senin ölür emin olabilir." (Genesis 20:07)

Hatta İbrahim Tanrı bu yüzden iyice rezil sonra Tanrı'nın sadık kaldı. Kendi başarısızlıkları rağmen İbrahim onun "Peygamber!" kaldı. Bunun yanı sıra, korkak başarısızlık İbrahim Kral'a dua gerekirdi!

Kral, diye düşündüm ne tür bir Tanrı bu kadar kopuk peygamberler olarak seçtiği! " Ancak, Tanrı'nın sevgi ve onun başarısız olan Peygamber için koruma tereddüt değil.

Tanrı gördüğümüz gibi görmek değil. Bizi merhametli gözleriyle gördü. Sık sık biz kaydedilmesi için yeterli inanç eksikliği endişe ediyoruz. Ancak, İbraniler 11 – bu "Şöhretler Salonu inanç" know-bize örnek teşkil eden inanç inanılmaz Portreler verir. Ama yakından okursak biz-ecek var olmak okumak ne şok.

İbraniler bize verdiği "İbrahim baba olmaya etkin olduğunu" söyler (İbranice 11:11). Ancak, o kadar inanıyordu görünmüyordu. Biz de böyle anlatılır "[Musa] yaptı Mısır, değil korkan Kral'ın öfke imanla (İbranice 11:27). Ancak, özgün hesabın bize Musa korku!

İnanç benim favori örnek İsrailoğulları Saygılar:

·        İmanla insanlar Kızıl Deniz gibi kuru topraklarda geçti; Ancak Mısırlılar bunun çalışınca, onlar boğulmuş. (İbraniler 11:29)

Bu inanılmaz! İsrail inanç bir model başka bir şey oldu. Orijinal Exodus hesap söyler onlar onlar yaklaşırken Mısır arabaları duyduktan sonra Musa karşı isyan !

Dünyevi bir bakış açısıyla, İsrail değil ama üzgünüm bir karışıklık oldu. Allah'ın Rahman açısından! İşte onun düşünce içine bir bakış:

·        Ama Tanrı'nın bizim için kendi aşk bu göstermektedir: Biz hala günahkarlar iken, Mesih bizim için öldü. Biz şimdi onun kanıyla haklı olduğundan, daha ne kadar biz Allah'ın gazabı onun sayesinde gelen kaydedilmiş olacaktır! Ne zaman biz Tanrı'nın düşman olsaydı, ona oğlunu ne kadar fazla ölümün ötesine Mutabakattan için having be uzlaşma, biz onun ömrü boyunca kaydedilmiş olacaktır! (Romalılar 5:8-10)

Tanrı'nın mantığı hem aydınlatıcı hem de ikna edici. Henüz günahkarlar onun düşmanları bile biz... bizim için yüksek fiyat ödemek eğer arkadaşlarını yaptık şimdi bu yatırımını koruyor!

Belki de bir benzetme yardımcı. Önemsiz-bahçeye gitmek ve çökmüş bir Model T Ford fahiş bir fiyat için satın ve önümüzdeki birkaç yıl içinde özgün formuna geri geçirmek, sonra atmak? Kesinlikle değil! Şimdi, hazine ve onu korumak için ne yapabilirim!

Tanrı, bütün insanlık için fiyat ödedi. Sonuç olarak, her kim ona gelir, o da hiçbir şekilde döküm olacak (John 6:37). Hatta onu reddedenler sürdürür.

O David, onun Kral takip. David sadece Tanrı'nın en kötü hak kazanmıştır. Tanrı her şeyi David vermişti ama bu David tatmin etmedi. İstediği bir kadın gördü ve düz-se bile o zaten evli kaldı o götürdü. Eğer bu yeterli değildi, onun günahı kadar kapsayacak şekilde Bathsheba'nın kocası öldürdü.

Ancak, Tanrı'nın alay edecek değildi. Günah bir fiyat gerektirir. David's rağmen birçok dua Tanrı Bathsheba'nın yenidoğan aldı. Ancak, o yeniden tasarlandı ve David onun çocuğunu "Süleyman," İbranice "Shlomo," form "Şalom" anlamı Barış adında. Görünüşe göre David bu çocuk barış Tanrı ve onun arasında büyü umuyordum. Ama nasıl David böyle bir günah lekeli ilişkiden iyi şeyler bekliyor olabilir. Ancak Tanrı'nın başka bir adı vardı:

·        Sonra David karısının Bathsheba teselli ve ona gitti ve onunla yatıyordu. Bir oğul doğurdu ve Süleyman ona vermişler. Lsipariş onu sevdim; ve Nathan onu yapmıyorsun adlandırmak için peygamber aracılığıyla word Lsipariş onu sevdiği için gönderdi. (2 Samuel 12:24-25)

David kadar umutlu olmamıştı. Solomon barış çocuk olmak, Tanrı'nın gözünde "Yapmıyorsun" ("Tanrı'nın sevgili") olduğunu. Dünyevi bir bakış açısıyla, David ve yeni eşi bir şey Tanrı'nın cezası ama hak etmiyordu. Ancak David'in dua duydum, onun günahı affetti ve bütün ilişki temizlenmiş. Bunun üzerine, tüm David'in oğlu dışında İsrail sonraki kralı Solomon Tanrı seçti.

Kalbi, sertleştirilmiş Paul, hatta onun işkenceci oldu. Sadece Hıristiyanlar öldürdü, ama aynı zamanda İsa küfretmek için onları zorladı. Daha kötü bir şey düşünemiyorum. Ancak, Paul açıkladı:

·        Mesih günahkarlar kime kötü olduğumu... kurtarmak için dünyaya geldi. Ama bana, en kötü günahkarlar, Mesih İsa sınırsız sabrı örneğin ona inanıyorum ve sonsuz yaşam almak isteyenler için böylece görüntüler o nedenle ben merhamet gösterildi. (1 Tim. 1:15-16)

Paul bağışlaması kimse-en kötü günahkarlar için genişletmek için Tanrı'nın hazırlık örneği olarak görev yaptı. Tanrım Paul affetmeyi istekli olsaydı, kimse ona gelecek affetmeye hazırdım!

Kral Manasseh rahmet başlıca örneklerinden oldu. En kötü en kötü biriydi. Kudüs'te 55 yıl boyunca hüküm süren ve salih kan ile şehir boğulmuş. Kutsal kitap bize Kenanlılar beterdi bildirir. Ancak, hatta Manaşşe Tanrı ' nın merhameti günahlarından pişman bulundu (2 ev 33:10-13).

Anlamı açıktır. Tanrı affetti ve Manaşşe, en kötü en kötü geri yüklediyseniz o kesinlikle olumlu adı arayan herhangi bir yanıt!

Yine ne düşündüğünü tahmin edeyim:

·        Şey, herkes onların günahlarını itiraf gibi görünüyor kurtuluş olun. Peki ya daha önce bahsedilen ayet ama hangi diyor "takip Hazretleri o olmasaydı bir oldu Tanrı mı?"

Evet, İbraniler kitabı kutsal Esau örnek üzerinden devam etmek anlamına gelir gösterilmektedir:

·        [Görmek] diye herhangi bir zampara veya saygısız biri gibi Esau, onun doğuştan gelen hakları satan bir lokma yemek için orada olmak. Gerçi o bu [nimet] aranan tevbe için bulduğunu yer için nimet devralmak istediği zaman, daha sonra o reddedildiğini, özenle gözyaşlarıyla biliyorum. (İbraniler 12:16-17; NKJV)

Esau günahları reddedildi değildi-hepimiz günahkarız. O çünkü o reddedildi isteksiz tevbe o Tanrı'nın şeyler saygısı değil olduğunu gösteren o bir kase çorba, için onun doğuştan gelen hakları satmıştı. Her ne kadar babasının nimet kaybetmesi üzerine ağladı, Tanrı'nın şeyler ona sadece aptallık değildi.

Nasıl Tanrı'nın bizi kabul edersen? Biz bu soruyu cevaplamak için abartılardan eksikliği. Paul, bu şekilde Tanrı'nın aşkı yazdı:

·        Dua ediyorum sana, köklü ve aşk, kurulan nasıl geniş kavramak için güç, Azizler, birlikte olabilir ve uzun süre ve yüksek ve derin aşk İsa ve Tanrı'nın dolgunluk ölçmek için dolu olabilir bilgi--aşan bu aşk bilmek olduğunu. (Ephes. 3:17-19)

Bizim için Tanrı'nın sevgi "bilgi surpasses." bir aşk olduğunu söyledin Neden o zaman biz bunu görmüyor musun? Neden Tanrı bizim Şanlı bu gerçeği bize belirsizlik içinde yürümek neden karanlık? Belki de ışık için hazır değiliz. İsa'nın müritleri söyledi gibi henüz onları görmek için iyi olmaz bazı gerçekleri vardı:

·        "Çok daha, daha fazla dayanamayacağım artık söylemeliyim." (John 16:12)

Biz de çadır İsrail ve kesinlikle kendi zafer güzelliği seyretmek için tahammül edemiyorum. Bence bizim zafer görebilseydin, biz birbirimizi ibadet diyen C.S. Lewis oldu.

Ancak, bazen bu aşkın gerçek bir an için gözlerimizi açık. Örneğin, Paul olanlar kaydediliyor, "biz... İsa'nın [sweet] aroma olduğunu" iddia ediyor (2 Cor 2:15). Bu bizim için harika bir şey! Nasıl biz, tüm bizim manevi siğiller ile İsa'nın kokusu meydana gelen!

Ancak, bu ışık sürekli dozlarda idare edemiyorlar. Biz bu ışık karlı bir şekilde asimile etmeye zihinsel olgunluk eksikliği. Bu nefes-cekti var olmak benim son ki hayati ve kanlı Zincir testere yaralanması kan havuzunda düşünce yalan söyledim. Aniden, yalnız olmadığımı fark ettim. Bu yüzden ekstazi olduğunu Tanrı'nın varlığı tarafından üstesinden oldu. Ben öldüm, Tanrı benimle olacağını ve bunun tamamen güvenli ve onun tarafından sevilen olsa bile biliyordum.

Mucize eseri kurtarıldı ve hastanede recuperating önümüzdeki dört gün geçirdim. İkinci gün, ben yarım cut off bileğimi egzersiz veya onun işlevsellik kaybı olurdu benim cerrah uyardı. Ancak, benim ilahi karşılaşma sonra beni kurtaran Tanrı herhangi bir egzersiz olmadan elimi geri yüklemek için çok iyi olduğuna ikna oldu. Bu egzersiz değil ve olabilir gibi geri değildi.

-Benim anlayışım - benim İlahiyat ne Tanrı bana ortaya için yukarı ölçmek değil. Tanrı her şeye kadir olduğu için ben hiçbir şey yoktu yanlış düşünmüştü. Şimdi anlıyorum, Tanrı'nın çok güçlü olmasına rağmen bu dünyevi sorumluluklarımın beni rahatlatmak değil.

Belki bile tüm bu ayetlerin imbibing sonra sen hala ile kararsızca Tanrı'nın sevgi ve kurtuluş hakkında kalır. Kesinlikle sıra dışı değil. Bazen, hatta kelime bilgisi bize her yerde almayacağız biz ne gitmek, ne de o-meli. Tanrı-değil inşa hayatımızı biz kendimizi kendi kendine yeten yalnız olurdu böylece bilgelik. Bunun yerine, her zaman aşağı alçak gönüllü dua – biz ve bizim bilgelik yeterli olmadığı bir bildirim bağlıdır vardır. Biz onun müdahale gerekir.

Ve araya girecek! Biz Rabbimize güvencesi için onun sevgi ve bizim kurtuluş hakkında sormak, onun iradesine göre sormak ve, bu nedenle, o cevap verecektir emin olabilirsiniz.





No comments:

Post a Comment