Thursday, November 14, 2013

FINNISH: Evankeliumin ja pelastuksen ytimessä: Jumalan rakkaus


Veli Daniel
Lisää hienoja blogeja kuin tämä mene Danielin blogiisi sivuilla osoitteessa: www.Mannsword.blogspot.com

Evankeliumin ja pelastuksen ytimessä: Jumalan rakkaus

Siksi Jumala niin rakasti maailmaa, että hän lähetti poikansa kuolemaan puolestamme! Jos emme näe tämän totuuden ydin kaikki hänen ja tekemiset, kaipaamme ulos!

Yksi nuori mies oli kateissa ulos. Kauhuissaan mahdollisuus helvettiin, hän otti radikaali askel. Hän menettänyt kaiken hän oli tulossa Augustinian munkki, vakuuttunut siitä, että tämä oli varmin tapa miellyttää Jumalaa ja ansioita pelastukseen. Vaikka tämä radikaali liike hän kuitenkin pysyi kiduttaa ajatuksia helvetin puuttuu Jumalan rakkauden varmuutta.

Hän tehdään itse äärimmäisissä riistäminen sekä neljä tuntia päivittäin tunnustuksia, mutta mitään helpottunut häntä. Lopuksi nuorimpien neuvonut häntä:

  • Luther, kaikki sinun tarvitsee tehdä on vain rakastaa Jumalaa!

Hän karjui takaisin, "Love Him? Vihaan häntä!" Hän kirjoitti myöhemmin, että hän ei voinut rakastaa Jumalaa, jos hän ei voinut olla varma, että Jumala rakasti häntä takaisin ja saa hänet taivaaseen. Kuitenkin vuotta myöhemmin valmistellaan opetus Kirje roomalaisille, Luther kohtasi jae, joka muuttaa hänen elämänsä: "Ja vanhurskas on elävä uskosta" (Room. 1:17). Hän äkkiä tajusi, että hän ei tarvitse ansaita Jumalan rakkauden. Sen sijaan se oli siellä odottamassa häntä. Hän tarvitsi vain ottaa sen uskossa.

Luther kirjoitti myöhemmin, että tuntui kuin taivaan portit oli avannut hänelle. Hän oli nyt käytössä luottaa, että Jumala rakasti häntä. Saanen arvata mitä ajattelet nyt:

·        Tämä varmuus Jumalan rakkaus on kilometrin päässä minusta. Joskus ihmettelen, onko tämä varmuus on jopa mahdollista, että joku kuten minä, joka epäilee ja kysymyksiä.

Varmasti on monia syitä epäillä ja kysymys. Vaikka Raamattu antaa meille monta takeet siitä, että Jumala on rakkaus, on myös useita runoja, jotka tekevät tuntua hänen rakkautensa on ehdollinen ja meidän täytyy täyttää joukko mahdoton olosuhteet. Esimerkkinä Hepr 12:14:

·        Elää rauhassa miehistä ja Pyhä; ilman pyhyyttä kukaan ei Katso herra.

Tämä jae muun muassa on epäilemättä tuottaja. Tässä muutamia epäilyjä, se voi tuottaa:

·        Kuinka pyhä täytyy olla? Se ei Näytä, että mitään ajatuksia, motiiveja tai teot ovat täysin pyhä. Ne ovat kaikki synnin saastuneella.

·        On olemassa tietty pyhyyttä, jota on saavutettava ennen kuin voi tallentaa? Tämä jae sanoo, että pyhyyden on minusta ja minun suorituskyky ja Jumalan lahja minulle. Joka on miksi se sanoo "tehdä kaikkensa!"

·        Eikö Raamattu siis kokoelma ristiriitoja?

Voimme todella olla varma Jumalan armo kun nämä kysymykset jäävät vaille vastausta? Ei täysin! Katson siksi, että meidän on ryhdyttävä Raamattua syvemmältä.

Jeesuksen toimet eivät usein näyttävät rakkautta. Hän arvosteli jatkuvasti omia opetuslapsiaan. Joskus näytti siltä, että he eivät voineet tehdä mitään oikein. Hän kiitti uskoa vain kahdesti Raamatussa, ja molemmilla kerroilla pakanat-kanaanilaisnaisen usko sai (Matt. 15:28) ja roomalainen sadanpäämies (Matthew 8:10) – koskaan opetuslapsilleen. Hän ei koskaan kertonut heille mitään tällaista:

·        Miehet ovat todella ensimmäisen luokan. Valitessamme teidät oli parasta, mitä olen ikinä tehnyt. Olet niin nopeita oppijoita ja Oi, niin hengellinen!

Jeesus ei koskaan kannustaa heitä – ei juuri tapa voittaa ja ylläpitää seuraavat! Rakentamisen luottamuksensa taivaallisen kohtalonsa sijaan monet Jeesuksen opetusta tarjolla heikentävät heidän luottamustaan. Jälkeen lopullisen esityksensä opetuslastensa kanssa Jeesus rukoili Isää. Tämän rukouksen valaisee eri näkökulmasta, taivaallinen! Ja tämä on niin kuin pitääkin, koska Jeesus ei enää käsittelee hänen opetuslapsensa, mutta hänen isänsä:

·        "Olen osoittanut teille niille, joita annoit minulle maailmasta. He olivat sinun; annoit heidät minulle ja he tottelivat sanasi. Nyt he tietävät, että kaikki olette antaneet minulle tulee sinulta. Sillä annoin sanat annoit minulle ja he hyväksyivät ne. He tiesivät varmuudella että tulin sinua, ja he uskoivat , että lähetitte minulle." (Joh. 17:6-8)

Ehkä olet lukenut nämä jakeet liian usein huomata niiden ylivertainen näkökulmasta. Nämä sanat eivät edusta Jeesuksen tavallista sanat epäluottamuslause, kuten "get behind me Saatanan" tai "Voisi te miehet pidä katsella minua tunnin?" (Matthew 26:40).

Sen sijaan Jeesuksen sanat ovat vihanpitoaan. Noin haparoivaa opetuslapset Jeesus rukoilee "he tottelivat sana... he hyväksyivät [sanat annoit minulle]. He tiesivät varmuudella tulin teidän, ja he uskoivat, että lähetitte minulle."

Nämä sanat ovat hämmästyttävää ja hämmentävää. Maallinen näkökulmasta ne eivät edes ymmärtää hänen sanaansa, saati tottelevat hänen sanaansa! Asian havainnollistamiseksi, lainaan viiden edellisen lausunnoissaan jokainen. Kaikki nämä sanat osoittavat ymmärretty:

·        Tuomas sanoi hänelle: "Herra, emme tiedä minne olet menossa, joten miten voisimme tuntea tien?" (Joh 14:5)

·        Philip sanoi: "Herra, Näytä meille isä ja se riittää meille" (Joh. 14:8) tiedä, että he olivat jo nähneet Jeesuksen isä.

·        Juudas (ei Juudas Iskariot) sanoi: "mutta, herra, miksi aiotte näyttäydyt meille että koko maailmalle?" (John 14:22)

·        Jotkut hänen opetuslapsensa sanoivat toisilleen "mitä hän tarkoittaa sanomalla,"hetken näet minut enää ja hetken kuluttua näkyviin minua,"ja"koska aion isä'? " Ne kyseli, "mitä hän tarkoittaa"little while"? Emme ymmärrä, mitä hän sanoo." (John 16:17-18)

·        Sitten Jeesuksen opetuslapset sanoi: "nyt puhut suoraan ja kielikuvat. Nyt näemme, että tiedät kaiken ja että sinun ei edes tarvitse ketään kysyä kysymyksiä. Tämä tekee meistä uskovat, että tulitte Jumalalta"(John 16:29-30), mutta ne olivat lähes valmis kieltää uskonsa

Nämä tietämätöntä lausuntoja ei ollut epätavallista, että apostolit. He näyttivät usein hajuakaan Mestariaan, ja Jeesus ei epäröi kertoa heille tämä. Kun Jeesus puhui isälleen, pidämme eri näkökulmasta. Nämä korkealta meitä kehotetaan lukemaan täysin erilainen maisema, jonka avulla opimme, että opetuslapset "pitänyt sananne!" Tämä on armollinen taivaan todellisuutta.

Luulisi, että tämä ero maallisen viestin ja taivaallinen välillä on outoa anomalia. Erottaminen löytyy läpi koko Raamatun. Haluan mainita vain muutaman esimerkin.

Tämän saman vuoren huipulla oli myös myönnetty profeetta-for-vuokraus Bileam näkymä. Hän oli vuokrannut Moab kuningas Baalak, kirota Israelia. Jumala oli kuitenkin varoittanut Bileam sanoa vain mitä hän paljastaa hänelle. Jumala oli avannut hänen silmänsä, jotta hän voisi päästä sameus ja nähdä todellisuus Jumalan näkökulmasta. Ja tämä on mitä hän näki:

·        Oraakkeli kukaan, joka kuulee Jumalan, joka näkee näyn Kaikkivaltias, joka kuuluu nujerrettu ja joiden silmät avautuvat sanat: "kuinka kaunis olet telttoja, O Jacob, asunnon paikoissa, oi Israel!" (Luvut 24:4-5)

·        "Hän ei ole noudattanut Jacob syntiin, eikä onko hän nähnyt pahuutta Israelissa. Herra hänen Jumala on hänen kanssaan, ja huutaa kuningas on joukossa." (4Moos. 23:21)

Oli luultavasti melko vähän "kaunis" noin Jaakobin telttoja, varsinkin kun vaeltaa 40 vuotta erämaassa. Bileam oli katselemme tuonpuoleista todellisuutta. Tietenkin oli brutto "vääryyden Jacob" ja pulaa "pahuutta Israelissa", mutta tämä ei ole mitä Jumala nähdä! Hän näkee eri totta ylivertainen yksi. Hän näkee lopun alusta. Jeesus näki hänen apostolit komeudessaan kunniaa, jossa olemme jo istuvat "Kristuksessa taivaallisissa maailmoissa Jeesuksen" (Ephes. 2:6).

Herran silmissä meidän status muuttuu dramaattisesti kun teemme parannuksen synneistämme. Kun teemme niin, me aari kiihko jossa istumme hänen rakkaan poikansa valtakuntaan "Kristuksessa taivaallisissa maailmoissa Jeesus." Tulemme hänen alusten kunniaa.

Työ oli tehnyt monia ihottuma syytteet Jumalaa vastaan pitkä oikeudenkäynnin aikana. Kuitenkin Jumala toi masentava syytetään Jobin kolme kaveria:

·        "Olen vihainen sinulle ja kahdelle kaverilleen, koska et ole puhunut minulle mikä on oikein, niin minun palvelijani Job on. Joten nyt seitsemän sonnien ja seitsemän rams ja mene minun palvelijani Job ja uhrata polttouhri itsellenne. Minun palvelijani Job rukoilevat sinua, ja minä hyväksyn hänen rukouksensa ja koske sinua mukaan teidän hulluutta. Voit ole puhunut minulle mikä on oikein, niin minun palvelijani Job on." (Job 42: 7-8)

Tämä on erikoinen monista syistä. Ensinnäkin työ näytti puhuneet paljon pahempi Jumalan kuin oli kolmen ystävänsä. Toiseksi kaikki Jumala, näyttöä vastaan, sanoi että työ oli oikein hänestä puhunut! Tietenkään tämä ei ollut oikea, vai oliko se? Kääntyvät Jumalan taivaallinen näkökulmasta työ vain pois kahdesti ihottuma sanansa (työ 42:6; 40:4-5), ja kaikki oli annettu anteeksi. Työ oli myös puhdistettu hänen kaikesta vääryydestä (1 Joh.1:9), ja että tehdään kaikki ero maailmassa!

On taivaallinen näkökulma, joka ylittää ajallinen – kaikki tämä-maallisia epäonnistumiset ja synnit. Jumala ei näe kuin me. Vaikka hän ei ole sokea maallisen, hän näkee korkea ja ikuisesta todellisuudesta, yksi jossa kaikki on pyyhitty puhtaaksi, jossa rakkaus ja vanhurskauden poistaa näkyvistä kaikki, joka saa meidät punastumaan häpeästä.

Paljon asuivat Sodomassa ja mielellään söi sen elämään . Kun kaksi enkeliä tutkimaan Sodoman syntisyydestä, paljon hätäisesti ilmestyi karannut niitä kotiinsa, toivoen toimittaa niitä aikaisin aamulla ilman seurauksena hänen kaupunkiin.

Jokaisessa vaiheessa hänen elämänsä oli likaiset kompromisseilla. Hän jopa sai humalassa ja seksiä kanssa hänen kaksi tytärtään. Tämä ei kuitenkaan ole viimeinen sana paljon. Uuden testamentin löydämme Jumalan silmissä paljon pidettiin aivan eri valossa, koska "vanhurskas mies" (2 Piet 2:7).

Raamattu puhuu kahden eri todellisuuden. Mukaan ensimmäinen todellisuus on jääneet Jumalan standardeja (Room. 3:23) ja purkaa (Room. 6:23). Kuitenkin on toinen todellisuus että trumps ensimmäinen. On totta, jos "armon voittaa tuomion!" mukaan James 2:13. On totta, missä olemme uusia luomuksia Kristuksessa – lasten valo, jossa jokainen, joka huutaa avuksi Jumalaa, pelastuvat (Room. 10:13)!

Ihmisen näkökulmasta Abraham ollut hengellinen pystytty. Hän epäili jatkuvasti Jumalan lupauksiin. Vaikka Herra ilmestyi hänelle ja lupasi, että Sarah synnyttäisi luvattu poika Abraham jälleen wimped, seuraavana vuonna ja sujui rakkaan sisarensa.

Näin ollen tietämätön kuningas tarttui Sarah haaremissaan. Kuitenkin ennen kuin hän voisi harrastaa seksiä hänen kanssaan, Jumala iski koko kansa Gerar sairaus. Hän ilmestyi unessa kuningas ja varjeli Sarah palaa miehensä Abraham.

Järkyttynyt kuningas sitten kohtaamaan Abraham hänen petos. Abraham otettu hänen pelkuruus:

·        "Sanoin itselleni,"ei varmasti ole pelkoa Jumala tässä paikassa ja ne tappavat minut koska vaimoni."...Ja kun Jumala oli minulle vaeltaa isäni kotitalouden, sanoin hänelle, "Tämä on, miten voit näyttää rakkautta minulle: kaikkialla mennään, sanoa minulle,"Hän on veljeni." ""(Genesis 20:11-13)

Aabrahamin uskottomuus oli pitkään. Tästä huolimatta kun Jumala näytti kuningas unta, hän lausui jotkut syvimmän sanat kaikki kirjoitukset:

·        Nyt palata miehen vaimo, sillä hän on profeettaja hän rukoilee sinun ja elät. Mutta jos et palaa hänelle, voitte olla varmoja, että sinä ja kaikki sinun kuolee." (1Moos. 20:7)

Vaikka Abraham oli epäsuosioon Jumala niin perusteellisesti, Jumala pysyi uskollisena. Huolimatta hänen puutteita Abraham oli hänen "profeetta"! Tämän lisäksi pelkurimainen epäonnistuminen Abraham täytyy rukoilla kuninkaan!

Kuningas ehkä ajatellut "millainen Jumala on se, että valitsee niin vähän elämää myöskin!" Kuitenkin Jumalan rakkautta ja suojelusta profeettansa puute horju.

Jumala ei näe näemme. Hän näkee meille armollinen silmin. Pelkäämme usein, ettei meillä ole tarpeeksi uskoa tallennetaan. Hepr 11 – se on tietää kuin "hall of fame uskon" – antaa meille uskomaton muotokuvia esimerkillinen uskon. Mutta jos lukee tarkasti, olemme järkyttynyt siitä, mitä luemme.

Heprealaiskirje kertoo, että uskosta "Abraham oli käytössä isä" (Hepr. 11:11). Kuitenkin se ei tunnu, että hänellä oli suuri luottamus. Sanotaan myös, että "uskosta [Mooses lähti Egyptistä, pelkää kuninkaan viha (Hepr. 11:27). Kuitenkin alkuperäisen tilin kertoo, että Mooses pelkäsi!

My favorite esimerkiksi uskon osalta Israelin lapsille:

·        Uskon ihmiset läpi Punaisenmeren kuin kuivalla maalla; mutta kun egyptiläiset yritti tehdä niin, he hukkuivat. (Hepr 11:29)

Tämä on uskomatonta! Israel oli kaikkea muuta kuin malli uskossa. Alkuperäisen Exodus tilin kertoo, että he kapinoivat Moosesta kuullessaan Egyptin sotavaunut lähestyy!

Maallinen näkökulmasta Israel oli surullinen sotku, mutta ei Jumala armollinen näkökulmasta! Tässä on Hangon osaksi hänen ajattelunsa:

·        Mutta Jumala osoittaa rakkautensa meitä tässä: kun me vielä olimme syntisiä, Kristus kuoli meidän puolestamme. Koska meillä on nyt perusteltua hänen vertaan, kuinka paljon enemmän meidän pelastuvat Jumalan vihasta kautta häntä! Sillä jos kun olimme Jumalan vihollisia, meillä oli sovitettu hänelle kuoleman ja hänen poikansa, kuinka paljon asumuserotuomion, on meidän pelastua hänen elämänsä kautta! (Room. 5:8-10)

Jumalan logiikka on valaiseva ja vakuuttava. Jos hän oli valmis maksamaan korkeimman hinnan, kun olimme vielä syntisiä hänen vihollisensa ei hän suojeltava sijoituksensa, nyt kun olemme tehneet hänen ystävänsä!

Ehkä tilannetta voisi auttaa. Jos mennä roskapostina pihalla ja ostaa raihnainen T-mallin Ford kalliin hinnan ja sitten käyttää usean seuraavan vuoden ajan palauttaa sen alkuperäisessä muodossa, sitten hävittää se? Ehdottomasti ei! Voit nyt ihailla sitä ja tehdä, mitä voisi säilyttää!

Herramme maksoi hinnan koko ihmiskunnalle. Näin ollen kaikki, jotka tulevat hänen luokseen, hän itse mitenkään heittää ulos (John 6:37). Hän jopa noudattaa niitä, jotka kieltäytyvät häntä.

Hän jatkoi hänen kuningas. David ansaitsi vain pahin Jumalalta. Jumala oli antanut David kaiken, mutta tämä ei täytä David. Hän näki naisen hän halusi, ja hän otti häntä, vaikka hän oli jo naimisissa. Jos tämä ei riitä, hän tappoi Batseban aviomies peittää syntinsä.

Kuitenkin Jumala ei tule pilkata. Sin vaatisi hinta. Huolimatta Daavidin monet rukous Jumala otti Batseban vastasyntynyt. Hän on suunniteltu uudelleen ja David nimeltään lastaan "Salomo," hepreaksi "Shlomo," "Shalom" merkitys rauhan aikaansaaminen. Minusta David toivoi, että tämä lapsi merkitsisi rauhan hänen ja Jumalan välillä. Mutta miten David odottaa mitään hyvää niin synnin värjätään suhde. Kuitenkin Jumala oli toinen nimi mielessä:

·        Sitten David lohdutti hänen vaimonsa Bathsheba, ja hän meni hänen tytön. Hän synnytti pojan, ja he nimittivät hänet Salomo. Lord rakastanut häntä; ja koska Lord rakasti häntä, hän lähetti sanan kautta nimetä hänet Jedidiah profeetta Naatan. (2 Samuel 12:24-25)

David ei ollut tarpeeksi toiveikas. Sen sijaan Salomon rauhan lapsi hän oli "Jedidiah" ("rakas Jumala") Jumalan silmissä. Maallinen näkökulmasta David ja hänen uusi vaimonsa ei ansaitse mitään vaan rangaistus Jumalan. Kuitenkin hän kuuli Daavidin rukoukseen, anteeksi hänen syntinsä, ja puhdistaa koko suhteesta. Kaiken huipuksi pois kaikki Daavidin pojat, Jumala valitsi tulla Israelin seuraava kuningas Salomo.

Paul, karkaistu hänen sydämensä oli jopa hänen vainoaja. Hän tappaa kristittyjä, mutta hän myös pakotti heidät pilkata Jeesus. En voi kuvitella mitään pahempaa. Kuitenkin Paavali selittää:

·        Kristus Jeesus tuli maailmaan pelastamaan syntisiä--joista olen pahin. Mutta juuri tästä syystä minulle näytettiin armoa, jotta minulle, pahin syntisiä, Kristus Jeesus voi näkyä hänen rajaton kärsivällisyys esimerkkinä niille, jotka uskovat häneen ja saada iankaikkisen elämän. (1 Tim. 1:15-16)

Paavali palveli Jumalan valmius laajentaa hänen anteeksiantamuksensa kenellekään-että syntisiä pahin esimerkki. Jos Jumala on valmis antamaan anteeksi Paul, hän oli valmis antamaan anteeksi, joku , joka olisi tullut hänelle!

Kuningas Manassen oli esimerkki armon. Hän oli pahin pahin. Hän hallitsi 55 vuotta Jerusalemissa ja kylpeä kaupungin vanhurskaan veri. Raamattu kertoo meille, että hän oli huonompi kuin kanaanilaisten. Kuitenkin jopa Manassen löytänyt armon Jumala, kun hän teki parannuksen synneistään (2 Aikak 33:10-13).

Merkitys on selvä. Jos Jumala antoi anteeksi ja palauttaa Manasselle, pahin pahin, hän varmasti vastata myönteisesti Kaikki jotka kutsuvat avuksi hänen nimeään!

Anna kun arvaan uudelleen, mitä ajattelet:

·        No teet pelastuksen tuntua siltä on saatavilla kenellekään, joka tunnustaa syntinsä. Mutta entä jakeesta mainittu ennen joka sanoo "jatkamaan pyhyys jota ilman on yksi nähdä Jumalan?"

Heprealaiskirje kuvaa hyvin, millaista jatkaa pyhyytensä Eesau esimerkin kautta:

·        [Katso sitä] jottei fornicator tai rienaavaa henkilö kuin Eesau, joka yhden palan ruokaa myi esikoisoikeutensa. Sillä tiedätte että jälkeenpäin, kun hän halusi periä siunaus, hän hylättiin, sillä hän löysi sijaa katumusta, vaikka hän pyrki se [siunaus] ahkerasti kyyneleet. (Hebr. 12:16-17; NKJV)

Eesau ei ollut hylätty, koska hänen syntinsä-olemme kaikki syntisiä. Hän hylättiin, koska hän oli haluton tekemään parannuksen myyneensä esikoisoikeutensa keittolautasen, osoittaa, että hän ei pitivät Jumalan asioihin. Vaikka hän itki menettää hänen isän siunauksen, mikä on Jumalan olivat vain tyhmyyttä hänelle.

Miten Jumala pitää meitä? Meiltä puuttuu tähän kysymykseen superlatiiveja. Paul kirjoitti Jumalan rakkaus näin:

·        Rukoilen sinua juuret ja vahvistaa rakkautta, voi olla voima sekä kaikille pyhille, ymmärtää kuinka laaja ja pitkä ja korkea ja syvä on rakkaus Kristuksen, että tietää tämä rakkaus, joka ylittää tietoa--että sinulla olla täynnä Jumalan täyteys toimenpiteeseen. (Ephes. 3:17-19)

Jumalan rakkaus on rakkaus, joka "ylittää tietoa." Miksi sitten emme näe tätä? Miksi meidän Jumalamme peittää tämä ihana todellisuus saa meidät kävelemään epävarmuus? Ehkä me eivät ole valmiita valon. Koska Jeesus kertoi opetuslapsilleen, oli tiettyjä totuuksia, joita ei vielä ole hyvä nähdä:

·        "Olen paljon sanoa enemmän kuin nyt kantaa." (John 16:12)

Emme kestä Katso kauneus teltat Israelin ja varmasti ole omaa kunniaa. Olen sitä mieltä, ettei C.S. Lewis, joka sanoi, että jos voisimme nähdä meidän kunnia, me palvelemme toisiaan.

Kuitenkin hän joskus avata silmämme Hangon tuonpuoleista todellisuutta. Esimerkiksi Paavali väittää, että niille, jotka on tallennettu "olemme... [sweet] aromi Kristus" (2 Kor. 2:15). Tämä on mahtavaa meille! Miten voi me kaikki henkinen syyliä ilmetä Kristuksen tuoksu!

Kuitenkin emme voi käsitellä tässä valossa jatkuva annoksina. Meiltä puuttuu henkistä kypsyyttä omaksua tässä valossa kannattavasti. Keskellä hengenvaarallinen ja verinen moottorisaha vahinkoa makasin allas verta, ajattelu, että tässä henkeä olisi viimeinen. Yhtäkkiä tajusin, että en ollut yksin. Minut valtasi niin Jumalan, että olin ekstaasissa. Tiesin että vaikka kuolin, Jumala olisi kanssani siellä ja olin täysin turvallinen ja rakastettu hän.

Pelastettiin ihmeellisesti ja vietti seuraavat neljä päivää toipumassa sairaalassa. Toisena päivänä minun kirurgi varoitti, että minun olisi pitänyt käyttää puoli leikata pois ranne tai menettää toiminnallisuutensa. Kuitenkin kun jumalallinen kohtaaminen, olin vakuuttunut siitä, että Jumala, joka oli tallentanut minulle oli suuri palauttaa käteni ilman mitään harjoituksia. No ei ole käyttänyt ja ei ollut näyttää kuin se olisi voinut olla.

Oman teologian – käsittääkseni - asettamaansa mittaa mitä Jumala oli ilmoittanut minulle. Luulin virheellisesti, että koska Jumala on kaikkivoipa, minulla ei ollut mitään. Nyt ymmärrän, että vaikka Jumala on kaikkivaltias, tämä ei vapauta minua maallinen vastuulleni.

Ehkä vaikka imbibing nämä kaikki jakeet vielä jää käteen epävarmasti Jumalan rakkaudesta ja pelastuksestasi. Se ei todellakaan ole epätavallista. Joskus jopa tietoa Word ei vie meitä kaikkialla me mitä mennä, eikä pitäisikään. Jumala on ei muodostaa elämäämme niin, että tekisimme itsellemme omavarainen vaikka viisautta. Sen sijaan olemme aina riippuu nöyrä nöyrä rukous-tunnustus, että me ja viisautta eivät riitä. Tarvitsemme puheenvuorossaan.

Ja hänen! Kun pyydämme Herramme varmuuden hänen rakkautensa ja pelastuksen, me pyydämme hänen tahtonsa mukaisesti ja näin ollen voi olla varma, että hän vastaa.





No comments:

Post a Comment