Thursday, November 14, 2013

LITHUANIAN: Pagrindas, Evangelijos ir išganymo: Dievo meilę


Jūsų brolis Daniel
Daugiau puikių Dienoraščiai kaip šis eiti į Daniel's blog svetainę adresu: www.Mannsword.blogspot.com

Pagrindas, Evangelijos ir išganymo: Dievo meilę

Tai, nes Dievas taip pamilo pasaulį, jog jis pasiuntė savo sūnų mirti už mus! Jei mes nesugeba pamatyti šią tiesą pagrindas, visi jo įgaliojimų ir daikteliai, mes bus miss out!

Vienas jaunuolis buvo prarasime. Išsigandusi į perspektyvą, eina į pragarą, jis paėmė – svarbus žingsnis. Jis konfiskuojamas viskas jis tampa augustinų vienuoliai, įsitikinęs, kad tai patikimiausias būdas Dievui ir už nuopelnus išgelbėjimo. Tačiau net po šį radikalų žingsnį, jis liko kankinimus mintys apie pragarą, nėra jokių garantijų, dėl Dievo meilės.

Jis pats atlikti kraštutinėmis atėmimo kartu su keturias valandas kasdien prisipažinimai, bet nieko atleisti jam. Pagaliau, jo vikaras patarė jam:
  • Liuteris, viskas ką jums reikia padaryti tai tiesiog mylėti Dievą!

Į tai, jis bellowed atgal, "mylėti? Aš nekenčiu jo!" Jis vėliau rašė, kad jis negali mylėti Dievą, jei jis negalėjo būti tikri, kad Dievas myli jį atgal ir būtų priimti jį į dangų. Tačiau praėjus metams, rengdama laišką Romiečiams pamoką, Liuteris aptiko posmą, kad būtų pakeisti savo gyvenimą: "Ir tiesiog gyventi tikėjimu" (ROM 1:17). Jis staiga suprato, kad jis neturėjo gauti Dievo meilę. Vietoj to, būtent ten laukia jo. Jis tiesiog reikia priimti jį tikėjimu.

Liuteris vėliau rašė, kad ji jautėsi taip, lyg dangaus vartus, pradėjo jam. Jis buvo dabar leido patikėti, kad Dievas myli jį. Leiskite atspėti, ką jūs dabar galvojate:

·        Ši garantija Dievo meilė yra km nuo manęs. Kartais man įdomu, ar ši garantija yra dar galima ką nors kaip man, kurie abejoja, ar ir klausimus.

Žinoma, yra daug priežasčių abejonių ir klausimų. Nors Biblija suteikia mums daug reikalauja garantijų, kad Dievas yra meilė, taip pat yra ženklai, kad jis atrodo kaip jo meilė yra sąlyginis skaičius ir mes turime įvykdyti neįmanoma sąlygų rinkinys. Paimkite, pavyzdžiui, žydams 12:14:

·        Stengiamės gyventi taikiai su visus žmones ir būti šventi; Be šventumo nė vienas matys Viešpaties.

Šios eilutės, be kita ko, yra abejonių-gamintojas. Čia yra kai kurių abejonių, jis gali sukelti:

·        Kaip Šventoji turi būti? Neatrodo, kad bet koks mano mintis, motyvai ar poelgius yra visiškai šventa. Jie visi nuodėmės užkrėsta.

·        Ar yra tam tikrame Šventenybė, kad aš turi būti prieš aš gali būti išsaugotas? Ši eilutė sako, kad šventumas yra apie mane ir mano rezultatus ir nėra Dievo dovana man. Kad yra kodėl sakoma "dėti visas pastangas!"

·        Ar ne Biblijoje todėl prieštaravimų kolekcija?

Mes tikrai galima pasitikėti Dievo malonės, kai šių klausimų lieka neatsakyti? Ne visiškai! Todėl, manau, kad mums reikia giliau pažvelgti į Šventojo Rašto.

Jėzaus veiksmus ne dažnai atrodo kaip meilė. Jis nuolat kritikavo savo mokinius. Kartais atrodė, kad jie negalėjo padaryti nors teisės. Jis gerai tikėjimas tik du kartus rašto, ir abu kartus jis buvo pagonys – Kananejczyka moteris tikėjimą (Matthew 15:28) ir Romos Centurion (Matthew 8:10) – niekada iš savo mokinių. Jis niekada pasakė jiems ką nors panašaus:

·        Jums vyrams yra tikrai pirmos klasės. Pasirinkti jums buvo geriausias dalykas, kad aš kada nors padarė. Jūs esate toks greitai besimokantiesiems ir, oh, Taigi dvasinio!

Jėzus niekada paskatino juos – ne visai kaip laimėti ir išlaikyti taip! O ne kurti savo pasitikėjimą savo dangaus likimą, daugelis Jėzus buvo sukelti jų nepasitikėjimą. Tačiau po jo galutinis diskursą su jo mokiniai, Jėzų kandžių į tėvą. Ši malda nušviečia skirtingos perspektyvos, dangiškoji! Ir tai kaip jis turėtų būti, nes Jėzus jau sprendžia savo mokiniams, bet jo tėvas:

·        "Aš parodė jums kad tie, kuriuos man davei iš pasaulio. Jos buvo tavo; jums davė man ir jie turi vykdyti savo žodį. Dabar jie žino, kad viskas jums davė man ateina iš jūsų. Nes aš davė žodžiai jums davė man ir jie jas priėmė. Jie žinojo tvirtai , kad aš atėjo iš jūsų, ir jie tikėjo, kad jūs mane pasiuntė." (Jn 17:6-8)

Galbūt jūs skaitėte šie ženklai dažnai pastebėti jų transcendentinis perspektyvos. Šie žodžiai nėra Jėzaus įprastus žodžius nepasitikėjimą kaip "get behind me Šėtonas" arba "Galėtų jums vyrai ne budėti su manimi vieną valandą?" (Matthew 26:40).

Vietoj to, Jėzaus žodžiai yra kitos pasauliui. Apie jo fumbling mokinių Jėzus meldžiasi, "jie turi vykdyti savo žodį... jie priimami [žodžiai jums davė man]. Jie žinojo tvirtai kad aš atėjo iš jūsų, ir jie tikėjo, kad jūs mane pasiuntė."

Šie žodžiai yra stulbinantis ir stulbinantis. Mūsų žemiškosios požiūriu, jie nėra net suprasti jo žodį, jau nekalbant paklusti jo Word! Tik siekiant parodyti šio punkto, aš citata kiekvieno iš jų penkių ankstesnių teiginių. Visų šių žodžių įrodyti jų trūksta supratimo:

·        Thomas sakė jam, "Viešpatie, mes nežinome kur eisite, Taigi, kaip mes galime žinoti kelią?" (Jn 14:5)

·        Pilypas tarė: "Viešpatie, parodyti mums tėvą, ir kad bus pakankamai mus" (Jono 14:8), nežino, kad jie jau matė Jėzaus tėvas.

·        Tada Judas (ne Judas Iskarijotas) said, "o, Viešpatie, kodėl ketinate parodyti save mums, o ne pasaulio?" (Jono 14:22)

·        Kai iš jo mokinių sakė vienas kitam, "ką jis reiškia, sakydamas:,"šiek tiek vėliau pamatysite mane ne daugiau, ir tada po truputį pamatysite mane,"ir"Todėl, kad aš einu pas tėvą"?" Jie nuolat klausia, "ką jis reiškia iš"mažai, o"? Mes ne suprasti, ką jis sako." (Jono 16:17-18)

·        Tada žmonių sakė, "dabar kalbame aiškiai ir be skaičiai kalba. Dabar matome, kad žinote viską ir kad jums net nereikia turėti kiekvienas užduoda klausimus. Tai verčia manyti, kad jūs atėjo iš Dievo"(Jono 16:29-30), bet jie buvo beveik pasirengę atsisakyti savo tikėjimo

Nežino teiginių nebuvo neįprasta, kad apaštalų. Jie dažnai atrodė clueless apie jų kapitonas, ir Jėzus ne dvejoja, ar leisti jiems žinoti. Tačiau, kai Jėzus kalbėjo savo tėvo, mes suvokiame skirtingos perspektyvos. Iš šių, mes kviečiami Rodyti visiškai įvairių kraštovaizdžio, vienas per kurią sužinome, kad "mokiniai išlaikė savo žodį"! Tai yra maloningas dangaus tikrovę.

Jūs manote, kad šis skirtumas tarp žemės pranešimą ir dangaus yra tiesiog keistai anomalija. Tačiau toks pat atskyrimas yra nustatyta visoje rašto. Leiskite man tiesiog priimti keletą pavyzdžių.

Į pranašo už nuomą Balaama taip pat buvo suteikta vaizdas iš šio patį kalnų viršų. Jis buvo pasamdytas iš Moabo karalius, Balak, prakeikimas Izraelis. Tačiau Dievas turėjo įspėti Balaama pasakyti tik ką jis atskleidžia jam. Dievas turėjo atvėrė akis, kad jis galėtų prasiskverbti migla ir pamatyti realybe Žvelgiant iš Dievo. Ir tai, ką jis pamatė:

·        "Oracle", tas, kuris klauso Dievo, kuris mato viziją nuo visagalis, kurie patenka wybijaja, ir kurių akys yra atidaryti žodį: "koks gražus parašyti savo palapines, O Jokūbas, savo gyvenamosios patalpos, O Izraelis!" (24:4-5 Numeriai)

·        "Jis buvo nesilaikoma kaltę Jokūbas, nei jis matė blogio Izraelyje. Viešpatį savo Dievą yra su juo, ir karaliaus šaukti yra tarp jų." (Skaičiai nuo 23:21)

Tikriausiai buvo šiek tiek, kad buvo "gražus" apie Jakobo palapines, ypač po klajojo dykumoje 40 metų. Balaama buvo pažvelgė transcendentinis realybe. Aišku, ten buvo bruto "kaltę Jokūbas" ir "blogio Izraelyje" trūkumas, bet tai, ką Dievas buvo nematau! Jis mato kita realybė, Transcendentinis vienas. Jis mato nuo pradžios iki pabaigos. Jėzus taip pat pamatė jo apaštalų savo šlovės, šlovės, kai mes jau pasodinus į "dangaus sferų Kristuje Jėzuje" (Ephes. 2:6).

Mūsų Viešpaties akyse, mūsų statusas smarkiai virsta kai mes atgailauti dėl savo nuodėmių. Kai mes tai padaryti, mes vežami į savo mylimąjį Sūnų, kur mes sėdime Karalystę "dangaus sferų Kristuje Jėzuje." Mes tampame savo indus šlovės.

Darbas padarė daug bėrimas kaltinimai prieš Dievą per savo ilga teismą. Vis dėlto Dievas davė nuteistųjų kaltinimai užduoties trys draugai:

·        "Aš esu piktas su tavimi ir tavo dviejų draugų, nes kalbėjo ne apie mane kas yra teisinga, nes mano vergais. Taigi dabar imasi septynių bulių ir septynis avinus ir eikite į savo vergais ir paaukoti paaukoti už save. Mano vergais bus melstis už jus, ir aš pritarti jo malda ir ne kovoti su pagal jūsų kvailumas. Jūs neturite kalbėjo man kas yra teisinga, nes mano vergais." (Darbo 42:7-8)

Tai yra savotiškas dėl daugelio priežasčių. Viena vertus, darbas atrodė kalbėjo daug blogiau Dievo nei turėjo savo trimis draugais. Antra visi, Dievas, prieš įrodymų, sakė kad darbas kalbėjo teisingai jį! Aišku, tai nebuvo tiksliai, ar ji buvo? Dievo dangaus požiūriu, darbas buvo tik atgailavo du kartus yra jo bėrimas žodžių (darbas 42: 6; 40:4-5), ir visi buvo buvo atleista. Darbas taip pat turėjo buvo išvalyti visus savo netiesos (1 Jn 1:9), ir kad padarė viską skirtumas pasaulyje!

Yra dangaus perspektyva, kad peržengia laiko – visų mūsų tai žemiškų ydų ir nuodėmių. Dievas nemato kaip ir mes. Nors jis nėra aklai į žemės, jis mato didelį ir amžinosios tikrovės, viena, kurioje viskas nuvaloma švarus, kur meilė ir tiesos pašalinti iš žvilgsnio viskas, kas priverčia mus šliaužioti į hańbę.

Daug gyveno Sodoma ir noriai partook savo gyvenime . Kai du angelai ištirti Sodoma 's nuodėmingumo, daug paskubomis parodė puolė juos išjungti savo namuose, tikiuosi iki išsiuntimo jiems anksti ryte, be to prie jo miesto.

Kiekviename žingsnyje savo gyvenimą turėjo buvo suteptas kompromiso būdu. Jis net apsvaigę ir turėjo lytinių santykių su savo dviejų dukterų. Tačiau tai ne galutinis žodis apie daug. Naujajame Testamente, randame, kad Dievo akyse, daug buvo laikomas visiškai kitoje šviesoje, kaip "geras žmogus" (2 Petro 2:7).

Biblijoje kalbama apie dvi skirtingos tikrovės. Pagal pirmą realybė, mes neatitikdavo Dievo standartus (Rom. 3:23) ir nusipelno pasmerkimo (ROM 6:23). Tačiau yra kita realybė, kad kozirio pirmasis. Tai realybe kur "gailestingumo triumfu per sprendimas!" pagal James 2:13. Tai realybe kur mes esame naujas kūrinys Kristuje – vaikai, jeigu bet kurie kreiptis i Dievo, bus išgelbėti (ROM 10:13)!

Iš žmogaus perspektyvos, Abraomas buvo dvasinio klaida. Jis nuolat kilo abejonių Dievo pažadais. Net po Jahvė jam pasirodė ir pažadėjo, kad Sara būtų pagimdyti pažadėjo sūnus kitais metais, dar kartą wimped, Abraomo ir vyko ne savo mylimąją kaip savo seserį.

Todėl unknowing karalius griebė Sarah už savo haremą. Tačiau, prieš jis galėtų turėti lytinių santykių su ja, Dievas palietė tautą Gerar žemyn su liga. Jis tada atsirado karaliaus sapne ir pavedė jį grąžinti Sarah savo vyrui Abraomas.

Išsigandęs karalius stojau Abraomas apie jo apgaulės. Abraham pripažino jo bailumas:
·        "Aš pasakiau sau,"yra tikrai ne iš Dievo šioje vietoje baimė, ir jie bus nužudyti mane dėl mano žmona."...Ir kada Dievas buvo man klajoti iš savo tėvo namų ūkio, pasakiau jai, "tai, kaip jūs galite parodyti savo meilę man: visur eisim, sako man,"Jis yra mano brolis." ""(Genesis 20:11-13)

Abraomo neveikia turėjo ilgą istoriją. Nepaisant to, kai Dievas pasirodė karalius į savo svajonę, jis kalbėjo apie pačias giliausias visus Šventojo Rašto žodžiai:
·        Dabar grįžti į vyro žmona, nes jis yra pranašas, ir jis bus melstis už jus ir jūs gyvensite. Bet jei jos negrįžta, galite būti tikri, kad jūs ir visi jūsų mirs." (Genesis 20:7)

Net po to, kai Abraomas buvo pažemintas Dievas taip nuodugniai, Dievas buvo ištikimas. Nepaisant to, jo trūkumus, Abraomas liko jo "pranašas!" Be to, bailiai nebuvo Abraomas turiu melstis už karalius!

Karalius galėjo pagalvoti, "kokį Dievą yra tai, kad pasirenka tokias žemas gyvenimo kaip pranašai!" Tačiau Dievo meilę ir apsaugos jo jei pranašas ar ne trūkčioti.

Dievas nemato kaip matome. Mato mums maloningas akimis. Mes dažnai baiminasi, kad mums trūksta pakankamai tikėjimas turi būti išsaugota. Tačiau Hebrajczyków 11-ji yra žinoma kaip "šlovės tikėjimo" – suteikia mums neįtikėtinas portretai pavyzdingai tikėjimo. Bet jei mes skaityti atidžiai, mes bus sukrėstas, ką mes skaitome.

Hebrajai sako, kad tikėjimu "Abraomas buvo įgaliota taps tėvu" (Žyd 11:11). Tačiau ji neatrodė, kad jis daug tikėjimo. Mums taip pat sako, kad "tikėjimas [Mozė] paliko Egiptą, ne bijo karaliaus pykčio (Žyd 11:27). Tačiau pirminės paskyros mums sako, kad Mozė padarė baimės!

Mano mėgstamas pavyzdys tikėjimo dėl Izraelio vaikai:
·        Tikėjimo žmonės išlaikė per Raudonąją jūrą kaip sausumoje; bet kai egiptiečiai stengėsi tai padaryti, jie buvo paskendęs. (Hbr 11:29)

Tai neįtikėtinai! Izraelis buvo nieko, bet tikėjimo pavyzdys. Originalus išėjimo į pasakoja, kad jie sukilo prieš Mozė po to, kai jie išgirdo Egipto rydwany artėja!

Iš žemės perspektyvos, Izraelis buvo Atsiprašome bėdų, bet ne iš Dievo maloningas perspektyvos! Štai žvilgsnis į jo mąstymo:
·        Bet Dievas parodė savo meilę mums į tai: kai dar buvome nusidėjėliai, Kristus mirė už mus. Nes mes dabar pateisina jo kraujo, kiek daugiau, mes bus išgelbėti iš Dievo rūstybės per jį! Nes jei, kai mes buvome Dievo priešų, mes buvo susitaikyti su jo mirties savo sūnaus, kiek daugiau, buvo suderinti, mes bus išgelbėtas per savo gyvenimą! (ROM 5:8-10)

Dievo logika yra šviečiamojo ir įtikinantis. Jei jis buvo pasirengęs mokėti Aukščiausiosios už mus, kai tebebuvome nusidėjėliai – jo priešai – ne jis apsaugoti savo investicijas dabar, kai mes padaryti savo draugams!

Galbūt analogiją gali padėti. Jei jums eiti į šiukšlių kieme ir pirkti nukaršęs Model T Ford Besaikis kaina, ir tada praleisti keletą metų atkuriant jį į savo pradinę formą, būtų jums tada išmeskite jį? Tikrai ne! Dabar būtų lobių ją ir daryti ką galite išsaugoti jį!

Mūsų Viešpats kaina už visą žmoniją. Todėl bet kuris atėjo pas jį, jis bus be jokiu būdu mesti i (Jonas 6:37). Jis net dirba tuos, kurie atsisako jį.
Jis dirbo David, jo karaliaus. David nusipelnė tik blogiausia iš Dievo. Dievas davė David viską, tačiau tai nebuvo patenkinti David. Jis pamatė jis norėjo moteris, ir jis paėmė ją, nors ji buvo jau ištekėjusi. Jei tai buvo nepakankamai, jis nužudė Bathsheba's vyras bando nuslėpti savo nuodėmę.

Tačiau Dievas nesiruo ia tyčiojamasi. Nuodėmė reikalauja kaina. Nepaisant Dovydo daug malda Dievas paėmė Bathsheba's naujagimis. Tačiau ji pastojo dar kartą, ir David pavadintas jo vaikas "Saliamono," hebrajiškai, "Szlomo," forma "Shalom" reiškia taiką. Atrodo, kad David tikiuosi, kad šis vaikas reikštų taikos tarp jo ir Dievo. Bet kaip gali David tikėtis nieko gero iš tokios nuodėmės tamsintas santykių. Tačiau Dievas turėjo kitą vardą galvoje:
·        Tada Dovydas paguosti savo žmoną Batšebą, ir jis nuvyko į ją ir su ja. Ji pagimdė sūnų, ir jie pavadino jį Saliamono. Lord mėgo; ir todėl, kad Lord jį mylėjo, jis pasiuntė žinią per Nathan pranašas pavadinti jį Jedidiah. (2 Samuelio 12:24-25)

David nebuvo pakankamai vilčių. Vietoj Saliamono taikos vaiko, jis buvo "Jedidiah" ("mylimas Dievo") Dievo akyse. Iš žemės perspektyvos, Dovydas ir jo naujosios žmonos nebuvo vertos nieko, bet bausmė nuo Dievo. Tačiau jis išgirdo Dovydo malda, atleido savo nuodėmę, ir išvalyti visą ryšį. Be to, iš visų Dovydo sūnus, Dievas pasirinko Saliamono tapti kito karaliaus Izraelio.

Paulius, turintys sukietinti savo širdį, buvo net jo persekiotojas. Ne tik jis nebuvo nužudyti krikščionys, bet jis taip pat privertė juos piktžodžiauti Jėzus. Aš negaliu galvoti apie ką blogiau. Tačiau Paulius paaiškino:
·        Jėzus Kristus atėjo į pasaulį išgelbėti nusidėjėliai - iš kurių I 'm blogiausio. Tačiau būtent dėl šios priežasties man buvo parodyta malonės, kad mane, nusidėjėliai, blogiausia Jėzus Kristus gali Rodyti savo neribota kantrybės pavyzdžiu tiems, kurie tiki į jį ir priimti amžinąjį gyvenimą. (1 Tim. 1:15-16)

Paulius tarnauja kaip pavyzdys, Dievo pasirengusi pratęsti jo atleidimo visiems – blogiausia nusidėjėliai. Jei Dievas buvo pasiruošęs atleisti Paul, jis buvo pasiruošęs atleisti, visiems, kurie ateis į jį!

Karaliaus Manasses buvo geras pavyzdys, Dievo Gailestingumo. Jis buvo blogiausias iš blogiausių. Jis karaliavo 55 metų Jeruzalėje ir maudytis miesto su kraujo ir teisus. Rašto pranešima, kad jis blogiau nei reiškė kanaanitai. Tačiau net Manassesa nustatyta iš Dievo malonės, kai jis atgailavo dėl savo nuodėmių (2 Chron. 33:10-13).

Ar aiški prasmė. Jei Dievas atleido ir vėl Manassesa, blogiausias iš blogiausių, jis tikrai reaguoti palankiai į bet kurie būtų kreiptis į jo vardas!

Leiskite man dar kartą atspėti, ką jūs manote:

·        Na, atliksite išganymo, atrodo, kaip jei ji yra prieinama visiems, kurie išpažįsta savo nuodėmes. Bet kaip apie stichijos minλto prieš, sako "vykdyti šventumą be kurio turi ne vieną žr. Dievas?"

Na, hebrajai knyga parodo, ką reiškia siekti šventumo Iz pavyzdys:

·        [Žiūrėkite į jį] kad nebūtų jokių Cudzołożnik ar bezcześcił asmuo kaip Iz, kuris už vieną maisto kąsnelis pardavė savo prigimtinės teisės. Jums žinoti kad po to, kai jis norėjo paveldėti palaiminimą, jis buvo atmestas, nes jis rasti vietos atgaila, nors jis siekė jį [palaiminimą] kruopščiai ašaros. (Žydams 12:16-17; NKJV)

Dėl savo nuodėmių nebuvo atmestas Iz-mes visi nusidėjėliai. Jis buvo atmestas, nes jis nenori atgailauti, kad jis pardavė savo prigimtinės teisės dubenį sriubos, parodyti, kad jis padarė ne orumą Dievo. Nors jis verkti per prarasti savo tėvo palaiminimą, Dievo buvo vien kvailystė jam.

Kaip veikia Dievas laikytų mus? Mums trūksta Epitetai atsakyti į šį klausimą. Paulius rašė, Dievo meilės tokiu būdu:

·        Meldžiuosi, kad jūs, įsišakniję ir įkurta meilės, gali turėti galią, kartu su visais šventaisiais, suvokti kaip plačiai ir ilgai ir didelis, ir giliai yra meilės Kristaus, ir žinoti tai meilės, kuri pranoksta žiniomis - kad jums gali pripildyti visos Dievo pilnatvės priemonė. (Ephes. 3:17-19)

Dievo Meilė mums yra meilės, kuri "pranoksta žiniomis." Kodėl tada mes negali pamatyti tai? Kodėl nėra mūsų Dievas paslėpti šį šlovingą realybės, sukelia mums vaikščioti paklaida? Galbūt mes nesame pasirengę šviesos. Kaip Jėzus pasakė savo mokiniams, buvo tam tikras tiesas, kad dar būtų gerai, kad jis:

·        "Aš turiu daug daugiau pasakyti jums, daugiau nei jūs galite dabar turėti." (Jono 16:12)

Mes taip pat negali būti Štai palapines Izraelis ir tikrai ne savo šlovės grožį. Manau, jog CS Lewis, kuris pasakė, kad jei mes galime pamatyti mūsų šlovės, mes viena kitai garbinti.

Tačiau kartais jis atidaryti mūsų akis į žvilgsnis šios transcendentinės tikrovės. Pvz., Paulius teigia, kad tiems, kurie yra saugomi, "mes... [Saldūs] aromatas Kristaus" (2 Cor. 2:15). Tai nuostabi mums! Kaip gali mes, su visais mūsų dvasinio karpos, pasireiškia kaip Kristaus kvapas!

Tačiau, mes negali apdoroti šios šviesos nuolatinių dozėmis. Mums trūksta psichiškai subrendę įsisavinti tai pelningas būdas. Viduryje gyvybei ir kruvinas grandininių pjūklų žalos, buvo melas, kraujo baloje, galvoju, kad šis kvapas bus mano paskutinis. Staiga, aš supratau, kad buvau ne vienišas. Aš taip įveikti apie Dievą, kad man buvo ekstazio. Aš žinojau, kad net jei aš mirė, Dievas ten bus su manimi, ir kad aš buvau visiškai saugus ir myli jį.

Aš buvo stebuklingai išgelbėti ir praleido kitas keturias dienas rekuperuoti ligoninėje. Antrą dieną, mano chirurgas perspėjo, kad aš turiu naudotis rieðo cut-Sutaupykite arba prarasti savo funkcines galimybes. Tačiau po mano Dievo susitikimas, buvau įsitikinęs, kad į Dievą, kuris paliko mane buvo pakankamai didelis, kad atkurti mano ranka, be jokių pratybų. Na, aš ne daryti jį, ir jis nebuvo atkurta, ji galėjo būti.

Mano teologija-mano supratimu - ar ne priemonė iki ką Dievas parodė man. Aš klaidingai manė, kad Dievas yra visagalis, aš neturėjo nieko daryti. Dabar aš suprantu, kad, nors Dievas yra visagale, tai nėra atleisti mane savo žemiškojo pareigas.

Galbūt praėjus imbibing visi šie ženklai, vis dar liko su uncertainly apie Dievo meilę ir išgelbėjimą. Tai tikrai nėra neįprasta. Kartais, net žodžio žinios nebus mus visur mes ką eiti, jis taip pat neturėtų. Dievas yra pagaminti mūsų gyvenime, kad mes norėtume, kad save savarankiški nors išminties. Vietoj to, mes visada priklauso nuo Kuklus kuklus malda – kad mes ir mūsų išminties nepakanka patvirtinimu. Turime bylą.

Ir jis bus įsikišti! Kai mes paprašėme mūsų Viešpats užtikrinimo apie savo meilę ir mūsų išganymui, mes prašome pagal jo valią ir, todėl, gali būti tikri, kad jis atsakys.





No comments:

Post a Comment