Thursday, November 14, 2013

SLOVENIAN: Jedro evangelija in odrešenja: Božje ljubezni


Vaš brat Daniel
Za več veliko blogov kot tale, pojdite na stran Daniel's blog na: www.Mannsword.blogspot.com

Jedro evangelija in odrešenja: Božje ljubezni

To je zato, ker je Bog tako ljubil svet, ki je poslal svojega sina, da umre za nas! Če nam ne uspe videti to resnico v jedro vse njegovo bitje in dejanja, smo izpustili!

Tisti mladenič je bil manjka. Prestrašen na možnost bo pekel, vzel je velikanski korak. On zaseže vse, kar je imel tako, da postane avguštinski menih, ki je prepričan, da je najzanesljivejši način, da prosim Boga in zaslug odrešenja. Pa tudi po tem radikalno potezo, je ostal mučili z misli pekla, primanjkuje zagotovil Božje ljubezni.

On sam izpostavljeni na najbolj ekstremnih prikrajšanosti skupaj s štiri ure dnevno Izpovedi, ampak nič odleglo mu. Končno, njegovo župnik mu je svetoval:

  • Luther, vse kar morate storiti je, da samo ljubezen Boga!

Za to, on Napuhani nazaj, "ga ljubim? Sovražim ga!" Kasneje je napisal, da on ni mogel ljubiti Boga, če on ne more biti prepričani, da je Bog ljubil ga nazaj in bi ga prejeli v nebesa. Vendar, let kasneje, medtem ko se pripravlja lekcijo o Pismo Rimljanom, Luther naletel verz, ki bi spremenila svoje življenje: »In the se samo živeti iz vere« (Rom. 1:17). Je nenadoma spoznal, da ni imel zaslužiti Božje ljubezni. Namesto tega je tam ga čaka. Samo je potrebno vzeti v veri.

Luther je kasneje zapisal, da se mu je zdelo kot da vrata nebes je odprt za njega. On je zdaj omogočeno zaupanje, da Bog ga ljubila. Naj uganem, kaj zdaj razmišljate:

·        To zagotovilo Božje ljubezni je km stran od mene. Včasih se sprašujem, ali je to zagotovilo sploh mogoče za nekoga kot sem jaz, ki dvomi in vprašanja.

Seveda, obstaja veliko razlogov za dvom in vprašanje. Medtem ko Sveto pismo nam daje veliko zagotovila, da je Bog ljubezen, obstaja tudi število verzov, ki se zdi, kot njegova ljubezen je pogojna in smo morali izpolniti niz nemogoče pogoje. Vzemite, na primer, Hebrejcem 12:14:

·        Si prizadevajo, da živijo v miru z vsemi moškimi in se sveti; brez svetosti nihče videl Gospoda.

Ta verz, med drugim, je dvom-proizvajalec. Tukaj je nekaj dvomov, ki lahko proizvede:

·        Kako sveti mora biti? Ne zdi se, da vse moje misli, motivi ali dejanja so povsem sveti. So vse okuženo greh.

·        Obstaja določeno stopnjo svetosti, ki mora doseči pred moči obstati zaščititi? Ta verz pravi, da je svetost je o meni in moji uspešnosti in ne Božji dar za mene. To je razlog, zakaj piše "potrudili!"

·        Ali ni biblija zato zbirka nasprotij?

Smo res lahko prepričani v Božji milosti ko ta vprašanja ostala neodgovorjena? Ne v celoti! Zato mislim, da moramo vzeti globljo pogled na Sveto pismo.

Jezusovo dejanja ni pogosto videti kot ljubezen. Je nenehno kritiziral svojo lastno učenci. Včasih se je zdelo, da ni mogel storiti ničesar desno. On pohvalil vero samo dvakrat v Svetem pismu in v obeh primerih je bilo vero pogani – Kanaanac ženska (Matthew 15:28) in rimski Centurion (Matthew 8:10)-nikoli za svoje učence. On nikoli jim povedal kaj takega:

·        Moški ste res prvi razred. Izbira si bil najboljša stvar, ki sem jih kdaj naredil. Ti si tako hitro učencem in, oh, tako duhovno!

Jezus nikoli spodbujati jih-ni ravno način pridobiti in vzdrževati naslednje! Ne pa gradnjo svoje zaupanje v njihovo nebeško usodo, mnogi Jezusovega poučevanja služili za spodkopavanje njihovo zaupanje. Vendar pa po njegovi končni diskurz s svojim učencem, Jezus molil k očetu. Ta molitev osvetljuje različne perspektive, ena nebeški! In to je, kot je treba, ker Jezus je obravnavanje ni več svojim učencem, vendar njegov oče:

·        "Sem pokazali ste tistim, katere ste mi dali iz sveta. So bili lep pozdrav; si jim dal mi in oni ubogal svojo besedo. Zdaj vedo, da vse, kar si mi dal prihaja od tebe. Za sem jim dal besede si mi dal in so jih sprejele. So vedel z gotovostjo , da sem prišel od vas, in so verjeli , da si poslal mi." (Jn 17:6-8)

Morda ste prebrali teh verzov preveč pogosto opazil njihove transcendentne perspektive. Te besede ne predstavljajo običajno Jezusove besede nezaupnice kot "Pojdi za menoj, Satan" ali "Vas moški ni mogel obdržati watch z mano eno uro?" (Matthew 26:40).

Namesto tega so drugi-posvetne besede Jezusa. O njegovi štorast učenci Jezus moli, "so poslušali vaše besede... sprejeli [besede, ki ste mi dali]. Vedeli so z gotovostjo, da sem prišel od vas, in so verjeli, da si poslal mi."

Te besede so presenetljiva in zmešati. Z vidika naše zemeljsko, jih nisem niti razumeti njegovo besedo, kaj šele ubogati njegove besede! Samo za ponazoritev te točke, citiram vsakega izmed petih predhodnih izjavah. Vse te besede kažejo njihovo pomanjkanje razumevanja:

·        Thomas je dejal, mu, "Gospod, ne vemo kam ste namenjeni, torej, kako lahko vemo, da pot?" (John 14:5)

·        Philip je rekel, »gospod, Pokaži nam očeta in da bo dovolj za nas« (Jn 14:8), ne zavedajo, da so že videli očeta v Jezusa.

·        Nato je rekel Juda (ni Judas Iscariot), "ampak, gospod, zakaj delati vi nameravati razkazati sebe nas in ne na svetu?" (John 14:22)

·        Nekatere od njegovih učencev je dejal, da drug drugega, "kaj je pomenilo z besedami"v nekaj časa boste videli me ni več in potem po nekaj časa, boste videli me,"in"Ker bom k očetu"?" Jih hraniti prosi, "kaj je pomenilo z"malo"? Ne razumemo kaj je rekel. « (John 16:17-18)

·        Nato učenci Jezusa rekel, "zdaj govorite jasno in brez številke govora. Sedaj lahko vidimo, da veš vse stvari in da ne celo morate imeti kdo vas vprašanja. To nas verjeti, da ste prišli od Boga"(John 16:29-30), vendar so bili šele približno radovoljen Dezavuirati svojo vero

Te nevedne izjave niso bili nenavadno apostolov. Se pogosto zdi, clueless o njihov gospodar, in Jezus ni bil okleval, da jim to sporočite. Vendar, ko je Jezus govoril, da njegov oče, zaznavamo drugačne perspektive. Iz te višine, smo povabljeni razgledati popolnoma drugačno pokrajino, ena skozi katerega smo izvedeli, da učenci "so ohranili svojo besedo!" To je milostiv nebeški resničnosti.

Morda si mislite, da je to razlikovanje med sporočilo zemeljsko in nebeško eno samo čudno anomalija. Vendar, to razlikovanje najdemo po vsej svetih spisov. Dovolite mi, vzemite nekaj primerov.

Prerok-za-najem Bileamu je tudi bila dodeljena pogled iz te iste mountain-top. On so bili najeti z kralj Moab, Balaku, za prekletstvo Izrael. Vendar, Bog je opozoril Bileam rekel, le kaj on bi razkrilo mu. Tako da lahko prodre meglico in videti realnost z vidika Boga, je Bog odprl oči. In to je, kar je videl:

·        Oracle enega, ki sliši besede Bog, ki vidi vizijo od vsemogočnega, ki pade zmešati, in katerih oči so odprte: "kako lepo so šotori, O Jacob, vašega bivališča, O Izrael!" (Številke 24:4-5)

·        "On je ne opaziti greh v Jacob, niti je on videl hudobije v Izraelu. GOSPOD njegov Bog je z njim, in krik kralj je med njimi." (Številke 23:21)

Tam je verjetno malo, da je "lepo" o Jacob's šotori, še posebej po 40 letih tava v puščavi. Bileamu je bil beholding transcendentne realnosti. Jasno, tam je bil bruto "greh v Jacob" in ne manjka "zlo v Izrael", vendar je ne kaj Bog videl! On vidi drugačno realnost, Uzvišen eno. Vidi, da na koncu od začetka. Jezus tudi videl njegove apostole v njihovo slavo, slavo, kjer smo že sedijo v "nebeških kraljestev v Kristusu Jezusu" (Ephes. 2:6).

V očeh naš gospod, naše stanje dramatično preoblikovala, ko smo se pokesajo svojih grehov. Ko smo storiti, smo prevažajo v Kraljevino njegov ljubljeni sin, kjer smo sedeli "nebeških kraljestev v Kristusa Jezusa." Postanemo njegov plovila slave.

Delo naredila veliko izpuščaj obtožnice zoper Boga med njegovo dolgotrajno sojenje. Pa Bog prinesel damning obtožbe proti tri prijatelje projekta:

·        Sem jezen s vi ter vaš dva prijateljstvo, ker niste govorili o meni, kaj je prav, kot je moj služabnik Job. Tako zdaj sedem bikov in sedem ovnova in pojdite k mojemu sluzi delo in žrtvovanje paljenicu za sebe. Moja kletar Job bodo molili za vas, in bo sprejel svoje molitve in ne ukvarjajo z vami glede na vaše norost. Niste govorili o meni kaj je prav, kot je moj služabnik Job." (Job 42:7-8)

To je značilen za veliko razlogov. Za eno stvar, delo zdelo, da so govorili slabša od Boga, kot so njegovi trije prijatelji. Pa Bog, proti dokazov o nasprotnem, dejal da je delo pravilno mu govoril! Jasno, to ni bilo natančno, ali je to? Z vidika Bog nebeški, delo je samo obratiše dvakrat resnicoljubnosti izpuščaj (delo 42:6, 40:4-5), in vse je bilo odpuščeno. Delo je tudi bil očistijo vse njegove nepravednost (1 Jn 1:9), in da so vse razlike v svetu!

Tam je nebeško perspektive, ki presega časovno-vse naše ta posvetne napake in grehe. Bog ne vidi kot mi. Dokler je ne slepim, da je zemeljsko, vidi visoke in večno realnost, tisti, ki vse, kar je obrisal čist, kjer ljubezen in pravičnost odstranite iz pogleda, vse, kar nas klečeplastvo v sramoto.

Veliko živel v Sodoma in hote partook v svoje življenje . Ko dva Angela, ki je prišel, da razišče 's Sodome grešnosti, veliko naglo rushed jim svoj dom, v upanju, da jih odpošlje, zgodaj zjutraj, brez posledic na svoje mesto.

Vsak korak svojega življenja imel umazali s kompromisom. Tudi on got pijan in seksala z dvema hčerkama. Vendar pa to ni končno besedo o veliko. V Novi zavezi, smo ugotovili, da v Božjih očeh, veliko je bil obravnavati v povsem drugačni luči, kot "pravednik" (2 Peter 2:7).

Sveto pismo govori o dve različni realnosti. Po prvi resnici smo padla manj od Boga standardov (Rom. 3:23) in si zaslužijo obsodbo (Rom. 6:23). Obstaja pa drugo realnost, ki trumps prvi. To je realnost, kjer "Mercy zmaga nad sodbo!" po James 2:13. To je realnost, kjer smo nove stvaritve v Kristusu-otroke luči, kadar koli, ki se shrani klic na Božjo (Rom. 10:13)!

s človeškega vidika Abraham je bil duhovni neuspeh. Je nenehno dvomil Božje obljube. Tudi po Yahweh zdelo k njemu in obljubil, da Sarah roditi obljubljene sina v naslednje leto, Abraham, še enkrat wimped ven in opravili off svojo ljubljeno kot njegova sestra.

Posledično neznan kralj zgrabil Sarah za svoj harem. Preden bi lahko imel spolne odnose z njo, Bog udari celoten narod Geraru dol z bolezen. Nato je pojavil kralj v sanjah in mu vrniti Sarah svojega moža Abraham naročil.

Pretresen kralj nato soočen Abraham o svoje prevare. Abraham priznal svojo strahopetnost:

·        "Sem si rekel,"je zagotovo brez strahu božjega v ta kraj, in bodo me ubili zaradi moja žena."...In ko me sprehaja od mojega očeta je Bog Beaux-Arts, sem ji rekel, "to je, kako lahko pokazati svojo ljubezen do mene: povsod gremo, pravijo mi,"On je moj brat." ""(Genesis 20:11-13)

Nezvestoba je Abraham imel dolgo zgodovino. Kljub temu, ko Bog se je zdelo, da je kralj v svoje sanje, je izrekel nekaj najbolj globoke besed v vse Sveto pismo:

·        Zdaj vrniti človeka žena, on je prerokin on bodo molili za vas in vam bo v živo. Ampak če ne return njo, ste lahko prepričani, da bo umrl in vse vaše." (Genesis 20:7)

Tudi, ko Abraham imel Osramotiti Bog tako temeljito, ostali zvesti Bogu. Kljub njegovi pomanjkljivosti, Abraham ostal njegov "prerok"! Poleg tega bi morali bojazljivo odpoved Abraham molijo za kralja!

Kralj morda misli, "kakšen Bog je to, da izbere takšno nizko življenjsko kot preroki!" Vendar pa Božje ljubezni in zaščite za njegov prerok propadajoče storil Sapletati.

Boga ne vidi kot vidimo. Nas vidi skozi milostiv oči. Pogosto se bojimo, da nam manjka dovolj vere, da se shrani. Vendar pa Hebrejcem 11 – to je ve kot "hall of fame vere"-nam daje neverjetno portreti vzorno vere. Vendar če beremo pozorno, bomo šokirani, kaj beremo.

Hebrejcem nam pove, da po veri "Abraham je bil omogočen postati oče" (Heb. 11:11). Vendar pa ni videti, da je imel veliko zaupanje. Mi smo tudi povedali, da "po veri [Mojzes] levo Egipta, ni strahu king's jezo (Heb. 11:27). Vendar pa prvotni račun nam pove, da Mojzes si strah!

Moj najljubši primer vere zadeva Izraelovi:

·        Po veri ljudi skozi rdeče morje kot na suhem; ampak ko Egipčani poskušal narediti tako, so se utopil. (Heb 11:29)

To je neverjetno! Izrael je bil vse prej kot model vere. Original račun Exodus nam pove, da se uprli proti Mojzes, ko so slišali Egiptovski kola približuje!

Z vidika zemeljsko, Izrael je bil žal nered, vendar ne iz Božje smilovati perspektive! Tukaj je vpogled v njegovo razmišljanje:

·        Ampak Bog pokaže svojo ljubezen za nas v tem: medtem ko smo bili še vedno grešnike, je Kristus umrl za nas. Saj smo zdaj utemeljiti svojo kri, koliko bolj se bomo rešeni srda Boga skozi njega! Za če, ko smo bili Božji sovražniki, smo bili sprijaznil z njim po smrti svojega sina, kako veliko več, ko je bil uskladiti, se smo shrani skozi svoje življenje! (Rimljanom 5:8-10)

Božja logika je svetleče in prepričljiva. Če je bil pripravljen plačati vrhovni cena za nas, ko smo bili še grešniki-njegovi sovražniki – ne bi zavaroval svojo naložbo, zdaj, da smo naredili svoje prijatelje!

An analogiji bi morda lahko. Če greš na junk dvorišče in nakup dotrajani Model T Ford za pretirane cene, in nato porabijo v naslednjih nekaj letih obnoviti v izvirni obliki, bi vam nato zavreči? Gotovo ne! Zdaj bi jo treasure in delati karkoli si lahko ohranili!

Naš Gospod plačane cene za vse človeštvo. Zato vse, ki pridejo k njemu, on bo v nikakor izagna (John 6:37). Opravlja tudi tiste, ki ga zavrnejo.

Je opravljal David, njegov kralj. David zaslužil samo najslabši od Boga. Bog je dal David vse, vendar to ni zadovoljila David. Je videl žensko, ki je želel, in vzel ji, čeprav ona je že poročen. Če to ni bilo dovolj, je ubil mož je Bathsheba prikriti njegov greh.

Vendar pa, Bog ne bo bodo posmehovali. Greh bi zahtevala ceno. Kljub veliko molitev Davida Bog vzel Bathsheba's novorojenčka. Ona je zasnovan še enkrat, pa David imenovan njegov otrok "Solomon," v hebrejščini, "Shlomo," oblika "Shalom" smislu miru. Zdi se, da je David upal, da bi ta otrok urok mir med njim in Boga. Ampak kako lahko David pričakovati nič dobrega iz takšen greh obarvanih odnos. Vendar Bog imel drugo ime v mislih:

·        Nato David utješi ženo Bathsheba, in odšel k njej in določiti z njo. Rodila sina in ga poimenovali Solomon. Lord ljubila; in ker Lord ljubila, poslal besedo skozi Nathan prerok, da mu Jedidiah ime. (2 Samuel 12:24-25)

David nisem bil dovolj upa. Namesto Salomonovih miru otrok, je bil "Jedidiah" ("ljubljeni od Boga") v Božjih očeh. Z vidika zemeljsko, David in njegova nova žena ne zaslužijo ničesar, ampak kazen od Boga. Vendar pa je slišal Davida molitev odpustil svojega greha in očistiti celotno razmerje. Poleg tega, iz vseh David sinovi, Bog izbral Salomon postal o naslednji kralj Izraela.

Paul, ob utrjena njegovo srce, je bil tudi njegov preganjalec. Ne samo ti on ubil kristjani, vendar je tudi prisilila, da huliti Jezusa. Ne morem misliti nič slabše. Vendar, Paul pojasnil:

·        Jezus Kristus prišel na svet rešiti grešnike--od katerih sem najslabši. Toda ravno zato sem bil prikazan milost, da me najhujše grešnikov, Jezusa Kristusa prikažejo svoje neomejene potrpljenje kot primer za tiste, ki bi Verjamem mu in prejeti večno življenje. (1 Tim. 1:15-16)

Paul služila kot primer Božje pripravljenost podaljšati njegovo odpuščanje kdorkoli-da najhujše grešnikov. Če Bog je pripravljen odpustiti Paul, je bil pripravljen odpustiti vsakogar, ki bi prišel k njemu!

Kralja Manaše je zgleden primer Božja milost. , Je bil najslabši od najslabših. Vladal 55 let v Jeruzalemu in kopala mesta s krvjo pravičnih. Sveto pismo nas obvešča, da je bil slabši kot v Kanaanci. Vendar pa celo Manašeova našel milost Boga, ko on je pokesal za svoje grehe (2 Chron. 33:10-13).

Smislu je jasno. Če Bog odpustil in obnovljena Manašeova, najslabši od najslabših, bi bil gotovo odziv neugodno za vse ki bi pozivajo svoje ime!

Dovolite mi, da spet ugibati, kaj mislite:

·        No, naredite odrešenja, ki se zdi, kot da je na voljo vsakomur, ki izpoveduje svoje grehe. Ampak kako približno ta verz, ki ste jih citirali pred ki pravi, "nadaljuje svetosti brez katerega se ne vidi Boga?"

No, knjigo Hebreja ponazarja, kaj pomeni opravljati svetosti skozi primer Ezavu:

·        [Videli], da ne pride do kakršne koli Bludnik ali sramotnih oseba kot Ezava, ki je za en grižljaj hrane prodajajo svojo rojstno. Zate vem da kasneje, ko je želel podedujejo blagoslov, on je bil zavrnjen, za je našel ni prostora za kesanje, čeprav je iskala [blagoslov] vestno s solzami. (Hebrejcem 12:16-17; NKJV)

Ezav ni bil zavrnjen zaradi njegove grehe-smo vsi grešniki. On je bil zavrnjen, ker je bil noče, da se pokesajo, da je prodala svojo rojstno za skledo juhe, ki dokazujejo, da on ni storil esteem stvari Boga. Čeprav je jokal nad izgubila svojega očeta blagoslov, stvari Boga so zgolj neumnosti nanj.

Kako Bog nas zvezi? Nam manjka presežnikov odgovoriti na to vprašanje. Paul napisal Božje ljubezni na ta način:

·        Molim, da ste, so ukoreninjeni in sedežem v ljubezni, lahko skupaj z vsemi svetimi, moč dojeti, kako široko in dolgo in visoko in globoko je ljubezen Kristus, in vedeti, ta ljubezen, ki presega znanje--da vam lahko napolnjene do ukrepa za vsa polnost Bogu. (Ephes. 3:17-19)

Božja ljubezen do nas je ljubezen, da "presega znanje." Zakaj potem ne vidimo to? Zakaj does naš Bog prikriti to slavno realnost, povzroča nas hoditi v negotovost? Morda nismo pripravljeni za svetlobo. Kot je Jezus rekel svojim učencem, so nekatere resnice, da še ne bi bilo dobro za njih, da vidite:

·        "Imam veliko več za povedati, več kot si lahko zdaj nosi." (John 16:12)

Smo preveč ne morejo nositi Evo lepoto šotorov, Izrael in zagotovo ne lastne slave. Mislim, da je cs Lewis, ki je dejal, da če smo lahko videli našo slavo, bi častimo med seboj.

Vendar, včasih je odpreti oči, da pogled te transcendentne realnosti. Primer Paul trdi, da za tiste, ki so shranjene, "smo... [sweet] aromo Kristusa" (2 Cor. 2:15). To je neverjetno, da nas! Kako lahko smo, z vsemi naše duhovno bradavic, očitno kot aromo Kristusa!

Vendar pa ne moremo ravnati to svetlobo v trajno odmerkih. Nam manjka duševno zrelost asimilirati ta luč v donosen način. Sredi smrtno nevarne in krvavo verižna žaga poškodbe, sem ležal v bazen krvi, razmišljanje, da ta dih moj zadnji. Nenadoma, sem spoznal, da nisem bil sam. Sem bil tako premagati prisotnost Boga, da sem v ekstazi. Vedel sem, da tudi če sem umrl, Bog bi tam z mano in da sem bil popolnoma varen in ljubil z njim.

Bil čudežno rešil in preživel naslednjih štirih dneh recuperating v bolnišnici. Drugi dan, moj kirurg opozoril, da sem bi morali uveljavljati svoj pol-cut-off zapestje ali izgubijo svojo funkcionalnost. Po moje Božanska srečanje, sem pa prepričan , da je Bog, ki me je rešil dovolj veliki, da obnovi moje roke brez kakršne koli vaje. No, nisem uresničujem, in ni bila obnovljena, kot bi lahko bilo.

Moj teologije-moje razumevanje - ne ukrepa da kaj Bog je pokazala, da me. Napačno je mislil, da ker Bog je vsemogočen, nisem imel ničesar storiti. Zdaj razumem, da, čeprav je Bog vsemogočen to ne lajšanje me moj zemeljsko odgovornosti.

Morda celo po imbibing vse te verze, ste še vedno levi z gotovostjo o Božji ljubezni in vašega odrešenja. To ni zagotovo nič nenavadnega. Včasih, sod znanje besede ne bodo nas povsod smo kaj iti, niti ne sme. Bog ni narejena naše življenje tako, da bi naredimo sami samozadostna čeprav modrosti. Namesto tega smo vedno odvisne od ponizna ponižni molitvi – potrditev, da smo in naše modrosti niso dovolj. Potrebujemo njegovo posredovanje.

In on bo posredovala! Ko smo zahtevali našega Gospoda zagotovilo o njegovi ljubezni in naše zveličanje, prosimo po njegovi volji in, zato lahko prepričani, da bo odgovor.





No comments:

Post a Comment