Friday, September 26, 2014

URDU: اعتماد کی بات


اعتماد کی بات

پڑھا گیا:
زبور 5

ان سب خوش رہو جو رکھ دیں
ان کے اعتماد میں آپ؛ انہیں دیں
کبھی خوشی کے لئے، کیونکہ نعرہ
آپ ان کا دفاع ہے ۔ – زبور آیت 5:11

ایک خبر شے آسٹریلیا سے پاسکالی ہوناوری، ایک پآراپلیگاک عورت ہے جو ایک وہیل چیئر کے محدود ہونے کی وجہ سے 18 سال کے بعد سرفنگ کر لیا جاتا ہے کی کہانی کو بتایا ۔ کس طرح؟

پڑوس کے Ty راج ہنس، ایک نوجوان surfer اسے نلی ٹیپ کے ساتھ اس کی پیٹھ کے لئے سٹراپس ہے ۔ توازن کامل حاصل کرنے کے بعد، وہ ایک لہر اور پاسکالی پکڑ کر سکتے ہیں تو سمندر میں باہر پڑوس کے Ty پادلاس ہلاس سرفنگ کا تجربہ ہے ۔ اس اعتماد کی ایک بڑی تعداد کی ضرورت ہے ۔ ایسا بہت سی باتیں غلط نہیں جا سکے ۔ ابھی تک اپنا اعتماد پڑوس کے Ty میں اسے ایک خواب سچ ہونے کے باوجود خطرہ سے لطف اندوز کرنے کا اہل بنانے کے لیے کافی ہے ۔

زندگی اسی طرح مسیح کے پیروان کے لئے ہے. ہم غیر متوقع چیلنجوں اور غیب سے بھرا ہوا ایک خطرناک دنیا میں رہ پارالس ۔ تاہم، ہم جانتے ہیں کہ جس شخص نے ہمیں جس نے ہمیں الجھانا کی دھمکی چورنانگ لہروں کی زندگی کے ذریعے لے جانے کے لئے کافی مضبوط ہے کیونکہ ہم خوشی ہے ۔ 119زبور9آیت، "جو آپ؛ توکل ان تمام لوگوں کو خوش کرے لکھا تھا ان کی خوشی کے لئے کبھی نعرہ کیونکہ آپ نے ان کا دفاع کرے ۔ وہ لوگ بھی جو آپ کے نام سے محبت کرتے ہوں تم میں: (زبور آیت 5:11) ۔

زندگی کے شدید خطرات اور چیلنجز کے خلاف ہم ایک خوشی کے نتیجے میں برپا توکل کو خدا معلوم کر سکتے ہیں ۔ اس کی طاقت سے زیادہ کافی ہے! بل کروودار

میں ہوں تجھ پر بھروسہ کرنا سیکھ لیا کر میں بہت خوش ہوں،
قیمتی یسوع کو نجات دہندہ، دوست ۔
اور میں جانتا ہوں کہ تُو میرے ساتھ ہے،
کریگا ہو میرے ساتھ آخر تک. – جگہ
******************************
ہمارا ایمان اس سے بڑھا ہے
خدا کی قوت کے لئے ہماری کمزوری ہے ۔

بصیرت
زبور 5 باب میں خدا کا قرب David منایا جاتا ہے ۔ اگرچہ وہ رب ہے خدا بادشاہ، وہ ہے اور ان لوگوں کے نزدیک کون سے محبت کرتا ہوں اور اس پر اعتماد ہے ۔ خدا ان لوگوں کو جو اس میں (v.11) پر اعتماد، صادق سے نوازتا ہے اور انہیں ڈھال (v.12) کے ساتھ گھیر کا دفاع کرتا ہے ۔

ایک مبارک دن اور ہفتے کے آخر میں ہے ۔
خدا اپنے خالق کی محبت ہمیشہ ۔
اتحاد و امن


No comments:

Post a Comment