Thursday, September 25, 2014

PERSIAN: جستجو برای خدای خود ما ایجاد


Daniel برادر خود را
برای بیشتر وبلاگ های بزرگ به عنوان این یکی به Daniel در وبلاگ در سایت: www.Mannsword.blogspot.com



جستجو برای خدای خود ما ایجاد


مردم به من بگویید:

·       اغلب، من را به خدا دعا, اما هیچ اتفاقى نیفتاده!

امشب، در واشنگتن میدان پارک یک زن به من این گفت. بنابراین من پاسخ دادند:

·       برای سال, من به دنبال حاکمان، بعد از خدا. من تا به حال که من واقعا در جستجوی بود، اما من فکر کردم. در عوض، من خدا من می خواستم راه. او به یهودی خدا که تصدیق من قوم یهودی بود. من می خواهم که هیچ ربطی به عیسی مسیح. او خائن بود و بسیاری از یهودیان در نام او کشته شده اند. با این حال، که همه وقتی سال بعد تغییر، خونریزی به مرگ از آسیب شدید اره برقی گور. ناگهان متوجه شدم که خدا با من بود و من در شور و شعف بود. هیچ چیز دیگر، فقط که خدا من را دوست داشت و که من همیشه با او خواهد بود مورد بحثه. برای اولین بار من دعا "خدا، من واقعا به شما می دانم که حتی اگر آن را به من هزینه های دست و پاها نیاز" و آن را معنی.

من به زن پیشنهاد کرد که شاید او هم خدا می خواست او خود راه و واقعا باز نبود که او است. من توضیح داد که عیسی مسیح گارانتی--که اگر ما به دنبال (Mat. 7:7-8) را پیدا خواهد کرد اما او را با تمام قلب خود به دنبال داشته باشد.

چهره او tightened:

·       نمی تونم باور کنم خدا که که همجنسگرایی اشتباه می گوید.

من سعی کردم به استدلال می کنند که خدا عالمانه برخی رفتارهای مخرب جنسی مثل زنای محصنه و زنای با محارم ممنوع و شاید همجنس گرایی نیز مخرب است.

من به سرعت متوجه شدم که اشتباهی گفتم:

·       من نمی توانم راه شما مسیحیان شبیه گرایی به زنای محصنه و زنای با محارم ایستاد.

او ملتهب شد و بنابراین من سعی کردم به تغییر تاکتیک من:

·       خوب, اجازه دهید من را یک گام به عقب. شما گفت که شما خدا که جهان بینی اعتقاد خواهد شد مال شما در هر راه خط با نمی کنید؟ به نظر میرسد شما در حال انجام همان چیزی است که من – نفی خدا که نسبت دادن به شما مورد نیاز نیست انجام شده بود.

ما انتظار داریم که غلط خدا به ما مطابقت داشته باشد. بلکه ما که باید مایل به به او می شود باز به پذیرش او به عنوان او واقعا مطابقت داشته است. تا زمانی که ما به اصرار کاپیتان-از-ما-خود-کشتی باقی مانده، با این حال، ما اساسا به هیئت کشتی را رد.

او نگاه بسیار اشتباه و اعتراض:

·       نمی تونم باور کنم در این خدای شماست!

من توضیح داد که من به سادگی به جستجو و دعا با ذهن باز او درخواست شده است. ما نمی خواست که آنهایی که عشق ما همه اعتقادات ما را تایید. در عوض، ما را به قبول آنها را به عنوان آنها است. چقدر بیشتر این را برای ارتباط با خدا آمده است؟!

من فکر نمی کنم که او قادر به دیدن او که مانع بین او و ارتباط با خدا بنا کرده بود که بود.

استقلال ما طوری اساسی به وجود ما است که ما آن را و چگونه آن را با روابط ما تداخل است. در صورتی که تنها چیزی که او تا کنون زندگی می کردند در خارپشت دریایی آب ببینم؟

من قادر به دیدن پوچی از زمانی که من صرفا به دنبال خدا از خلقت خود من یکی که کار بود من به اعتبار برای خدا, به دنبال ادعا نیست. متاسفانه، این است آنچه امروز به "روحانی." یعنی آن را به خدا به عنوان یک جدول smorgasbord درمان است چیدن و انتخاب چه تجدید نظر به ما، بدون نشانه این که توهین به خدا است.


No comments:

Post a Comment