Thursday, September 25, 2014

GREEK: Αναζήτηση για το Θεό της δικό μας δημιούργημα


Σας αδελφός Daniel
Για περισσότερες μεγάλες blogs όπως αυτό πηγαίνετε στο site blog του Daniel στο: www.Mannsword.blogspot.com



Αναζήτηση για το Θεό της δικό μας δημιούργημα


Μου λένε:

·       Συχνά, έχω προσευχήθηκε στο Θεό σας, αλλά τίποτα δεν συνέβη ποτέ!

Απόψε, στο τετραγωνικό πάρκο της Ουάσιγκτον, μια γυναίκα μου είπε αυτό το ίδιο. Ως εκ τούτου να απάντησε:

·       Για χρόνια, μάταια προσπάθησε μετά το Θεό. Είχα σκεφτεί ότι ήμουν πραγματικά αναζήτηση, αλλά δεν ήμουν. Αντ ' αυτού, θα ήθελα ο Θεός μου τρόπο. Είχε να είναι ένα εβραϊκό Θεό, ένας Θεός που την επικύρωσε την εβραϊκή εθνότητα μου. Θα έχω καμία σχέση με τον Ιησού. Ήταν προδότης, και πολλοί Εβραίοι είχαν σκοτωθεί στο όνομά του. Ωστόσο, ότι όλα αυτά άλλαξαν όταν, χρόνια αργότερα, είμαι μια απλή γλώσσα πεθαίνει, αιμορραγία μέχρι θανάτου από έναν τραυματισμό στο Αλυσοπρίονο σοβαρή. Ξαφνικά, συνειδητοποίησα ότι ο Θεός ήταν μαζί μου, και ήμουν σε έκσταση. Τίποτα δεν έχει σημασία πια, μόνο ότι ο Θεός αγάπησε μου και ότι θα είναι πάντα μαζί του. Για πρώτη φορά, προσευχήθηκα, "Ο Θεός, θα πρέπει πραγματικά να ξέρετε ποιοι είστε, ακόμη και αν το κόστος για μένα δύο χέρια και τα πόδια", και αυτό σήμαινε.

Μου πρότεινε για τη γυναίκα ότι ίσως ήθελε πάρα πολύ ο Θεός της δικό τρόπο και δεν ήταν πραγματικά ανοικτό για το ποιος είναι. Εξήγησα Ιησού εγγύηση-ότι αν επιδιώκουμε, θα βρούμε (ΥΛΕΣ 7:7-8), αλλά αυτή θα πρέπει να επιδιώξει με όλες της καρδιάς της.

Το πρόσωπό της σφίγγεται:

·       Δεν μπορώ να πιστέψω σε έναν Θεό που λέει ότι η ομοφυλοφιλία είναι λάθος.

Προσπάθησα να υποστηρίζουν ότι ο Θεός απαγόρευσε, με σύνεση, ορισμένες καταστροφικές σεξουαλικές πρακτικές όπως η μοιχεία και η αιμομιξία, και ίσως η ομοφυλοφιλία είναι επίσης καταστροφικές.

Γρήγορα συνειδητοποίησε ότι είπα το λάθος πράγμα:

·       Δεν αντέχω τον τρόπο που είστε Χριστιανοί παρομοιάζουν την ομοφυλοφιλία για μοιχεία και η αιμομιξία.

Έγινε φλεγμονή, και έτσι προσπάθησα να αλλάξετε τακτική μου:

·       Εντάξει, θέλω να κάνουμε ένα βήμα πίσω. Είναι σας λέγοντας ότι θα δεν πιστεύουν στο Θεό μια κοσμοθεωρία του οποίου δεν γραμμή μέχρι με τα δικά σας με κάθε τρόπο; Μοιάζει με να κάνετε το ίδιο πράγμα που είχα κάνει-απορρίπτει ένας Θεός που δεν αποδίδουμε σε όλες τις απαιτήσεις σας.

Αναμένουμε λανθασμένα Θεού προς εμάς. Μάλλον, είναι εμείς που πρέπει να είναι πρόθυμοι να συμμορφωθεί σ ' αυτόν, να είναι δεκτική σε τον όπως πραγματικά είναι. Ωστόσο, όσο εμείς επιμένουμε να παραμένουν το καπετάνιος-του-μας-δική-πλοίο, αρνούμαστε ουσιαστικά να επιβιβαστεί του πλοίου.

Κοίταξε πολύ σύγχυση και διαμαρτυρήθηκε:

·       Δεν μπορώ να πιστέψω σε αυτό το Θεό σου!

Έχω εξηγήσει ότι ήμουν απλά ζητώντας της να αναζητήσετε και να προσευχόμαστε με ανοιχτό μυαλό. Δεν μπορούμε να απαιτούμε ότι αυτές που αγαπάμε εγκρίνει όλες τις πεποιθήσεις μας. Αντιθέτως, θα πρέπει να τις αποδεχθεί ως έχουν. Πόσο πιο αυτό αφορούν σε σχέση με το Θεό!

Δεν νομίζω ότι ήταν σε θέση να δούμε ότι ήταν αυτή που είχε ανεγερθεί το εμπόδιο ανάμεσα σε εκείνη και μια σχέση με το Θεό.

Αυτονομία μας είναι τόσο βασικό για την ύπαρξή μας που δεν βλέπουμε και πώς παρεμβαίνει με τις σχέσεις μας. Να ο αχινός δείτε το νερό, αν αυτό είναι το μόνο πράγμα που έχει ζήσει ποτέ στην;

Ήμουν σε θέση να δείτε τον παραλογισμό του να ισχυρίζεται ότι αναζητάτε Θεού, όταν ήμουν απλώς αναζητούν μια Θεέ της δημιουργίας μου, ένα των οποίων η εργασία ήταν για την επικύρωση μου. Δυστυχώς, αυτό είναι το τι σημαίνει σήμερα να είναι «πνευματική». Πρόκειται για τη θεραπεία του Θεού ως πίνακα smorgasbord, συλλογή-και-επιλέγοντας τι προσφυγές για εμάς, δεν έχω ιδέα ότι αυτό είναι ενοχλητικό στο Θεό.


No comments:

Post a Comment