Thursday, September 25, 2014

POLISH: Szukając Boga naszej twórczości



Twój brat Daniel
Więcej blogów wielki jak ten iść do Daniel's blog strony na: www.Mannsword.blogspot.com



Szukając Boga naszej twórczości


Ludzie mówią mi:

·       Często modliłem się do Boga, ale nic nie zdarzyło!

Dziś w Washington Square Park, Kobieta powiedziała mi to bardzo. W związku z tym odpowiedział:

·       Przez lata próżno szukać Boga. Myślałem, że jestem naprawdę szukają, ale nie byłem. Zamiast tego chciałem Bóg mój sposób. Miał być żydowskiego Boga, Boga, który uwierzytelniony moje żydowskie pochodzenie etniczne. Chciałbym mieć nic wspólnego z Jezusem. Był zdrajcą, a wielu Żydów zostało zabitych w jego imieniu. Jednak że wszystkie zmiany, po latach, umieram, krwawienia do śmierci z piłą poważne szkody. Nagle zdałem sobie sprawę, że Bóg był ze mną, i był w ekstazie. Nic nie liczyło się już, że Bóg mnie kocha i że zawsze będzie z nim. Po raz pierwszy ja pomodliłem się, "Bóg, naprawdę trzeba wiedzieć, kim jesteś, nawet jeśli kosztuje mnie ręce i nogi", i chciałem go.

Zasugerował do kobiety, że może ona też chciał Bóg jej własny sposób i było naprawdę otwarty do kim on jest. Wyjaśniłem Jezusa gwarancji – że jeśli szukamy, znajdziemy (Mat. 7:7-8), ale będzie musiała szukać ze wszystkimi jej serca.

Jej twarz zaostrzone:

·       Nie wierzę w Boga, który mówi, że homoseksualizm jest zły.

Ja postarałem się twierdzić, że Bóg zakazał mądrze niektórych destrukcyjnych praktyk seksualnych jak cudzołóstwo i kazirodztwa, i być może homoseksualizm jest destrukcyjne.

Szybko sobie sprawę, że powiedział coś złego:

·       Nie znoszę sposób chrześcijanie porównać homoseksualizm cudzołóstwo i kazirodztwa.

Ona stała się stan zapalny, i tak próbował zmienić moje taktyki:

·       Dobra daj mi zrobić krok do tyłu. Czy mówisz, że nie uwierzysz w Boga którego światopogląd nie wyciągam z Ciebie w każdy sposób? Wygląda na to, że robisz bardzo to samo, co było robić – odrzucenie Boga, który nie przypisują wszystkie Twoje wymagania.

Oczekujemy błędnie Boga, aby nam odpowiadają. Raczej to my, którzy muszą być gotowi są zgodne z nim, aby być otwarty na przyjmowanie go, jak on naprawdę jest. Jednak jak długo będziemy nalegać na pozostałych kapitan z nasze własne statku, możemy zasadniczo odmówić pokładzie jego statku.

Wyglądała bardzo mylić i oprotestowanych:

·       Nie wierzę w Boga, twój!

Wyjaśnił, że po prostu pytał jej do wyszukiwania i modlić się z otwartym umysłem. Nie żądamy, aby ci, których kochamy popiera wszystkie nasze przekonania. Zamiast tego mamy je zaakceptować, ponieważ są one. Ile więcej to odnoszą się do relacji z Bogiem!

Nie sądzę, że była w stanie zobaczyć, że to ona , którzy wznieśli bariery między nią i relacji z Bogiem.

Nasze autonomii jest tak podstawowe dla naszego istnienia, że nie możemy zobaczyć to i jak to koliduje z naszej relacji. Może jeżowca zobaczyć wody, jeśli to jest jedyną rzeczą, którą kiedykolwiek mieszkał w?

Nie był w stanie dostrzec absurdalność twierdząc, że się starał dla Boga, kiedy tylko szukał Boga moje własne utworzenia, jeden, którego zadaniem było mi potwierdzić. Niestety jest to, co dziś znaczy być "duchowe". To traktować Boga jako tabela formie szwedzkiego stołu, zbieranie i wybór co przemawia do nas, nie mając pojęcia że to jest obraźliwe dla Boga.

No comments:

Post a Comment