Thursday, September 25, 2014

HEBREW: מחפש האל בבריאה שלנו


Daniel אח שלך
עבור יותר גדול בלוגים כמו זה להיכנס לאתר הבלוג של Daniel ב: www.Mannsword.blogspot.com



מחפש האל בבריאה שלנו


אנשים אומרים לי:
·       לעתים קרובות, התפללתי לאלוהים שלך, אבל שום דבר לא קרה!

. הלילה, ב וושינגטון סקוור פארק, אישה אמר לי את הדבר הזה. ולכן הגבתי:

·       במשך שנים חיפשתי לשווא אחרי אלוהים. חשבתי כי הייתי ממש לחפש, אבל לא הייתי. במקום זאת, רציתי אלוהים שלי בדרך. הוא היה צריך להיות אלוהים יהודי, אלוהים מאומתים הקבוצה האתנית היהודית שלי. ואין לי מה לעשות עם ישו. הוא היה בוגד, יהודים רבים נהרגו על שמו. עם זאת, הכל השתנה, שנים מאוחר יותר, וגססתי, מדמם למוות של פגיעה חמורה מסור חשמלי. לפתע, הבנתי כי אלוהים היה איתי, הייתי באקסטזה. שום דבר לא היה חשוב יותר, רק שאלוהים אהב אותי, כי תמיד הייתי איתו בפעם הראשונה , הייתי מתפלל, "אלוהים, אני באמת צריך לדעת מי אתה, אפילו אם זה יעלה לי כפות הידיים וכפות הרגליים", והתכוונתי לזה.

הצעתי האישה כי אולי היא גם רצה אלוהים אותה עצמו בדרך לא היה פתוח באמת על מי הוא. הסברתי לו הערבות של ישוע – כי אם אנו מבקשים, נמצא (כל מיני 7:7-8), אבל היא צריכה לחפש עם כל הלב שלה.

הפנים שלה התהדקו:

·       אני לא מאמין באלוהים מי אומר שכי הומוסקסואליות היא טועה.

ניסיתי להתווכח כי אלוהים אסר בחוכמה פרקטיקות מיניות הרסני מסוימות כמו ניאוף, גילוי עריות, אולי הומוסקסואליות הוא גם הרסני.

אני הבנתי מהר שאני אמרתי את הדבר הלא נכון:

·       אני לא יכול לסבול הדרך אתם הנוצרים משווה הומוסקסואליות ניאוף, גילוי עריות.

היא הפכה להיות מודלק, אז ניסיתי לשנות את השיטות שלי:

·       . בסדר, תן לי לקחת צעד אחורה. האם אתה אומר כי לא תאמינו באלוהים השקפת העולם של מי אינו מתיישר עם שלך בכל דרך? זה נראה כאילו אתה עושה אותו דבר. זה מה שעשיתי – דחיית אלוהים לא לייחס כל צרכיך.

אנו מצפים בטעות אלוהים כך שתתאים לנו. במקום זאת, אנו חייבים להיות מוכנים לציית לו, להיות פתוח כדי לקבל אותו כפי שהוא באמת. עם זאת, כל עוד אנחנו מתעקשים נותרו הקפטן-של-שלנו-הבעלים-הספינה, אנחנו בעצם מסרבים לעלות את ספינתו.

היא נראתה מאוד מבולבל, שנדחו:

·       אני לא מאמין באלוהים הזה שלך!

הסברתי פשוט שאלתי אותה לחפש ולהתפלל עם ראש פתוח. אנו לא דורשים אהובינו מאשרת כל האמונות שלנו. במקום זאת, אנחנו חייבים לקבל אותם כפי שהם. ? מה עוד זה נוגעת למערכת יחסים עם אלוהים!

אני לא חושב שהיא הייתה היכולת לראות. שזה היה היא מי שהוקם המכשול בינה לבין מערכת יחסים עם אלוהים.

האוטונומיה שלנו הוא בסיסי לקיום שלנו שאנחנו לא יכולים לראות אותו, כמה הוא מפריע במערכות היחסים שלנו. קיפוד הים אפשר לראות את המים, אם זה הדבר היחיד שהוא חיה?

לא הצלחתי לראות את האבסורד של בטענה שהוא מחפש לאל, כשחיפשתי רק אלוהים של יצירה שלי, אחד שתפקידו היה שיתן לי. למרבה הצער, זה היום המשמעות של להיות "רוחני". . זה להתייחס. אלוהים טבלה מתאבנים, מה האיסוף-ובחירת לצרכיכם, ללא רמז כי זה פוגע באלוהים.


No comments:

Post a Comment