Thursday, September 25, 2014

URDU: ہماری اپنی تخلیق کے خدا کے لئے تلاش کر رہا ہے ۔


آپ کے بھائی Daniel
یہ ایک کے طور پر زیادہ بڑے بلاگز Daniel کے بلاگ سائٹ پر جانے کے لئے: www.Mannsword.blogspot.com



ہماری اپنی تخلیق کے خدا کے لئے تلاش کر رہا ہے ۔


لوگوں نے بتایا کہ:

·       اکثر, میں اپنے خدا سے دعا کی ہے، لیکن کچھ نہیں ہوا!

آج کی شب، واشنگٹن اسکوائر پارک میں ایک عورت مجھے اِس بات کو بتایا ۔ میں اس سے اس نے جواب دیا:

·       سال میں لاحاصل کے بعد خدا کی کوشش کی ۔ میں نے سوچا تھا کہ میں تلاش کر رہا ہے واقعی تھا، لیکن میں نہیں تھا ۔ اس کے بجائے، میں خدا میرا چاہتا تھا کہ راستہ ہے ۔ انہوں نے ایک یہودی خدا، ایک خدا ہے جو میرے یہودی قومیت کی توثیق حاصل تھا ۔ میں کچھ یسوع کے ساتھ کیا کرنا پڑے گا ۔ وہ ایک غدار تھا اور اس کے نام پر بہت سے یہودیوں کو ہلاک کر دیا تھا ۔ تاہم، سب کب، سال کے بعد تبدیل کر دیا گیا کہ، میں مرنے، موت کی ایک شدید تمام ایم کو مار کے زخم سے خون بہہ رہا تھا ۔ اچانک، میں کہ خدا میرے ساتھ ہے اور میں ایکسٹیسی میں تھا کو احساس ہوا ہے ۔ کچھ بھی نہیں مزید، صرف خدا مجھ سے محبت ہے اور میں ہمیشہ اس کے ساتھ ہو گا دَور ہے ۔ پہلی بار کے لئے میں، "خدا مجھے واقعی یہاں تک کہ اگر یہ میرے دونوں ہاتھ اور ٹانگیں اخراجات آپ کون ہیں، جاننے کی ضرورت ہے" دعا کی، اور میں اس کا مطلب تھا ۔

میں عورت کو تجویز دی کہ شاید وہ بھی خدا چاہتا تھا کہ اسے اپنا راستہ اور صحیح معنوں میں کشادہ نہیں تھا کو کون ہے ۔ میں یسوع کی ضمانت – نے وضاحت کی کہ اگر ہم چاہتے ہیں، ہم (Mat. 7:7-8) مل جائے گا، لیکن وہ اپنے دل کی تمام کے ساتھ تلاش کرنا پڑے گا ۔

چہرہ سخت:

·       مجھے کہتے ہیں کہ وہ ہم جنس پرستی کو غلط ہے ایک خدا میں یقین نہیں کر سکتا ۔

کہ خدا سمجھداری سے زنا اور افلاک کی طرح بعض تباہ کن جنسی طرز عمل كرنے سے منع فرمايا، اور شاید ہم جنس پرستی بھی تباہ کن ہیں بحث کرنے کی کوشش کی ۔

میں جلد ہی احساس ہوا کہ میں غلط بات کہی تھی:

·       جس طرح سے آپ عیسائی زنا اور افلاک کو ہم جنس پرستی ملانا کھڑا ہوجاتا ہوں ۔

وہ وِکی بن گئے اور اتنا میں اپنی حکمت عملی تبدیل کرنے کی کوشش کی:

·       ٹھیک ہے، مجھے ایک قدم واپس لینے دیتے ۔ آپ یہ کہہ کر آپ ایک خدا جس کا دُنیاوی جائزہ ایمان نہیں لائیں گے کہ تمہارا ساتھ ہر راہ میں قطار بند نہیں ہیں؟ ایسا لگتا ہے جیسے آپ مجھے – ایک خدا ہے جو تمام آپ کی ضروریات کے لیے منسوب نہیں مسترد کر رہے تھے بہت ایک ہی بات کر رہے ہیں.

ہم غلط خدا ہم سے بالکل مطابقت کے توقع ہے ۔ اس کی بجائے ہم جو ہے وہ واقعی ہے اسے قبول کرنے کے لئے کھلے رہیں کو خوش کرنے کے لئے مطابقت کرنے کے لئے تیار ہونا ضروری ہے ۔ جب تک ہم کپتان-سے-ہماری-مالک-کشتی باقی پر اصرار بہر حال، ہم بنیادی طور پر اپنے جہاز پر سوار ہونے سے انکار کرتے ہیں ۔

وہ بہت پریشان ہے اور غیر ملکی دیکھا:

·       میں نے اس کی خدا پر یقین نہیں کر سکتے!

میں نے وضاحت میں محض اسے تلاش کریں اور ایک کھلے ذہن کے ساتھ نماز کے لیے یہ پوچھ رہا تھا کہ ۔ ہم لوگ ہم سے محبت ہمارے عقائد کے تمام کہ کی حمایت کا مطالبہ نہیں کر سکتا ۔ اس کی بجائے ہم طور پر وہ ہیں انہیں قبول کرنا ضروری ہے ۔ یہ خدا کے ساتھ کوئی تعلق کے لئے کتنا زیادہ ملنا کرتا ہے!

مجھے نہیں لگتا کہ وہ کہ یہ لوگ خدا کے ساتھ عورت اور ایک رشتے کے درمیان رکاوٹ تعمیر کروائی تھی وہ تھی دیکھنے کے قابل تھا ۔

ہماری خود مختاری تو ہم اسے کس طرح اس کے ساتھ ہمارے تعلقات انٹرفراس کو دیکھ نہیں سکتا ہمارا وجود کے لیے بنیادی ہے ۔ سمندر ارچان پانی نہیں دیکھ سکتے ہیں کہ انہوں نے کبھی رہا ہے میں صرف ایک ہی چیز ہیں؟

میں نے جب میں محض ایک خدا میری اپنی تخلیق کی، جن کا کام یہ میرے جواز دینے کےلیے پڑتی تھی ایک خواہاں تھا اس لئے خدا بنایا جاسکتاہے کا دعوی کی بدتمیزی دیکھنے کے قابل نہیں تھا ۔ افسوس کی بات ہے، یہ کیا یہ آج "روحانی." ہونے کا مطلب ہے یہ خدا کا ایک سمورگاسبورد کے ٹیبل کے طور پر علاج کرنے کے لئے ہے اٹھا-اور-کا انتخاب کیا پرکشش ہمارے لئے بغیر ایک اشارہ ہے کہ یہ خدا کے لئے ناگوار ہے ۔


No comments:

Post a Comment