Thursday, June 12, 2014

URDU: ایک نیک دل


ایک نیک دل

پڑھا گیا:
زبور 15

میں بھی، میرے خُدا کو جانتے ہیں کہ آپ
دل کی جانچ اور خوشی ہے
میں خیر ہے ۔ -1 Chronicles 29:17

میں ایک کتبہ بھر میں ایک پرانے گراویسٹونی کے ایک قبرستان میں دوسرے دن آئے تھے ۔ یہ مطالعہ، "جے ہولگاٹی: ایک دیانت دار man."

میں ہولگاٹی کی زندگی کا کچھ بھی نہیں جانتا، مگر کیونکہ ان مارکر غيرمعمولی خوبصورت ہے، وہ یہ امیر لگی ہے ضرور ۔ لیکن جو کچھ بھی انہوں نے اپنی زندگی میں انہوں نے صرف ایک ایسی چیز کے لئے یاد کیا جاتا ہے پورا: وہ "ایک دیانت دار man." تھا ۔

دیو جانس، یونانی فلسفی کو زندگی بھر دیانت کی تلاش میں گزارے اور آخر کار ایک دیانت دار آدمی نہیں مل سکی کہ نتیجہ اخذ کیا ہے ۔ نیک لوگ کسی بھی عمر میں تلاش کرنے کے لئے مشکل ہیں، لیکن سیرت جو نہایت اہم ہے ۔ ایمانداری بہترین پالیسی نہیں ہے ۔ یہ صرف پالیسی ہے اور کسی مرد یا عورت جو خدا کی حضوری میں مقیم کی نشانیوں میں سے ایک ہے ۔ ڈیوڈ لکھتے ہیں, "جو اپنے مقدس پہاڑ پر رہتے ہیں خداوند...؟ وہ جو راستی سے چلتا' (15:1-2 زبور آیت) ۔

میں نے اپنے آپ سے پوچھیں: میں ثقہ اور میرے تمام امور میں باعزت ہوں؟ میری باتیں سچ حلقہ کرتے ہیں؟ میں محبت میں سچ بولتے ہیں یا کرتے میں لغویات اور حقائق اب اور تو مدھم یا زور دینے کے لئے بڑھا چڑھا کر بیان؟ اگر ایسا ہے تو میں ہے مکمل اعتماد کے ساتھ خدا کی طرف رجوع اور استغفار اور ایک اچھے اور نیک دل-کرنے کے لئے سچائی میری فطرت کا لازمی جزو بنا ۔ ۔ جو مجھ میں ایک نیک کام شروع کر دیا ہے ایک وفادار ہے ۔ انہوں نے وہی کروں گا ۔ ڈیوڈ راوپار

اَے خُداوند میری سکوئر سے مدد
سب میں کرتے ہیں اور کہتے ہیں کہ میں
اور میرے فضل اور قوت عطا
آپ کے لئے ہر دن رہنے کے لئے ۔ فٹزہوگہ
********************************************
براہ راست اس طرح کہ جب لوگ سوچتے کی وفاداری
اور سالمیت، وہ آپ کا لگتا ہے کہ جائے گا ۔

بصیرت
ڈیوڈ خدا کے لوگوں کی دیانت داری اور طہارت (زبور 15:2) زندگی گزارنے کے لئے کال کرتا ہے ۔ وہ صالحین طور پر وہ لوگ جو کہ کیا صحیح ہے اور جو بولتے ہوں ایسے دو طرفہ اور دیانت داری کی وضاحت ۔ مخلص، کھلے اور شفاف، وہ نہ بدنام، بدنامی، یا ان کے دوستوں (v.3) کو نقصان پہنچا ۔ وہ وہ لوگ جو خدا سے ڈرتا ہے اور جب بھی یہ اتنے (v.4) کرنا مفید نہیں ہے اپنے وعدے جلال ظاهر کرو ۔ وہ دوسروں کا فائدہ نہیں لے، لیکن منصفانہ سلوک کیا جائے اور منصفانہ عمل (ھوں) ۔

ایک مبارک دن ہے ۔
خدا اپنے خالق کی محبت ہمیشہ
اتحاد و امن











No comments:

Post a Comment