Thursday, June 12, 2014

PERSIAN: قلب صادق



قلب صادق

دفعات بازدید:
مزمور 15

همچنین، خدای من می دانم که شما
آزمون قلب و لذت
در ناشایستی است. -1 تواریخ 29:17

من در سراسر نوشته در قبر قدیمی در قبرستان روز دیگر آمد. آن خواندن "جواد Holgate: مرد صادق"

چیزی از زندگی Holgate را می دانم، اما از آنجا که خود نشانگر غیر منتظره ای مزین است، او آن غنی زده اند باید. اما هر آنچه که او در طول عمر خود او را برای فقط یک چیز یاد شده انجام: او بود "مرد صادق"

دیوژن فیلسوف یونانی صرف عمر در جستجوی صداقت و در نهایت به این نتیجه رسیدند که مردی صادق یافت نمی شود. صادقانه مردم سخت برای پیدا کردن در هر سنی هستند اما صفت است که تا حد زیادی مهم است. صداقت بهترین سیاست نیست. این سیاست تنها و یکی از علائم یک مرد یا زن که در حضور خدا زندگی است. دیوید می نویسد، "خداوند... که در تپه مقدس خود ساکن ممکن است؟ او كه uprightly" (مزمور 15:1-2).

من از خودم میپرسم: من قابل اعتماد و محترم در همه امور من? حرف من درست حلقه انجام? من حقیقت را در عشق صحبت می کنند یا من سخن بی معنی وبیهوده و محو شدن حقایق در حال حاضر و سپس یا مبالغه برای تاکید است؟ اگر چنین است، من ممکن است تبدیل به خدا با اعتماد به نفس کامل و آمرزش و برای خوب و صادقانه دل به صداقت بخشی جدایی ناپذیر از طبیعت من. کسی که کار خوب در من آغاز شده است وفادار است. او آن را انجام دهد. --دیوید راپر

پروردگارا، من صادقانه کمک
در تمام من و بگو،
و من فضل و قدرت اعطا
برای شما هر روز زندگی می کنند. Fitzhugh
********************************************
زندگی می کنند به گونه ای که هنگامی که مردم فکر می کنند صداقت
و صداقت، آنها از شما فکر می کنم.

بینش
دیوید مردم خدا را به زندگی از صداقت و خلوص (مزمور 15:2) می نامد. او توضیح می دهد نشسته به عنوان کسانی که کاری درست است و که روی صدق و صفا و صادقانه صحبت می کنند. صادقانه، باز و شفاف است، آنها نه تهمت و بی اعتبار کردن یا آسیب خود را دوستان (v.3). آنها افتخار کسانی که از ترس خدا و آن سودمند برای انجام بنابراین (v.4) است که وعده های خود را نگه دارید. آنها استفاده از دیگران را, اما عمل عادلانه و منصفانه (v.5).

روز پر برکت داشته باشید.
خدا خالق ما عشق همیشه
وحدت و صلح










No comments:

Post a Comment